(In)direkt Novi foji, broj 54 27.9.2007 10:59

Tata izmisli sport da budem prvak

«Kuluk» na kreditne kartice roditelja mladih labinskih sportaša, osim erozije kvalitete kao izravne, čini i puno veću kolateralnu štetu. Ako plaćamo, red je da nas se nešto i pita, promišljaju, najčešće «bolesno-ambiciozni» roditelji. Roditelji u upravi, ništa strašno rekli bi neupućeni, ali dugoročno je to pogubnije i od «sportskog reketa». Ukinuti 100 kuna, kupiti trenerku i patike može i mora svaka ozbiljnija uprava. Drugi problem je kompleksniji; jer su «bolesno-ambiciozni» često sami sebi i uzrok i posljedica. »Zahrđali» klupski činovnici, čuvari vlastitih fotelja - po svaku cijenu; unutra će namamiti i crnog vraga samo neka plaća i neka ne prčka po njihovim »krpicama». Čast izuzecima, ali najveći broj roditelja u uprave ulazi u želji da «preko noći i reda» progura svoga mezimca. Najčešće sportske naobrazbe po kojoj lopta skače jer je žaba u njoj, uz sve to roditeljski subjektivni, a u situaciji da «nekog vraga» i odlučuju, omča su oko vrata svakom ozbiljnom klubu.
„Doša ja na trening utakmicu. Bliže igraču, urla šjor s desne tribine dok s liva šinjora vapi: Biži ća od igrača. Gospe vam, 'ko je ovaj šjor? Ćaća malog Stipe. Ali je i šinjora nečija mater? Isto od malog Stipe, no supružnici se taktički ne slažu, pa je svatko na svojoj tribini. Ajme, Gospe moja, mater mi i ćaća nisu ni znali di su Gripe. Možda sam zato i posta igrač", zbunjen viđenim tješio se Dino Rađa, planetarno poznata i priznata NBA zvijezda, danas predsjednik KK Split CO. U glavnom gradu Dalmacije roditelji su još na tribinama; dok su u istočno-istarskoj prijestolnici već i u upravama. „Na roditeljima je samo da djecu dovezu na trening, a ne da budu ondje i da postanu veći stručnjaci od nas", prošli je mjesec, umoran od svega, u diktafon Igora Radića zavapio profesor Ivan Sprčić.

CA TI BABO PRÄVIŠ
Ali «bolesno-ambiciozni» su već na seniorskim, oni umjereniji na klupama nižih uzrasta, a gotovo svi u prvim redovima tribina; često tamo vode glavnu riječ, pa su treneri tu najčešće «licence radi». Dok je roditelja «blizu»; sportsko tkivo će još više metastazirati a pitanje je hoće li ikada za labinski sport stići spas, makar i u zadnji-čas. Koji predsjednik ima snage reći «ne» roditeljima. Utjecaj im je prividno najmanji u NK Rudar, drže samo jednu fotelju (Munjas), no pod opsadom drže prostor oko svlačionica, zapadnu tribinu napose. Vrijedi «snimiti» sve te kartaške migove kojima tatice i mamice daju naputke. Djeca više ne gledaju na istok, gdje sjede treneri. Fascinira, vidljiva s Marsa «vizualna veza», lani ponajboljeg igrača Rudara Hodžića s ocem, nekad odličnim nogometašem. Mali Mujke, po svakom potezu ili bombi iz dinamitne mu ljevice, instiktivno baci pogled prema babi na vrhu tribine, koji ga, sasvim je sigurno samo njima znanim migom, naputi «što dalje». Bezazleno rekli bi; no možda u toj «tajnoj vezi», očima ka zapadu, bez pogleda na istok, treba tražiti korijen sukoba Hodžić-Šumberac; nedvojbeno najvećeg, a vjerojatno i presudnog uzroka što Rudar danas nije zajedno s Pulom u II. ligi.

HALO SARA, TORNOJ SE ZAJNO
Ali i dijete nekad može «pogurati» roditelja. Shvativši da su mu povjerili ekipu curica limitiranih sportskih mogućnosti, «trener svih trenera» Franko Mileta spas je lani našao u «Halo Zagreb». Svjestan da ne može preko noći to popraviti, napose ne nad ponorom treće lige; Mileta u pomoć zove kćerku Saru, bivšu rukometašicu. Cilj je opravdao sredstvo, Sara je bila tatin spas u zadnji čas; ali je usput ogolila istinu o stanju igračkog mu kadra. Bivša je bolja od svih sadašnjih, najkraći je rezime svega.
Po roditeljima u upravi, prednjači, zna se - Mladi rudar. Istina, dolaskom Demetlike omjer je pao na podnošljivih 3-8, dok je za Peruškove vlade čast «ne-roditelja» sam, samcat branio Renato Jelčić. Svoje «pravo lice» roditelji pokažu kad djeca napuste klub. U Mladom rudaru su se do sada svi odreda, osim Lautizara povukli za svojim mezimcima. A vjerovali ili ne, neki su i knjige o rukometu pisali!?

NAPISAT ĆE TEBE MAT LIBRET
Jasmina Gruičić, u rukometu poznata po sinu rukometašu, s krajnje oskudnim rukometnim znanjem, valjda na krilima majčinske ljubavi, upustila se u avanturu pisanja knjige «50 godina rukometa na Labinštini». Uz dvije godine kašnjenja, «Jacin hoby» razne je proračune stajao oko 150 tisuća kuna. Iako joj ni novca ni vremena nije falilo, Gruičićka je umjesto knjige o labinskom sportu broj 1, ispisala «falsifikat nad falsifikatima». Pedeset i dvije godine nakon što su Frane & društvo u Labinu «posadili», vrijeme će pokazati, u Labinjana i svih Hrvata najsport, na sjajno organiziranoj promociji knjige, predsjednik Organizacijskog odbora a već tad i predsjednik Mladog rudara Tulio Demetlika molio je za ispriku, kašnjenjenja radi. Da joj je znao sadržaj, nazočne bi gotovo je sigurno molio i za oprost što je otiskana. Listajući je u nevjerici, teško krijući kisele (pod)osmjehe, mnoge su se labudice pitale: Je li to knjiga o mini ili pravom rukometu? Sraman je tretman labinskih sportskih heroina s kraja 20-og, napose usporedi li se s onim tatinih i maminih klin(aca)ceza s početka 21-og stoljeća.

ŠKANCELANI KO CIGANI VA SLOVENIJ
Muški prvoligaš je tretiran poput srpskih klubova na HTV-u devedesetih, pa se «Presidente» u svom govoru ispričao i onima zbog čijeg se «brisanja» knjiga naprosto mora zvati falsifikatom. Traga ni glasa Mladenu Prskalu, uz Miletu i Frankovića, najlabinskom igraču svih vremena. Čelo «Liste izbrisanih», duge gotovo kao poznatija slovenska, drži zlatni iz Atlante, Šujster; slijede Beširević, Datos, Zubac, Peranović, P. Franković, Medić, Kos, Saltarić, Zagorec, Vinovrški, M.i I. Višković, Misovski... «Status» igrača Rudara, Gruičićka je oduzela i Ninu Menihu, igraču najzaslužnijem za prvi labinski prvoligaški uzlet, koji je u Vozilićima, kao Rudarov igrač, «zaključio» svoju loptačku karijeru. Izbrisan je i drugi teško stradali, ovaj čak na terenu u dresu Rudara, Alen Dukić i to u sve tri kategorije (igrač, trener, sudac). Koga briga za legende i «ranjenike» bitno je da ne fali tatine i mame dječice.
Bez «izbrisanih», knjigom-falsifikatom dominira društvo maminog Vlade. Dečku svaka čast, igrač planetarnih mogućnosti s inoperspektivom; pa mu je tim više mamin vjetar u leđa samo balast. Pri prelasku u Poreč, mama & RU društvo odštetu od preko 100 tisuća kuna po HRS-u, spustiše na mizernih 50 tisuća. Mamin dar Vladi od 10-ak tisuća eura «sol su na ranu» bivšim igračima. Tablice prosječnih plaća kažu da je dolazak Valnera Frankovića «na ovu stranu Učke» koštao vrtoglavih 450, a Černjulov odlazak «na onu stranu» 250 tisuća današnjih kuna, pa Gruičićevih 50 djeluje kao malo bolja konobarska manča.

PAPÄĆI STORI MI KLUB
«Ako neće brdo Muhamedu, hoće Muhamed brdu», reče Robert Faraguna odlučan da u pomanjkanju «društvene inicijative» formira klub za rekreaciju sina mu Marka, zlu ne trebalo uskladivši sve i s vlastitim biznisom. Nastade Brdsko-biciklistički klub zvučnog imena «Istra-bike», jedan od više labinskih obiteljskih klubova u «izmišljenim sportovima». Na listi «izmišljenih» je i budokai također «pod kapom» jedne od obitelji Faraguna, one od oca Josipa (lista olimpijskih i neolimpijskih sportova na www.hoo.hr). Klubu bi najtočniji naziv bio scensko-budokai, jer mu glavninu ativnost čini najam ringa koji za raznih pučkih fešti na Labinštini organizatorima služi kao pozornica za kulturno-umjetnički i zabavni program. Sloboda udruživanja i tržišna orijentacija, nalažu da u ova dva slučaja ne može biti «felera». Ne bi ga ni bilo da BBK i (S)BK u biti nisu samo paravan i proziran pravni okvir za financiranje rekreacije dviju obitelji Faraguna putem gradske riznice. Vožnje po «kršinu i bošku» te «fizički obračuni» Faraguninih, Maricu Kadoić-Balaško godišnje koštaju 60-ak tisuća kuna. Luksuz je da Grad bez pomoćnog nogometnog igrališta i košarkaškog kluba dotira obiteljske klubove u «izmišljenim sportovima».
Dokaz je to da ovako konstituiran Savez sportova pod hitno treba restrukturirati, možda čak i na novo konstituirati. Što god radili jedno je neophodno, hitan zaokret, prije svega po pitanju selekcija članstva (kao u HOO-u) a napose po pitanju preciznog pravilnika o financiranju. Danas su, vjerovali ili ne u Savez sportova Grada Labina učlanjena čak 34 kluba a samo je sedam olimpijskih sportova. Od toga za samo dva (nogomet i rukomet) se može reći da kako-tako egzistiraju, dok pet ostalih (judo, odbojka, atletika, tenis i jedriličarstvo) samo vegetira u korovu «izmišljenih».

27.9.2007 (15:32) Remzo, Remzo, koliko gorčine. Što te muči prijatelju?

27.9.2007 (18:22) Bravo Remzo ,u pravu si,svaka čast što si dirnuo u osinje gnijezdo.Samo tako nastavi ,nedaj se obeshrabrit .

27.9.2007 (20:16) ...e sad šta je na stvari, je li Grujo stvarno klasa za kojom trče I. ligaši ili je transfer bio toliko jeftin da ga je bilo glupo ne realizirati?

27.9.2007 (20:21) Da se sačekalo još mjesec dana sa transferom (Svjetsko prvenstvo u Kataru) službeno obeštećenje bi bilo gotovo 150.000 Kuna. Nekome se očito žurilo da se transfer realizira prije SP.

27.9.2007 (20:24) Zašto pljuvati po biciklizmu ili budokai-kakvim se sportskim uspjesima uopće može dičiti Remzo?

27.9.2007 (20:39) Ima tu još izmišljenih sportova koji troše novac bez pokrića: Pikado klub, PS Skitači, triathion klub Albona extreme.......... Mora se znati šta je sport a šta zabava. Čovjek Vam je lijepo napisao adresu gdje se može vidjeti šta je sport a šta zabava.

27.9.2007 (20:46) U Poreču je sport br.1 KICK BOXING kojim se porečani diče. Ali mi smo labinjani, nažalost.

27.9.2007 (20:49) Daj frende, sory na izrazu ne lupetaj. U Poreču je prvi sport muški rukomet, pa nogomet, pa boćanje, pa ženska košarka........Osobno bih zabranio sve sportove koji svojim aktivnostima potiču na tuču i nasilje.

27.9.2007 (20:54) Misliš li na nogomet, gdje su tučnjave, razbijabnja i sl. dio "spektakla"?

27.9.2007 (20:58) Sory frende očito ti i ja nismo na istoj talasnoj širini, a nema se namjeru prepirati i polemizirati o stvarima koje su jasne i maloj djeci. Ni ja a niti autor nismo formirali HOO a niti MOK. Nitko nije za zabranu bilo kakvih udruživanja ili sportskih aktivnosti ali Labin je presiromašan da sve to financira i mora odrediti prioritete.

27.9.2007 (21:1) Remzo je veliki sportski stručnjak i znalac, zato i piše za Novi Foji. Pametnom dosta.

27.9.2007 (22:36) Pa za koga da piše,možda za modru lastu.U labinu živimo hej zbudite se,čovjek je napisao da treba prioritete odrediti,jer Labin nema para,ne živimo u komunizmu,gdje su firme plaćale putovanja ,sada treba naprositi,malo kunelica,za tako mali Labin,toliko sportova je previše na jaslama .E sada kada već imamo atletičare,ili Budokaj i slično,a nema love,pa ako su njihovi u vodstvu kluba sposobni pronaći lovu nek imaju svoj privatni klub,pitajte Mavrovića gdje je zaradio lovu,pa nije u Labinu sigurno,a kako bi bilo da svatko osnuje jedan Klub,svaki kvart jedan sportski klub , različit naravno,pa to bi bio kaos.Ili da poželi svaki klinac da igra Tenis,pa da grad svakome plati trenera,satnica 300 kuna,6 puta na tjedan,po glavi.Mislim,ako već atletičari nemaju svlačionice,mora da postoji netko tko može pomoći,pa nek im pruži priliku nek im da prostor grad,ili škola neka,prostora i mogućnosti ima,samo nema volje,ali ovdje nema izgleda volje,jer predsjednik atletskog kluba ne vozi,mecu sa nišanom.Remzo možda nije pisac kao neki ovdje ,samo ima čovjek više iskustva u sportu,da zna o čemu priča,a koja mu je namjera sa ovim novinarstvom nije mi poznato,ali pitanje je što je potrebno Labinu(sport koji će reklamirati Labin,kao zaštitni znak--prva neka liga-u bilo čemu),ili čekati da netko istrči svjetski rekord,ili barem Hrvatski ,ili baviti se sportom rekreativno,koji su prioriteti Labinskog sporta,to treba riješiti,time ćete i ovu problematiku riještit na taj način.

28.9.2007 (9:55) Remzo dakako ima pravo, a potvrdu toga možete vrlo lako pronaći u kriterijima financiranja olimpijskih, neolmpijskih i pridružanih sportova HOO-a. Kompetentnost HOO-a ne treba dovoditi u pitanje jer je HOO samo podružnica IOO-a koji vodi globalnu sportsku politiku. Stoga je jasno da je status sporta u olimpijskom kontekstu vrlo jasno određen i utemeljen. Kada bi budokai ili full contact ili kick boxing bili olimpijski sportovi, trebao bi nam još jedan državni proračun da HOO isplati olimpijske stipendije prvacima svih mogućih verzija, federacija i načina borbe. Vrlo je jasno određen olimpijski status, a on podrazumijeva jasno postavljena pravila igre, uniformnost i organiziranost natjecanja te globalnu zastupljenost. Ovaj koncept je nužno preslikati i na lokalnu razinu i to je jedini ispravni način financiranja sportskih udruga. Ono što Labinu nedostaje, a to kao papagaj uporno ponavljam je da Labin nema ni kratkoročnu ni dugoročnu strategiju razvoja sporta. To važi kako za same sportove tako i za infrastrukturu koja je, najblaže rečeno, očajna. Nije teško zaključiti kako pravilan razvoj infrastrukture generira broj ljudi (sportaša) koji će tu infrastrukturu koristiti. Ako nikako drugačije, onda će zakonom velikih brojeva doći rezultati. Naravno da nedostaju prioriteti, lako je reći da nam je važno sufinanciranje nogometa i rukometa, ali na koji način? Koliko klubova u kojoj ligi? Da li razvijati masovnost ili kvalitetu? Puno pitanja za zaista puno posla. I još je jednu stvar važno naglasiti: novca nema! Jedan od razloga je taj da grad Labin ne percipira sport na način koji bi trebao, 1.560.000 kuna naprosto nije dovoljno za zadovoljenje elementarnih potreba svih sportskih udruga. Drugi razlog leži u intertnosti sportskih udruga koje bi se trebale aktivnije uključiti u aktivnosti kojima bi stekle dobit. Ono što je možda najžalosnije od svega je licemjernost vladajuće strukture kojoj je djelovanje u kontradikciji sa njihovim postulatima o uključenju djece u sport i važnosti sporta uopće. Zar nitko od njih nije shvatio kako je zastupanje svoje sredine kroz sport najbolja moguća reklama!? Možda da im organiziramo neki tečaj marketinga...? Alen Paliska

28.9.2007 (11:5) Amen.

28.9.2007 (13:59) Lepo si to napiso, Alen. I ti i Remzo ste dakordo da je puno tega ca ne valjo, samo ca va drugi pljuje po sen i sacen pa bi reć da je šloveg ili đeloš ili ni kontenat som sobun. I to ca Remzetu smeta da so roditelji va klube je jasno, veća je kontrola kako se troše šoldi pa ostane manje za va žep.

28.9.2007 (15:35) Robi Faraguna lijepo ide u Italiju s familijom ,uzme ženu i sina a Grad sve to plati.Faraguna za neke sumnjive rekreacijske utrke koje organizira u Labinu i Rapcu uzme lovu od sponzora ,grada pa još naplati kotizaciju tako da na svakoj priredbi on još i zaradi .Lukavo -

28.9.2007 (16:2) 14:17) Jel iz istog razloga kao Remzetu roditelji smetaju i Dinetu Radji i Ivanu Sprčiću.?? Ima tu još njih: otac Janice i Ivice, otac Blanke, otac Ivaniševića, .... ali to su sve "izmišljeni" sportovi

28.9.2007 (16:50) roditelji ovih gore su svi redom sportaši a neki i profesori kineziologije,a roditelji o kojima se ovdje govori ima i poneki u ŽRK. recimo jedan mesar i kućni majstor u sšc djele savjete a curice svog trenera ni ne gledaju,a da stvar bude još gora ponekad se zna zalomiti i ovakav tekst:"kćeri daj ovom pederu od suca šamarčinu!". žalosno,ali istinito!!!!

28.9.2007 (18:36) Žalostan je ovaj Labin... (2.put)

28.9.2007 (18:38) Nitko nema a niti smije imati ništa protiv BBK Istra bike. Čak što više, određene akcije koje se organiziraju u Labinu treba i financijski potpomoći, bilo iz proračuna bilo iz fonda Saveza sportova za organizaciju manifestacija od posebnog značaja za Grad Labin. Ali da ovakvi klubovi budu na dotacijama Saveza sportova van je svake pameti a još više od toga je što je gosp. Faraguna potprijedsjednik Saveza. Poslijedica je to prljave trgovine "ispod stola" (kurvanja) Edia Kudrina u borbi za predsjedničkom foteljom a uz potporu RU Mladi Rudar koja je svim silama željela i uspjela eliminirati Ljubu Buršića, predstavnika NK Rudar. Evo zašto još služe izmišljeni sportovi, za ovakve i slične manipulacije. Remzi svaka čast za hrabrost i izravnost na ukazivanju problema koji labinski sport vuku unazad.

28.9.2007 (19:7) čitam danas glas istre i nađem članak o "izmišljenom sportu", o brdskom biciklizmu, i to cijelu stranicu. ovo što se piše tu i ono tamo nema logike. tko tu koga laže?

28.9.2007 (19:17) EVO JEDAN CITAT IZ GLASA ISTRE: Istra MTB Tartufi tour je dvoetapna utrka, a očekuje se nastup tristotinjak natjecatelja raznih kategorija, od rekreativaca do elite. --- Frende dragi rekli smo da je MTB odličan vid rekreacije i zabave i kao takav more biti dobar promotor turizma i akcija sličnih ovoj. I u redu je da to sponzori plate. Ali sport jednostvano ne more biti. Kada se uspije uvrstiti na Olimpijadu, kapa dolje a do tada: nogomet, rukomet, atletika, odbojka....... Sory ali proračun Labina nije kao Pentagona. RU MR, NK i ŽRK Rudar okupljaju preko 300 djece i naprosto moraju biti prioritet prioriteta, a ovo je uz sve još i sport bogate populacije. Za opremit djete solidnom opremom i biciklom morete kupiti dobar polovan auto. Luksuz frende za ovu našu bjednu svakodnevnicu.

28.9.2007 (19:23) Savez sportova Grada Labina, a i ostali sportski savezi, prema Statutu podupiru, kako financijski tako i materijalno, sportske udruge i pojedince koji se sportom bave AMATERSKI. Tko je u Labinu AMATER a tko PROFESIONALAC? Žalosno je čitati ove stručne polemike gdje se izbjegava suština problema.

28.9.2007 (19:26) U Labinu nikada nije bili, nema ni sada a teško daće uskoro biti profesionalnih sportaša.

28.9.2007 (19:27) "Kada se uspije uvrstiti na Olimpijadu, kapa dolje a do tada..." BRDSKI BICIKLIZAM (MTB) PO 3. PUT NA OI U PEKINGU 2008. A SADA MOLIM KAPU DOLJE! MALO EDUKACIJE NE BI VAM ŠKODILO.

28.9.2007 (19:50) KAPA DOLJE. Ne znam tko je gore obećao još svoju baretu do poda ali ja svoju skidam. Ispričavam se svim čitateljima, BBK Istra Bike, a posebno gospodinu Faraguni osobno zbog greške koja mi se potkrala, koja je kolosalna i koju sam sebi ne mogu oprostiti. BBK Istra Bike Labin je član Biciklističkog saveza Hrvatske a Monte bike je od Atlante 1996 Olimpijski sport. Svako pojašnjenje razloga zbog čega sam učinio ovu neoprostivu grešku je deplasirano i suvišno i zato ga neću iznositi. Samo molim sve za oprost jer ista nije učinjena u zloj namjeri. Remzo Zalihić

29.9.2007 (7:46) svaka ti čast remiđo..tako treba..lijepo se skužat..i svaka ti čast kako si napisao za knjigu..živa istina..ta knjiga je grujki kupila tvingo..tj mi smo joj kupili tvingo

29.9.2007 (8:55) Na čemu svaka čast????? Što je jednog uglednog i vrijednog čovjeka, poduzetnika i sportskog djelatnika oklevetao, bez da provjeri??? Pa se onda kao fol ispričava,,,nije znao...nije namjerno.... Da nije znao poznato je, jer inače malo toga zna, da je namjerno također je poznato, kao i svi njegovi napadi do sada, u kojima također ima malo ili ništa istine. A Grujičička i knjiga, twingo je kupljen pred pet godina, knjiga izašla lani. Koliko li čovjek može biti pokvaren, za ne povjerovati. I nije biseru ona dobila 150.000 kuna, nego je toliko koštala, priprema, i tiskanje knjige. Ako ti uopće razumiješ tu razliku.

29.9.2007 (11:3) ona je za tvoju informaciju knjigu počela pisat 2002..pa od tuda i tvingo

29.9.2007 (12:42) Da nije znao poznato je, jer inače malo toga zna, da je namjerno također je poznato, kao i svi njegovi napadi do sada, u kojima također ima malo ili ništa istine. _______________________ Očekivao sam da dežurni mrzitelj mog lika i djela, koji inače svakodnevno dežura na ovim stranicama ovu situaciju iskoristi za diskreditaciju onoga što sam napisao do sada a vjerojatno će ovaj događaj koristiti i da bi diskreditirao u buduće, gotovo sigurno u želji da me pokoleba u daljnjem kritičkom pisanju. E pa neće ići. Ja sam "usrao motku", i javno sam se ispričao zbog toga a mogao sam i šutiti, praviti se blesav, gluh i slijep. A i nisam pogriješio u nekoj bitnoj procjeni, komentaru osobnosti ili slično već u klasičnoj činjenici. Monte Bike je Olimpijski sport i sve što ta činjenica mjenja po kolumnu je da temeljem iste BBK Istra Bike ima po mojim kriterijima regularan status u Savezu sportova. I još nešto dežurni mrzitelju, nikoga ja ovdje niti napadam niti mrzim. Kolumna je po svojoj definiciji osobni stav autora ispisan u kritičkom tonu. Ja kritiziram dešavanja i pojedince za koje držim da su to zaslužili i na način za koji držim da može doprinijeti poboljšanju stanja u labinskom sportu koje je, usput rečeno po meni na mizernim granama, izuzmu li se povremeni rezultatski uzleti. Objekti, generalni status klubova, odnos sponzora, odnos politike, rad sa mladima, naplaćivanje naknada za treniranje, veliki broj činovnika koji klubove podređuju vlastitim interesima....sve su to problemi sa kojima se valja otvoreno i polemički suočiti. A za Vas je očito svako mišljenje suprotno Vašem pljuvanje i vrijedjanje. Ovakve stvari kao što je ovdje otvorena tema oko Grujičićkinog twinga me ne zanimaju niti ih otvaram...Zanima me da u knjizi nema Prskala, Meniha, Dukića i ostalih i to je sramota nad sramotama, za koju su se autorica i njezini nalogodavci iz bivše uprave Mladog Rudara u najmanju ruku trebali javno ispričati. Ali to je priča koju dobro poznajem, to je svjesno napravljeno da se falsificira povjest. Što se tiče Vaše uvodne rečenice gospodine mrzitelju izvolite se predstaviti pa da provjerimo naše poznavanje sporta. Ja sam čvrsto u uvjerenju da za ovo što radim (pišem) imam puni legitimitet u svojoj dosadašnjoj sportskoj karijeri, kako međunarodnoj, tako i hrvatskoj i ovoj lokalnoj labinskoj. PsV-RZ

29.9.2007 (13:52) Zašto bi netko trebao biti bilo čiji mrzitelj, zato što drugačije razmišlja? Znači čim netko razmišlja drugačije od neke osobe, automatizmom i mrzi?? Čudna neka shvaćanja.

29.9.2007 (18:56) Ljudi dragi! Budite ponosni na sport u Labinu, i veliki i mali. Okolne općine i gradovi imaju više novaca i razvijeniji su od Labina, ali pogledajte malo i natjecateljske i organizacijske uspijehe naših klubova i gle čuda: u Labinu se stvarno nešto radi. Poštujmo to, pa ako tim ljudima ne možemo pomoć, nemojmo im odpomagati. Drugi nas cijene upravo onoliko koliko cijenimo sami sebe.

29.9.2007 (22:52) Dino Rađa nije planetarno poznat. Nije ni Toni Kukoč sa 3 NBA prstena pa nije ni Rađa sa 3 sezone u Bostonu. Rudar nije u 2.HNL zbog puno većih stvari negoli je sukob trenera sa igračem koji gol cijeli promaši u barem 4 od 5 pokušaja.

30.9.2007 (17:17) ma koji mujo ,rudaru je izmakla 2liga zbog kvalitete ostalih

30.9.2007 (18:45) Rudaru je izmakla Druga liga jer nije imao a niti danas nema Upravu dostojnu te lige. Stanje u vodstvu kluba (tajništvu, stručnom stožeru....) je stihijsko i bez koncepcije. O svemu odlučuje jedan čovjek, od smjene tajnika do oružara, jednom rječju dela cirkus. Koja bi ozbiljna uprava prošle godine izgubila utakmice odluke od susjeda Žminja i Orijenta u situaciji kada njima bodovi ništa nisu značula..samo ona koja se zajebava sa navijačima i koja ciljano ne želi ući u Drugu ligu, jer ona nosi obvezu sportskog direktora, kompjutera i dr. personalnih i tehničkih preduvjeta. Sadašnjem predsjedniku je ova liga po mjeri, to je njegov nivo i dobro je Zalihić napisao u prošlom broju napisao..vrijeme je da ode.

30.9.2007 (18:48) Dino Rađa nije planetarno poznat. Nije ni Toni Kukoč ______ ne oni su poznati na sjeveru do Sinja, jugu do Visa, zapadu do Kaštel Štafelića i istoku do Omiša.

30.9.2007 (20:0) PORUKA KOJA ME JE JAKO RAZVESELILA I OBVEZALA OVOME ČOVJEKU I OVOME KLUBU U BUDUĆNOSTI POMOĆI KAKO ZNAM I UMIJEM: LEGITIMITET ZA MOJA UNIVERZALNA POIMANJA IMAJU-OLIMPIJSKI SU SPORT________________________ Pozdrav Remzo, Istina je da sam malo razočaran tekstom u kolumni, kamo sreće da je napisano istina. Istina je da sam jedan od osnivača Istra BIKE-a, istina je i da je povod svemu sin Marko. Nažalost, nakon niza uspjeha koje ja Marko postigao (67 mjesto od176 najboljih lani na EP u Italiji), od ove godine više se ne natječe. Usprkos svemu, nastavio sam voditi klub i ove smo sezone u samom vrhu hrvatskog mountain bike-a te jedan od rijetkih klubova koji koristi svaku priliku za nastupe na jačim utrkama van HR. Osim labinjana u klubu imamo članove iz Rovinja, Žminja pa čak i Crikvenice te smo jedini klub koji je osigurao besplatne startnine za sve svoje članove na svim ovosezonskim utrkama. Istina je i to da smo organizatori nekoliko raznih bike manifestacija, pa čak i ovogodišnje atletske utrke Grada Labina, gdje su angažirani svi naši članovi ali i njihovi roditelji. Istina je i da u sportu ima problema, i sam se već godinama borim s nepravdama u Hrvatskom biciklističkom savezu. No, idemo dalje. Ispriku prihvaćam te se nadam da ćemo u skoroj budućnosti čitati vedrije tekstove sa sportskom tematikom, surađivati, podupirati se i međusobno poticati. Kuraja,Robert Faraguna___________ HVALA ROBERT, JOŠ JEDNA SKUŽA DO NEBA I ČUJEMO SE I VIDIMO.

30.9.2007 (20:35) Evo ljudi ovako se komunicira i surađuje,svaka vam čast,pozdrav D.B.

30.9.2007 (23:27) E moj Remzo. Od kada tebe brega zenski rukomet va labine,kada si semi govori da te to ne ineteresira.Vec da te interesira samo muski rukomet.Pa se to i vidi spoda o nabrojenim rukometasima ki neso na te knjige.Saka cos i oni so trebali bit tu.Ali si ti najmanje ka to treba komentirat jer si ti glavni razlog propasti rukometa na niske grane,va labine.Pogledaj se malo va komentarah.Samo o becami govoris.Od labina si stira ca se dobre trenere kad si ti drma po musken rukomete. Uvaza si rukometsae od Metkovica i placiva si hi 2-3 meseca pa so brizni ljudi ,okole, pekljali za jest.To si, ti, dela ja ,to si znojo. Seh letah si "dobro" manipulira rukometom i njihovim radnicima a danas se tu nesto jovljas i pises gluposti da slovek ne verva. Inace si poznat manipulator.To son i som dozive vise puta. A grod labin ti je do pisat i stori si medvjedju uslogu da bis ti piso danas sranja i poluitstine na te kolumne.... Gruicka je storila to delo, kako je storila.A ca je i mogla kad si ti bi tamo va ten klube toliko let pa ,ni arhivo niste imeli.Perke Remzo kede si ti so samo mutni poslovi i nic vise.Ali seno joj treba zafolit za ta trud.Zahvale od tebe nece prit naravno jer je i tebe trebala uvrstit kako najvecega muljatora u povjesti labinskega rukometa...Bas tako moj RENCO...

1.10.2007 (10:29) Inace si poznat manipulator.To son i som dozive vise puta _________________ ma kako se ti zoveš žrtvo moja !!? PsV-RZ

1.10.2007 (17:24) Ljudi ja rijetko navratim na ove stranice, ali svaki puta iznova svršavam na komentare DB.i to ne samo na ovom mjestu, već posvuda. Da ti jedna osoba može priuštiti toliko humora, i gluposti, naprosto nevjerojatno. Remzo drži se, i sve naj!

1.10.2007 (20:22) ovaj tekst "PO DOMOĆE" mi miriši na minus i plus,ako si ti adriano baren ti si se moga potpisat!?!?!?!?!?!

1.10.2007 (20:30) Vidi vidi,rijetko navrati a piše na svakoj isto,i još svršava,pa na kraju kaže Remzo drž se ?Da ti nisi olimpijac neki,pošto puno "treniraš",Desanku Šakić , pa tražiš ovdje izgleda na ovoj stranici neki komentar koji će tvoj bolesni mozak da uzbudi . Na ovoj stranici sam napisao samo "Evo ljudi ovako se komunicira i suradjuje,svaka vam čast ,pozdrav", misleći time pohvaliti Remzu na njegovo priznanje o grešci koja mu se desila i naknadno komentaru nakon toga od Paliske,po meni komunikacija za pohvalu , i onda taj jedini komentar ovdje a ima drugih bogami prilično,i na nijedan ovaj drkadžija ne svršava nego na moj .Gdje su sada lokalni profesori,i "cenzurmajstori", da brišu ovo .Ali brisali bi oni da sam ja "svršio" na nekoga ovdje . :-(

1.10.2007 (20:59) Brišemo svaki komentar u kojem se vrijeđa osoba imenom i prezimenom. D.B. nije ime i prezime (niti inicijal), već nickname. ADMIN

3.10.2007 (12:6) Da nebi puno pričali ajmo na konkretne akcije .Nek se to riješava na sportskim terenima.Svaki klub neka napravi svoju ekipu pa ćemo imati susrete u sportovima koje Vi branite protiv Budokai kluba .Najprije Vaš sport a poslije na ring –fala bogu znamo ga montirati ,obrnuto nebi savjetovao jer nebismo vidjeli Vaš sport. Ekipa Budokai kluba ,dečki koji svaki dan treniraju u klubu i koji ne puše : Josip Faraguna –Bepi , Ernison Šurković-Šurko , Ahmet Kurtić-Kurta , Milan Bratičić – Mićo , Sandi Miletić – Cinda , Dean Paliska, Korado Vlačić . Organizirat se može lako jer dečke vidite svaki dan kao redare na vašim takmičenjima pa im bacite rukavicu u lice.Slobodno im recite da se pripreme za takmičenje. Zbrajanjem rezultata dobivate ključ za raspodjelu srestava .Što se tiče takmičenja na Svjetskom prvenstvu u Kick boxingu odražanom u Parizu gdje su nastupali i Labinjani ( uz ring je stajao i poznati labinski novinar ) svjetski prvak u Full-contaktu postao je aktualni Svjetski prvak u profesionalnom boksu Valerij Kličkov. Pa ti ajde babo pošalji svoje dijete da se bori s njime .Postat će Svjetski prvak i kad se vrati u Labin opet će biti niko i ništa – po Vašem mišljenju . Klub ove godine slavi 30 godina rada .Organizator prve grupe ,prvi borac (morao je ići na takmičenje jer nisu htjeli dati dotaciju klubu ) , prvi reprezentativac ( morao pobjediti Državnog prvaka – tada Jugoslavije i vice prvaka Evrope za nastup na Evropskom prvenstvu održanom u Londonu 1980.), član prve reprezentacije u K-1 održanom u Parizu 1983 .- tada se sve išlo u nepoznato , danas sve vidite na televiziji pa se i lakše pripremiti ) Njegovi takmičari su 13 puta bili izabrani za športasa Labina i jedna športašica Županije Istarske (klub nećemo ni brojiti ) , sve sa rezultatima postignutim na Evropskim i Svjetskim prvenstvima i kupovima u disciplinama Kick – boxinga . Od 1978.,kada su im počeli smetati naši rezultati, iza leđa nam se govori da nismo olimpijski sport , i to onda veliki čovjek povratnik iz Amerike sa restoranom u kojima su jeli svi općinari. Međutim sada kada ima svoj disco u Nedešćini redari su mu članovi Budokai kluba , Šurković i kompanija , a ne njegove športske kolege . Mi smo svejedno veliki prijatelji ,kao što smo i sa nogometašima jer smo nakon one Skupštine saveza športova Labina gdje su njihovi delegati napustili sjednicu , dok je voditelj bio v.d. predsjednik ( prvi je put u životu pao ) već nakon 2 dana bio redar na čuvenoj utakmici Rudar –JOK . I to samo zato što je športaš , što pokazuje i to da od 1976. nije tražio nikakve nadoknade od kluba , zato smeta određenim sportkim radnicima – pa babo računaj broj mjeseca x 100 eura . Prvi iz kluba počeo je raditi i kao redar jer ovaj sport ne vodi nasilju. U to vrijeme radi masovnih tuča nije bilo dopušteno otvaranje disca u Rapcu a to je ipak turištičko mjesto pa su ga zvali radi spriječavanja nereda . U 30 godina rada nikad nije bio prijavljen za svoj rad ni od strane policije ni od posjetitelja i nikoga nije povredio da mu je trebala lječnička pomoć . Ovo pokazuje da to nije sport koji vodi nasilju . Kada djeca dolaze na trening kaže im se da će naučiti kako se ne udara. Uudarit zna svako a ne udarit samo vrhunski majstori.. Za vrijeme rata dobio je i poziv za Liku . Umjesto na Evropsko prvenstvo u Portugal otišao je braniti svoju zemlju ( nikome nije ništa loše napravio pa će ga i bog čuvati ) , a mogao se izvući jer u to vrijeme član reprezentacije bio sin od čuvenog generala ,savjetnika ministra obrane – nije njemu babo izmislio sport). Iz akcije Oluja njegovih 150 vojnika vratilo se pošteno i neozlijeđeno , što pokazuje o kvaliteti zapovjednika . Ujedno smo branili i Bosnu jer smo se prvi susreli sa Bosancima na granici , iz koje ste Vi gospodine pobjegli kad je počela krvariti.. No ne zamjeram Vam. Proći sva ova takmičenja , svo ovo redarenje i ratište bez ozljeda može samo čovjek koji vidi daleko šire i dalje nego ostali .Inače da nebi neki mislili da se radi o nekom tabatoru njegovo profesionalno zanimanje je projektant proizvoda u TPS. I tu se vidjelo da je športaš je je 1996 .ušao u dvoboj sa najpoznatijim svjetskim proizvođačem motokultivatora „Goldoni“ i svojim inovacijama na proizvodu dobili tender za Bosnu .Time se spasio TPS od zatvaranja , dok ste vi ostali mogli spašavati ostala poduzeća Labinšine –recimo Prvomajsku . Moramo samo reći poštenim športašima da uspjeh preko noći dolazi dugogodišnjim mukotrpnim radom .Za sva pitanja možete nas naći.Hvala.Bepi.

3.10.2007 (15:16) Dragi moj Bepi, na određeni način razumijem tvoju ljutnju i gnjev jer pretpostavljam da je to što radiš Sizifov posao i da ti zbog toga treba odati određeno priznanje ali svakako ne odo sportskog karaktera. Zašto? Ovdije ću ti reproducirati samo svoja dva univerzalna postulata. Ulazit u polemiku sa ovako i kontra diktornim tekstom napravilo bi još veću "kobasicu" nego si li je ti napisao. Prvo univerzalno načelo kojega se držim je načelo olimpizma. Mislim Bepi da moraš shvatiti da nije podijele na olimiske i neolimpiske sportove "Izmišljeni" bi rasli kao gljive poslije kiše a sve u jednome cilju, borba za gradski nova. Zato mislim da se Savez sportova mora opredijeliti za financiranje isključivo olimpiskih i neolimpiskih sportova a držim da bi određenu financisku potporu od grada trebali imati i Vi kroz određeni vid udruživanja, npr. Savez udruga za zabavu od općeg interesa za grad. Mislim da je to riješenje svih problema. Drugo moje univerzalno poimanje je da je država za mene fikcija i da ni za jednu nebi dao nokat i dobro ste zaključili zbog toga sam i pobjegao iz BiH kao što bih pobjegao i tako zaštitijo svoju familiju iz svake države u kojoj se ratuje. A ja i moji moramo biti izravni sudjonici ili izravno ugroženi. PsV-RZ

3.10.2007 (15:17) Bepi ne nasjedaj tipovima poput Remze i sličnima .Koliko god neki zatvarali oči ,većina zna tko je tko u Labinu, a i gdje je tko bio u određenim vremenima.

3.10.2007 (23:22) Zato kad tako znate i vlada u Istri Lepi Cane , he he,dobri ste ovo sa temom nema nikakve veze,ako Bepi ima zasluge u sportu to mu priznanje nitko ovdje ne zeli oduzeti,ili ako je branio drzavu,nije zbog toga pametniji ili bolji od nekog ovdje sugovornika,mislim i da tema ovdje nije tko je koliko zasluzan za ovo ili ono,nego kako poboljsati tu instituciju u gradu Labinu koja finacira sport,i kojim sportovima dat sredtstva koji su prioriteti,Bepiju i takvima sva priznanja za njihov rad i sve pohvale naravno i to ne dolazi ovdje u pitanje,i naravno da on nije nasilan tip,to svi pa znaju u gradu Labinu,ali nemojte skretati s temom.Svastaranje u tako maloj sredini ne moze siromasna opcina financirati, i ne samo to nego i odrediti prioritete,jer se moze desiti da svako sebi osnuje tim,pa sto onda,na to je Remzo aludirao,s pikadom ili slicno misleci,valjda u tom smjeru.Ako je prioritet Labina da ima Svjetskog ranga klub u budo-ili judo, neka ulaze u njih novac,ali opet kazem najmasovniji sportovi su gore navedeni i to su Rukomet i nogomet,a Kosarka je u labinu otpala,mozda nekad opet krene i s tim,sad kako stvari stoje i mali nogomet je tu,pa atletika,budo-judo,bocanje,i sta tu jos ima,i onda tko zna koji jos tu dolaze novi sportovi,mozda i za skejt -park,treba isto i popratni klub.Zbog toga je potrebno odrediti prioritete,a sada dali je <Remzo>, u pravu s tim ili nije treba ljudi o tome razgovarati,jer sve je u vasim rukama,i sto se izborite i imat cete.

4.10.2007 (11:58) Život je lijep , samo ga nesposobni ljudi znaju zakomplicirati .Jednostavno je živjeti kada se držiš narodnih mudrosti . Recimo : „Nemoj radit nešto drugome što nebi želio da drugi radi tebi“, i život ti postane lak .No druga je poslovica :“ Slijep je svako onaj koji pri zdravim očima nezna čitati „.Naslov lijepo piše –„Tata izmisli sport da postanem prvak“ a u tekstu se spominju neka imena .Čitalac pročita naslov ,pročita ta imena i ide dalje.Radni ljudi nemaju vremena sve čitati a kamoli analizirati što je pisac želio reći .Najlakše je nekome kad nema izlaza reći –„Skrenuli smo sa teme „.Ako netko ne vidi povezanost između teksta i komentara neka pita – sve će mu se objasniti . Tako novinari umjesto naslova –„Blanka je svjetski prvak“ stavljaju naslov- „Blanka nije uspjela“-( mislili su oboriti svjetski rekord )-ne volim čitati neuspjehe .Što se tiče financiranja , oni ljudi koji proširili Izvršni odbor da bi ušli delegati nekih novonastalih klubova ( veća demokracija ) – naši prijatelji za dobit glas, jer treba dići male sportove u odnosu na velike ,ti su sada protiv tih malih sportova jer im više neće trebati glas .Bitno je bilo maknuti delegata koji je shvaćao potrebe rukometnih i nogometnog kluba jer su to ipak kolektivi kojima je potrebna velika dotacija .Određene greškice u radu tih kolektiva riješava se mirnim dogovorom i bez buke .Veliki klub nije i onaj kojemu treba velika dotacija .Veliki klub je onaj koji postiže velike rezultate a za to nisu potrebna velika sredstva .To su članovi Budokai kluba shvatili još 1978. pa su na takmičenja odlazili samo najspremniji .Jedno auto,tri šampiona, tri zlata , tako da je voditelj bio i organizator ,šofer , trener, vođa puta , liječnik , psiholog i financiujer .Sedam stvari u jednoj – riječi poznatog sportskog radnika i sportaša labinštine (veliki sport ).Ostali takmičari će se gadno potruditi na treningu da bi izborili mjesto u ekipi .Sigurno - pun autobus bit će još neka medalja. Nema trošenja sredstava za izlete kao i kod nekih klubova – riječi su drugog velikog spotaša (u mladosti bio član takve ekipe koja je išla na seoska takmičenja) .Tako smo daleke 1984. odgovorili bivšem predsjedniku općine koji je u to vrijeme mislio da Labin nije spreman za velike domete –mogao je pitat za savjet.Savjet trenerima je da ne zahtjevaju previše od dijece. Dječica su da se igraju pa makar „pečeno jaje“.Malo košta a djeca su sretna. Nek uživaju dok su mali.Kad dođu na godine u kojima se od njih očekuje rezultat bit će im dosta svega a mi ćemo se pitati u šta smo utrošili vrijeme i novac . Najgore je što u tim godinama ogorčeni na sve krenu sasvim drugim putem . Samo mala sitnica dovoljna im je da ih usmjeri na krivi put . Još kada vide da se veliki svađaju i govore jedan protiv drugoga, onda djeca shvate da je to njima upućeno i evo ti problema .Samo izrazito razvijena dijeca –psihički i fižički-mogu podnesti veliki napor da ne ostavi posljedice.Djeca moraju isred sebe vidjeti pravog vođu i uzora . Pa mi je krivo što neki športaši ne znaju koja je zlatna olimpijska medalja u Labinu – pogotovo njegove kolege . Možda ih je sram kada vide njegovu veličinu , a oni su mali . Vjerujte, slobodno se družite s njim, svi će reći koji je taj veliki čovjek kade se zlatni olimpijac druži snjim . Brzo će neko reći –mi znamo , ali djela pokazuju drukčije .Možda to neko ne vidi ali čovjek širokog pogleda u daljinu to vidi-svakodnevno .Mi u Budokai-u smo to davno shvatili a ko to nije shvatio sam je ispao . Demokracija – svako ima pravo na svoje , ali nemoj kasnije biti ljut na sve i svakoga. Sada da se vratomo na temu o babo .Na jedno Svjetsko prvenstvo seniorsko u sklopu reprezentacije od petnaest takmičara bila su dvojica Labinjana – kćerka (sedamnaest ti je godina tek, a imala si pravo nastupiti u mlađoj konkurenciji do 21.) i nećak-Ernison Šurković . Reprezentacija se vratila sa tri medalje ali ih je morala ostaviti u Labinu . Direktor reprezentacije je jednom Zagrepčaninu nakon poraza rekao- Bit ćeš dobar ako treniraš i ako se družiš sa Labinjanima. Pa babo izmisli sport u kojem nema Labinjana.Labinjani se trebaju držati tradicije i pomagati jedni druge.I naši članovi su pošlušali rukometne radnike 1978. kada smo im ukazivali na probleme .Oni su odgovorili da su te probleme imali i oni prije 20 godina kada su počeli raditi sa klubom i nek se mi strpimo.Pravilo :“ Poštuj starije jer ćeš i ti jednog dana biti stariji“ Na mladima svijet ostaje ali treba trčati štafetno a ne plivati štafetno. Kod plivanja Ti završiš a drugi počinje,a kod trčanja dosta vremena trče zajedno.Ne treba vjerovati puno kompjutoru . On pokaže ono što u njega staviš.I ja radim na kompjutoru na programu Catia- sva autoindustija i Formula 1 stoji na njemu, osim General motors, ali ne prihvaća nešto što je krivo.Pitajte.Hvala. Bepi.

4.10.2007 (14:1) Dragi Bepi, osim par sitnica kojima bezuspješno pokušavaš diskreditirati i krivo tumačiti naslove, međunaslove i sam tekst sa svim što si napisao slažem se 99,9%. No, dragi moj Bepi poanta cijelog teksta nisi ni ti ni drugi neki Babo več neoboriva činjenica da budokai nije niti olimpiski a niti neolimpiski sport, prema klasifikaciji IOO. Mislim da to nije propust ni mene kao autora a niti rukovodstava ostalih sportova već isključivo rukovodstva budokai organizacija. Već sam ti napisao da nemam ništa protiv, čak što više osobno podržajem da se jedna udruga kao što je vaša dotira iz proračuna ali dok ne postanete olimpiski ili neolimpiski sport da to nemože biti iz sredstava Saveza sportova. PsV-RZ

4.10.2007 (14:46) Budokai kao sport je škola borilačkih vještina u kojemu se vježba boks , kick-boxig, tae-kwan-do ,karate, judo ,aikido .Od svega uzimamo samo najbolje . Politika Budokai kluba je da se takmičimo i ostvarujemo rezultate sa minimalno utrošenim sredstvima .Zar treba promjeniti ime da bi me Labinjani priznali .Međutim najviše smo se takmičili u Kick-boxingu , boksu i karateu (point ).Sutra ću uzeti tvoje ime pa će me Labinjani priznati. Nikad još na bilo kojem takmičenju u zemlji i inozemstvu nisu mi blokirali takmičare , jer svugdje prvenstveno gledaju voditelje takmičara , a svi me znaju već 30 godina. Lijepo kažem da se čovjeka pita pa će se objasniti svaka sitnica. Hvala . Bepi.

4.10.2007 (15:4) Nadopuna gornjeg komentara.Prvu internacionalni Kup u Češkoj Drviš je osvojio jer je preuzeo način borbe od Ernisona Šurkovića .Mogao bi ti kazat još puno toga lipog. Radi firme morao sam na studij .Već četiri godine studiram. Još dva ispita (dao 45) i diplomski pa sam Diplomirani inžinjer politehnike. Godišnji nisam koristio već tri goduine( konstrukcija velikog traktora 40 KS i sada kabine ) Svaki dan radim , po podne predavanje i ti me gnjaviš radi jednog pisanog dokumenta.Hvala.Bepi.

4.10.2007 (15:7) Dragi Bepi, doista bi bilo zadovoljstvo polemizirati ovdije sa nekim elokventnin i pismenim a nadasve u komunikaciji kulturnim, kao što si ti. No, dragi Bepi mi nemamo o ćemu polemizirati jer sam ti već rekao da se sa tvojim pisanjem sležem gotovo u potpunosti jedina stvar koju ti ignoriraš a naprosto je nemoguće ignorirati pri pravednoj raspodjeli sredstava Saveza sportova je činjenica da vi niste olimpiski sport. Malo me zbunjuje ta tridesetogodišnja tradicija u kojoj se nije moglo izboriti za taj status. PsV-RZ

5.10.2007 (9:48) Najveća vrijednost ovog svijeta je čovjek .Tajna uspjeha je u tome što sa svakim nalazim temu za razgovor . Pokupiš od njega ideju , uklopiš je u svoje područje i evo ti nove vrhunske stvari . A taj ,za nekoga mali čovjek , za mene veliki ,nije svjestan da je ta ideja potekla baš od njega .To se zove sinergijski efekt .Narodno : „ Šlovek i tovor više znaju nego sam šlovek“ Kick –boxing je sport koji potiče iz Amerike – prvi naziv : Američki boks . Očekivalo se da će se proglasiti Olimpiskim športom na Olimpijskim igrama u Atlanti , jer zemlja domaćina plasira određeni sport . Politika je i tu stvar uzela u svoje ruke pa je rekla da je kratko vrijeme za usvajanje dva udaračka sporta jer je bitna bila Južna Koreja gdje je osvojen Tae kwan-do i to verzija WTF za razliku od daleko lijepšeg Tae kwan – doa verzije ITF Sjeverna Koreja koji je sličan našem Lajt – kontaktu . Ne želim biti novinar premda kolege iz reprezentacije traže da počnem pisati, pa da u knjizi ujedinim iskustvo ,znanje , način treninga i drugo. Otom potom .Rekao sam da za sve pojedinosti koje Vaš zanimaju dođete pa da Vam se objasne. Poznata Riječka športašica , višestruka prvakinja , više puta izabrana za Športašicu regije nije se bavila Olimpijskim sportom ( kuglanje ) i svi su je cijenili , još je cijene- poznata političarka . Želio bih Vam skrenuti pažnju da je svaki dio mojih komentara vezan za članak i komentare ispod njih , pa bi tražio i od Vas da pažljivije čitate komentare .Mene je zasmetalo naslov članka jer je moj sport ( inače moji sportovi su svi) došao na ovo područje 1954 . a ja sam se rodio 1958. pa nism mogao stvoriti sport za svoje dijete . Korekcije u našem sportu su svakodnevne jer znamo koristiti iskustva ostalih sportova. Cijenim Vaš rad , Vašu probojnost i znam sa takvom osobom i svojim umijećem – stvorili bi Svjetskog prvaka .Iako Vas Vaši prijatelji i saradnici cijene , nisu Vam skrenuli pažnju da kod pisanja članaka i davanja komentara napravite određene greške ( ko radi taj i greši ). U ovome članku vezano za nas spominjete jedno ime ali neznate da je to ime jednog voditelja u jednom drugom klubu . Da me moji dečki ne slušaju mogli bi pomisliti da te tom tekstu usmjerila baš ta osoba . Tu osobu mi cijenimo jer je iz sadašnjeh kluba došla nama , stekla iskustvo ,a kasnije puno pomogla ponovnoj afirmaciji svojeg kluba .Za mene je uvijek znao reć da sam legenda . Drugu veliku grešku napravili ste u jednom Vašem ranijem komentaru –pratimo sport Labina-kada ste rekli „ Mala bara – puno krokodila“.Mogli bi Vaše kolege smatrati da mislite na njih.Te životinje nemaju baš puno mozga .Vjerujte da labinski sport može krenuti napred.Problemi postoje i problemi su da se riješavaju –sinergijski efekt.Vrijednosti imamo ako pročitate ponovo prvu rečenicu .Ne zamerite .Vi i dalje pišite .Pozdrav . Bepi

5.10.2007 (10:42) Iskreno Bepi ja ne mogu pratiti tvoj tempo a i boležljiv sam malo ovih dana. Ali moram priznati da me fascinira tvoj stil pisanja i nit poveznica teksta. Evo ti Bepi javna ponuda, a svakako ću te i nazvati telefonski u svezi toga: Budi kolumnista www.labinsport.com Krećemo za cca. mjesec dana, pa populariziraj sve ove vrijednosti na zadovoljsttvo čitatelja. PsV-RZ

5.10.2007 (11:22) Hvala lijepa .Sve za napredak sporta.Labin ima daleko više potencijala i snage za još više domete.Bepi

5.10.2007 (14:6) Sad mi nešto nije jasno. Čemu toliko bolesne kritike u tekstu (In)direkta i pljuvanja po svemu i svačemu, a sad je najedanput sve izglađeno nakon par slova koje su napisali Bepi i Robi. Ili iza toga stoji nepoznavanje prilika u labinskom sportu ili se smišljeno cilja na nešto što je običnom čitatelju još uvijek nedokučivo.

5.10.2007 (14:26) Dobar komentar... Još samo da se Jasmina javi pa da i to izgladimo... :-)

5.10.2007 (14:42) Vrlo mudra promišljanja, budokai i brdski biciklizam nisu u zadnje dvije godine bili u centru mediske pozornosti kao ovih desetak dana.

5.10.2007 (16:27) ova tri zadnja komentara piše ista osoba kojoj ishod ne odgovara. no, na žalost te osobe i njoj sličnih, akteri (in)direkta su se pomirili najjednostavnijom komunikacijom. i šta sada?!

5.10.2007 (20:43) Dobro Ive Sprčič kaže da roditeljima treba zabranit pristup treninzima. Treba samo otići na treninge najmlađih u NK Rudar i čuti sve te krikove sa tribina.

6.10.2007 (0:7) Jedan sam od roditelja čije krikove slušaš. I sve dok budem plaćao članarinu i sve drugo slušat ćeš i dalje krikove, a sve me više intregira i način poslovanja Rudara s Modrušanom na čelu i Fonovićem tajnikom,a to smeta. e pa o mom se djetetu radi, bilo kome drago ili krivo, sorry.

6.10.2007 (11:35) Jeli Remzo, ja sam osobno ovdje naveo kao pogodnu osobu, Bažona, i vidim ti tamo hvališ to zbog člana uprave u Glasu I., a ja sam naveo da bi osobu kao njega dobro bilo imati kao Prvog Sportskog čovjeka u Labinu , kao Tajnika, zašto se nebi pripitali sada neki kako može on biti dobar u upravi glasa a nemože kao Tajnik.(Sjetite se tko je prešao iz politike HDZ isto tako ).Granić ?Dali je dobra preporuka,za tu poziciju da je osoba ekonomski potkovana, ili je bolja da ima odgledanih 20 utakmica po tjednu .Inače imate i ti i Bepi, moj naklon , i još jednom ponavljam,ovakvih razgovora nam treba više,obostranog uvažavanja i poštovanja, takve dijaloge i rasprave,na takav način treba i u politici vodit razgovore koji će vodit u bolje funkcioniranje i bolju produktivnost, zato pozdrav još jednom obojici.S time da to što sam naveo Bažona,nemora značit da bi on to i prihvatio, moj je bio samo prijedlog .

6.10.2007 (11:39) Za mene osobno, Sprčić je vrhunski sportski pedagog,iako nisam za zabranu da roditelji prisustvuju treningu,kod nas u judo klubu nije dozvoljen ni glasni razgovor roditelja,jer se time ometa kvalitetno vođenja treninga.Što se tiče članarine prošla su socijalistička vremena-članarina se plaća svugdje!

6.10.2007 (14:0) Pozdrav! Članarina se još uvijek ne plaća svugdje. Igor, stk Brovinje

6.10.2007 (21:28) Hej, zna li netko zašto je odgođena utakmica Buzet:MRK-MR?

6.10.2007 (21:40) Kolega,javi mi se za dvije, tri godine ,kad budete i vi kao i mi judo treneri provodili 10 sati tjedno u dvorani.Nekad je nismo ni mi naplaćivali,budete se smatrali iole ozbiljnim klubom,učinit ćete to prije ili kasnije.Volonterizmu svaka čast ,ali traje samo određeno vrijeme-onako iskreno.Inače dobro ste krenuli,svaka Vam čast i nastavite tako! moreno

6.10.2007 (22:5) utakmica buzet-rudar je odgođena zbog radova u dvorani u buzetu. L

6.10.2007 (22:24) Nismo 10, ali smo 8. Plus nedjeljom kakav turnir ili neka utakmica. Ali, da se krivo ne kapimo niman niš protiv klubova ki naplaćuju članarinu. Samo san konstatira činjenicu da još vajka ima onih ki ne naplaćuju. Kuraja! Igor

6.10.2007 (22:28) Igor,pretelu se va regule! moreno

7.10.2007 (15:57) utakmica buzet-rudar je odgođena zbog radova u dvorani u buzetu...................>da su buzećani trebali gostovati uvjeren sam da bi zahtjevali odigravanje npr.u Pazinu. Ali dobro je i ovako barem smo ostali dosljedni u korektnosti.

8.10.2007 (2:21) a to što igrači buzeta umjesto na utakmicu odlaze na pir, a radovi u buzetskoj dvorani su uglavnom kao brojevi na y osi Z brojeva - imaginarni, su pitanja kojima bi se trebao pozabaviti rukometni savez...

8.10.2007 (18:47) barem smo ostali dosljedni u korektnosti. _________ Vi ste ostali samo dosljedni u nesposobnosti.

8.10.2007 (19:28) Danas se u industriji, pa tako i u sportu konflikti rješavaju da se napadne problem a ne pojedinac . Ja volim i tražim da mi roditelji puno pomognu u radu tj. da imaju uvid u ono čime se njihovo dijete bavi i što će od njega biti jednog dana , dali je u pitanju članarina ili nije (normalno bez vrijeđanja i neke grubosti na treningu ili utakmici)-ni mi ne tražimo i ne smeta nam oni koji traže. Možda je i dobro da dijeca slušaju krikove sa tribina i da na to ne reagiraju.Ovisi za koje se takmičenje spremaju.Zamislite ,90.minuta 0-0,izvodiš penal ,a cijeli stadion bruji i zviždi , a moraš pogoditi .Politika svakog kluba ovisi kako će pojedini klub to prihvatiti.O utjecaju roditelja koristit ću se primjerom nama prijateljskog grada Rovinja(za izradu pravilnika o raspodjeli koristili smo se i njihovim).Pred osam godina došli su u naš klub (neolimpijski sport) trenirati jedan roditelj sa dvoje dijece iz Rovinja jer je u to vrijeme tata bio ogorčeni na rad njihovih klubova judo i tae-kwan doa –olimpijski sportovi-veliki klubovi –velika dotacija ali ne i rezultat.Po njihovom, spiječavali su ih u rezultatima.Postali su punopravni članovi našeg kluba-još su i sada-uz moj nagovor da u Rovinju organiziraju vlastiti klub radi smanjivanja troškova(dolaska u Labin)-tata voditelj kluba.Upijaju svaku moju riječ i sada su pobjednici Svjetskog Kupa u Kick-boxingu održanom u Italiji-Bojan i Boris Mišković (3 zlata a njih dvojica).U subotu sam ih posjetio na treningu-dvadesetak minuta-samo savjet da im je lijeva ruka nisko-čuvaj glavu-sjetimo se meča sa televizije-zamagljene oči,a ne i ruka dolje(neznam koga želi prevariti-samog sebe-mene ne).Tata je vodio trening, no kad sam ja uzeo riječ tata je otišao na drugi kraj dvorane-da ne smeta-a nije mi smetao ni tamo.Sada su djeca šampioni (pametan roditelj), a prije u olimpijskim športovima ni preko Učke-valjda granica.Sve se riješava na športskim terenima pa neka izvole naći u Rovinju bolje borce u judu i tae kwan dou-dečki su uvijek spremni za im dokazati tko je bolji.U Žminju sam vidio još jednog Labinskog športskog radnika –nisam mu se javio jer bi rekli da je namješteno.Što se tiče rada trenera moje je mišljenje da ako se želi veliki rezultat treneri neće biti nikad adekvatno plaćeni – mala dotacija- i bit će uvijek.Možda smanjiti vrijeme na treningu ili drugačija organizacija treninga,manje će ti klub ostati dužan.Možda neki primjeri. Kada su Karl Luisa Svetskog i Olimpijskog šampiona (100 i 200 metara , štafeta,skok u dalj) pitali koliko trenira –rekao je 5x3 sata tjedno.Na čuđenje novinara što bi bilo da više trenira ,jednostavno je rekao da bi bilo ništa.I stvarno bi bilo ništa, tijelo se izmori i sve što radiš dalje , daje ti suprotni efekt.Kasnije ga je pobjedio Ben Jonson (znamo kako ). Za Olimpijske igre u Los Angelesu 1984.Amerikanci nisu imali ekipu za odbojku. 6 mjeseci kampa-visok i dobar skok,pravi trener i šampioni.Nekad nogometna zvijezda Dragan Džajić-legendarni gol Engleskoj 1968.za finale sa Italijom (PantelićVojv.,Fazlagić,Damjanović,Pavlović,Paunović,Holcer,Petković,Osim,Musemić,Aćimović i Džajić)kad je otišao u Francusku (Bastija) rekao je da tek sada vidi što je trening-45 minuta.I tada se dogodila greška u športu.Labinska legenda u nogometu-bog ga pomilova -na nagovor prijatelja otišao u Borac iz Banja Luke umjesto u Crvenu Zvezdu,inače bi i on bio reprezentativac.Zato dobro promislimo kada dajemo savjete mladom športašu.Inače u reprezentaciji nije bilo tada najboljeg golgetera Ferhatovića(igrao Musemić),mislio je u Rijeci pobijediti labinsku legendu-malo morgen.Bježi od športa gdje su Labinjani.Vidim jedan komentar-nešto se često javlja.Tajnik ne mogu biti jer mi je firma financirala studij pa moram još 10 godina raditi u njoj.Želja mi je bila samo pomoći trenerima u radu.Hvala.Bepi.

9.10.2007 (10:21) Ljudi jel ovo netko tazumije ??

9.10.2007 (10:33) To ti se kaže: PRIČAM TI PRIČE!!!

9.10.2007 (11:59) Bepija za tajnika, a Remzeta za financijskog savjetnika.

9.10.2007 (12:5) i mir va kuće :((

9.10.2007 (12:37) Ovo razumiju članovi Budokai kluba jer te priče slušaju svaki dan .Više priče ,malo istezanja,i dečki sa lakoćom na prsa dižu 150-160 kila( Kurta i više,ali i više priča).Ponuda važi još uvijek. Naša ekipa,iz mojeg prvog komentara čeka Vas koji na treningu ne pričate,nego pošteno radite.Slobodno im priđite i pitate za savjet kako treniraju i ponudite meč u Vašem športu a onda u našem.Inače to pričanje je ispuhavanje zraka iz trbuha.U Japanu kia-i,kod nas ho-ruk.Mislio sam da će se neko javiti sa komentarom da je u Labinu krenulo na bolje.Nakon greške sa nogometnom legendom nije se napravila greška sa drugom legendom inače veliki čovjek, prijatelj, poduzetnik Zlatni olimpijac koji je iz Labina krenuo isto tako u Rijeku a onda je odabrao pravi klub za zlatnu Olimpijsku medalju. Šampion je pametan ili su ga prijatelji pametno savjetovali. Kod pisanja komentara ne trebaju biti ni razumljivi .Ako se iz prve objasni, dalje se nebi ni pisalo. A to nije to.Hvala.Bepi.

9.10.2007 (13:3) Pa krenulo je na bolje od kada ne drmaš u Savezu sportova.

9.10.2007 (13:14) By the way, Bepi, skromnost je najveća čovjekova vrlina. Ili se ti držiš one: Ako me neće nitko hvaliti moram se sam.

9.10.2007 (13:41) Ma,ljudi farmojte malo,mislim da smo svi uvučeni u paukovu mrežu zvana-R E M Z O!

9.10.2007 (14:40) Mora se znati komunicirati i sa kulturnim i sa manje kulturnim osobama .Dečki iz Budokai-a rade samo vrijedne poslove i u tim stvarima želimo svima pomoći.Manje vrijedne poslove iz komentara u 11,30 ne radimo. Gospodo , ne mogu biti tajnik jer radim kao projektant proizvoda ( već 27 god.) Radi potrebe radnog mjesta firma mije platila studij i po ugovoru moram odraditi barem 10 godina . No i bez toga nebi mjenjao radno mjesto – i ovdje je sport – natjecanje sa ostalim proizvođačima. Pomoći tajniku sa savjetima- ako zatraži-uvijek.Ako davanje savjeta smatrate hvaljenjem onda više neću davati savjete. Nikad nisam bio ni predsjednik, ni tajnik športskog saveza tako da nisam mogao drmati.Hvala . Bepi.

9.10.2007 (16:35) Koliko sam ja upoznat sa ovom temom,rijec je o tome da taj vas budokai nije olimpiski sport.A vi sada se dicite koliko ko dize tegova na treningu,tipicno labinsko malogradanstvo.A da bi stvar bila jos bolja uzmete za primjera xxxxx koji je vise klosar nego sportas.Duznost redara cete obavljat jos malo jer niko nije licenciran od vas za to radit.Kako god bilo, ostajete ne olimpiski sport i odradite tih par festa pa rukavice"kopacke" o klin.

10.10.2007 (6:53) malo je ljudi u gradu kao što su Erni i Kurta..LJUDINE

10.10.2007 (7:15) Vi koji u suvremenom sportu neznate što su utezi Vi ste malograđani i nikad nećete biti vrhunski športaši.To objasnite i roditeljima Vaše djece .Volim kada me ljudi ne zovu za redara jer tada ne moram raditi. Ako me zovu ne mogu ih odbiti . Hvala . Bepi

10.10.2007 (7:18) Za redare niti ne treba licenca.To što misliš o Kurti kaži mu u oči .

10.10.2007 (7:44) E pun mi je kufer tog Bepija i njegove samodopadnosti.

10.10.2007 (8:49) U vezi sa utezima moram ispričati jednu anegdotu.Kad su poznatog filmskog glumca Silvestera Stalonea pitali kako je razvio takvo tijelo rekao je. :“Otac mi je rekao : Sine kad nemaš mozga, idi i razvijaj tijelo“.Roditelji ne lažu svojoj dijeci. Velika naprezanja, povećavaju se i jačaju krvne žile , krv bolje cirkulira, a mozak radi na principu cirkulacije krvi( Gospodo liječnici izvinite što se mješan u Vaš posao ). Danas vidimo kakav mozak ima Silvester Stalone.Zato dragi športaši naprežite se što više . To bi savjetovao i Vama nepotpisana osoba, ako nemate više od 30 godina, nakon tridesete puno ne pomaže,onda je samo znojenje.Bitno je da se poslije mog komentara napiše dvije tri gluposti jer ljudi čitaju zadnje komentare. Hvala .Bepi.

10.10.2007 (15:54) Koliko ja u ovim postevima vidim mozda Bepi pretjeruje, ali pretjeruje samo u tome kako se kaže, što biserje baca pred svinje.Savjet Bepi,iz ovoga što pišeš vidi se da se razumiješ u sportove i pristup treniranju više nego što će neki ikada, a težnja da pomognes sportovima i ujediniš ne samo spotaše(jer pravi sportaši labinštine su i privatno prijatelji i odavna se poštuju i cijene), već one koji bi ih trebali voditi, te da se zajednički gleda u budućnost je čini mi se nažalost besmisleno jer su vlastiti interesi i ego nepremostiva prepreka.Zato drži to za odabrane jer u naprednom svijetu pravo znanje se naplaćuje.

11.10.2007 (7:18) Zadatak će budućeg tajnika biti i taj da namakne što više sredstava( ne samo od proračuna ). Svaka čast pojedinim klubovima koji nalaze neke akcije s kojima dolaze do sredstava. Športski savez mora biti jedna familija, a klubovi dijeca . Ako neko dijete dobije čokoladu od susjeda jer mu je pokosio vrt roditelji mu neće trebati izdvojiti sredstva za tu čokoladu (jedino ako je dijete halapljivo). Ne vidim što nekima smeta da su neki redari , montiraju binu itd.

11.10.2007 (10:16) Remzo svaka čast kad spominješ scensko- budokai , jedini si labinski novinar koji zna da je Bepi stvarno glumio u jednom Tv-filmu prije dvadeset godina (redatelj Dubravko Pitzgo – glumio i Damir Mejovšek )- on to ne spominje jer misli da je mali u odnosu na velike kolege i protivnike na ringu- dobre prijatelje Čak Noris (Teksački renđer ) Bil Valans , Don „The Dragon“ Vilson (prije par subota bio film na našoj Tv) ,Roger Paši („Đit kun do u Parizu“)Branko Cikatić i drugi. Sve neolimpijski športovi i veliki ljudi.

11.10.2007 (12:28) Čitam jedan komentar gdje je Amerikancima bilo potrebno 6 mjeseci za stvoriti vrhunsku momčad za olimpijske igre .Koliko je labinskim olimpijskim individualnim športovima potrebno da dođu na olimpijske igre ( kolektivnim je puno teže).Erniju i komp.bilo je dovoljno mjesec dana priprema u Labinu za Svjetsko prvenstvo – a tu dolaze i profesionalci.

11.10.2007 (13:23) Po čemu je to kolektivno puno teže nego pojedinačno?

11.10.2007 (14:0) Mislili smo na kolektivni sport.Pojedinac si lakše organizira trening, ne ovisi o drugome pa je zato puno jeftinije.

11.10.2007 (14:17) Npr. kao Blanka Vlašić od skladišta si je napravila dvoranu.

11.10.2007 (14:42) Upravo suprotno. Pojedinac u svom treningu jako ovisi o nekom drugom, ali najžalosnije je da u takvim sportovima kad imaš loš dan na natjecanju onda te nema tko izvući kao u kolektivnom sportu. A da je jeftinije, i nije.

11.10.2007 (15:11) Još ako ona druga ekipa ne dođe igrati još lakše ostvariš rezultat.Samo ti misli da će te uvijek neko izvlačiti.Platiti jednoga ili dvadeset za isti posao sigurno je jeftinije.Rasčistite sa matematikom.

11.10.2007 (16:44) Mjesec dana priprema za spremiti Svjetsko prvenstvo? To više govori o svjetskom prvenstvu nego o onome koji se sprema na to prvenstvo. Sorry ali smiješna mi je ta izjava, a i izjava dosta govori o onome tko je izjavio... Uopće ne ulazim pitanje imena te osobe jer me to uopće ne zanima. Bitna je činjenica da u najmanju ruku nema pojma o sportu, a naročito ne o vrhunskom sportu. Alen Paliska

11.10.2007 (21:0) Bravo,Alen izjava Ti je na mjestu!;))Podržavam te! (prijatelj iz mlađih dana)

12.10.2007 (8:16) Poštovani gospodine Alene . Cijenim Vaš rad na informatičkim sustavima, međutim kao športaš i trener ne možete sa nama ući u razgovor. Iako Ste se bavili nogometom (sva dijeca se njime bave ) i atletikom , možete s nama razgovarati kada budete stajali uz legendarnog Karl Luisom ( Vaše discipline )– čitajte gornje komentare. Za skok u dalj treba brzina, Vi je posjedujete ali savjet – prije uključivanja jezika uključite mozak . Inače veliki Labinjan , Doktor znanosti, predavač na fakultetima,dipl. ing. matematike, nije športaš ali je već na zimskim Olimpijskim igrama u Sarajevu 1984. pripremao kompletan informacijski sustav za praćenje rezultata, kasnije zimske igre u Japanu, pa ljetne Olimpijske igre u Barceloni itd., stalno prisutan na velikim športskim priredbama, ne mješa se u sport-dajte dite materi. Često Ste u Puli pa pitajte trenera boksačkog kluba Pula Dorijana Čalića koji je sa svojim pulenima ( Sabljić i Hotić ) nastupio 1991.godine u Parizu na Svjetskom prvenstvu u Full contaktu – Kickboksingu –( Valeri Kličko-čitaj ranije komentare) na završetku meča rekao „ Ovo je ubitačno, kod nas u boksu imate meč i dan odmora, a ovdje odmah druga borba“.I gore spomenuti Erni – pitajte ga kako je trenirao, je u Vama vidio veličinu-kao i Vaši prijatelji, no bilo mu je spomenuto da je računar samo kutija koja pomaže u brzini , kao auto , kao kinoprojektor (radi na tromosti ljudskog oka ).Čovjeka nije kutija.

12.10.2007 (9:42) Ne bi ulazio u polemiku oko poznavanja ili nepoznavanja sporta, niti mislim da je nužno biti vrhunski sportaš ili trener da bi se razmišljalo na ispravan način. Zadnji put kad sam provjeravao, čini mi se da je RH ipak bila demokratska država gdje bi svi trebali biti ravnopravni. Šalu na stranu. Mislim da je jasno da je onakva izjava o mjesec dana totalno deplasirana i smatram da to nije samo moje mišljenje već, ako ćemo već po imenima, onda vjerujem da je to mišljenje i Dorijana Čalića. Molim da prihvatite činjenicu da protiv ni Ernija niti bilo kojeg borilačkog sporta uopće zaista nemam ništa, niti sam to ijednim svojim postom tako postavio. Menije svaki sport važan. Zato sam i bio aktivan u sedam sportova. Jednostavno ukazujem na nepromišljene izjave koje u krajnjoj liniji degradiraju vaš sport, a upravo mi je bila namjera da zaštitim Vaš rad. Mislim, a sigurno ćete se složiti, da je puno vrijednije ono za što se sportaš sprema kroz duže razdoblje, nego na horuk, na brzinu. Ako mi dozvolite da to iskarikiram do kraja, nema potrebe da trenirate cijelu godinu, dosta je onda samo mjesec dana prije velikog natjecanja? Naravno da i sami znate da tome nije tako. I još nešto vrlo bitno. Molim Vas da savjete o uključivanju mozga ostavite za druge, nisam nikoga ni prozivao ni vrijeđao, a ni ubuduće to od mene nećete vidjeti. Inače ne zamjeram nikome ništa (nemam ni kome jer se osoba nije potpisala), svatko može reći što ga je volja. Ja ću si i dalje uzimati slobodu da reagiram kad osjetim da je to potrebno.

12.10.2007 (10:47) Ja doista ne znam šta Bepi i ostali iz ovih borilačkih vještina nama ovdje dokatuju. Olimpijski sport nisu to je jasno, nisu ni sport jer ih nema nigdje na klasifikaciji sportskih grana po HOO i što ostaje....nekakve njihove fitnes zabave u dizanju tegova gdje Kzrta razmišlja jednako pod opterećenjem od 150 kila kao i bez. Dajte ljudi ohladite, bavite se tim vašim vještinama do mile volje, kupite si torbu medalja pa si ih dijelite i na treninzima ako hoćete ali ne tupite ono što piše i što se zna..niste sport, niste ni olimpijski i nemate nikakvo pravo na dotacije Saveza sportova iako će te ih vjerojatno dobiti pošto se one dijele bez ikakvih kriterija.

12.10.2007 (11:30) Svatko ko ovdje želi polemizirati, trebao bi barem biti pismen, a ne da nam servira rečenice poput onih iz komentara u 8.16. Npr. "(sva dijeca se njime bave) - piše se "djeca"", ili "kada budete stajali uz legendarnog Karl Luisom" - halooo!!! Padeži!!! A i piše se Carl Lewis. "Čovjeka nije kutija."? Mislim, stvarno...

12.10.2007 (11:33) Nastavak na komentar od 10:47---------------------A što se tiče svjetskih prvenstava, u Splitu se već dvije godine održava svjetsko prvenstvo u piciginu! Odlična ideja, šta ne? Osnovati klub piciginaša i tražiti dotaciju od grada za treniranje, plus dodatke jer je po zimi voda hladna (a moraš trenirat) i naravno subvencioniranje odlaska na svjetsko prvenstvo! Još ako u to vrijeme Hajduk igra 1. pretkolo doma, sve se poklapa! :-)

12.10.2007 (11:46) Brižan novi tajnik Saveza sportova, on nema pojma u koji osinjak ulazi !!

12.10.2007 (11:54) Vidimo da ne čitate komentare,pa nije bitno kako se piše jer mi nismo novinari.Sve internacionalne medalje osvojili smo u Kickboxingu.Za Vas je bitno da nakon komentara napišete par gluposti da poštene ljude skrenete sa teme.Pitanje se već duže postavlja : Kada će se u Labinu pojaviti te čuvene medalje Vaših Labinskih Olimpijskih sportova ( Valner tebi svaka čast-u to vrijeme nisi bio član labinskog kluba).

12.10.2007 (11:59) Medalje olimpijskih sportova se ne kupuju u trafici kao za te vaše kavgadžijske vještine.

12.10.2007 (12:6) Evo predlažem vam jednu novu kategoriju za ta vaša Europska i Svjetska prvenstva. Kategorija bi se tvala "NA GUZOVE". Dva natjecatelja bi se naizmjenice naguzila, ovaj drugi bi ga lupio nogom u guzicu. Natjecalo bi se u tri runde. Pobjednik runde bi bio natjecatelj koji bi uspio svog suparnika koji se naguzio pomjeriti dva puta više unutar runde.

12.10.2007 (12:31) Ćo, ma smo pametni. Ca si danas jo?

12.10.2007 (12:38) Kada će se u Labinu pojaviti medalje? Pa rekao sam! Kada grad bude sponzorirao ekipu za svjetsko prvenstvo u piciginu! Šta niste vidjeli koliko dobrih "piciginaša" ima po Rapcu? :-) Činjenica je da picigin ima isti status kao i budokai i kickboxing!

12.10.2007 (13:58) A medalji.To me pito Arnold Schwarzeneger, brdo mišića ,mesli je prić va Labin ali bi dela kao fakin jer ima mali mozak. Bolje da stoji va Kalifornije

12.10.2007 (14:26) A sada hitimo se na škerac. Ki je najbolji medih va Labine? ZDRAVKO DREN

12.10.2007 (14:55) Ovo me podsjeća na igre u Starom Rimu- gladijatorske . Pametni Rimljani su doveli u arenu crnca Budoku -2,5 metra 150 kila. Nenaoružanog su napala 20 Rimljana dobro naoružanih (mačevima-dotacijama ) .Goloruki Budoku ih je riješio. Sjetili se Rimljani pa Budoku vezali ruke i noge i zakopali ga do vrata (medalje) u pjesak .Došli sa dvadesetogodišnjih priprema drugih dvadeset Rimljana i sa mačevima napali ponovo Budoku .Jadni Budoku izmicao je glavu pred mačevima a publika će :“ Daj Budoku smiri se ili ćeš biti diskvalificiran“.

12.10.2007 (17:34) Lepi,moji labinjani ma ste forti!

14.10.2007 (14:45) Moj sin je bio najbolji u judu a sada smeta voditeljima.To je kao u Rovinju koje je spomenuo Bepi u svojem komentaru od 8.10.2007. u 19,28.

15.10.2007 (7:40) Šta je pisac mislio reći?

15.10.2007 (9:16) Koja to mati svoju najdražu djecu "jede"!moreno

15.10.2007 (12:21) e moji judasi,kada bi trenirali koliko pisete mozda bi i imali neke rezultate,glumcici.

15.10.2007 (12:26) Zato i imamo 80-tak mladih "glumaca" u klubu! ;))

15.10.2007 (12:55) I Bruce Lee je bio glumac?!

15.10.2007 (13:3) Komentar na 15.10.2007 (12:21) - Tipičan labinjonski zavidni odgovor.

15.10.2007 (13:4) Bimo rekli sitna duša.

15.10.2007 (14:1) CINCEK JE NAJLJEPSI,ON JE SUPER TIP

15.10.2007 (16:41) Judasi kojima je judo olimpiski sport,sute i ne zale se nikom nego i rade u kojekakvim uvjetima.A budo kai i Bepi se razvikali,umjesto da se pokriju usima i sta dobe od grada neka uzmu i budu sretni.

15.10.2007 (18:53) surko izazovi alicajica

16.10.2007 (6:51) Naravno da se judašima teže probiti kad je to olimpijski sport i kada postoje neke regule i rangovi natjecanja. A taj budokai, je ca je!

16.10.2007 (7:19) Prva rečenica prvog komentara Bepija je da oni imaju ekipu koja je spremna za takmičenje sa svakim klubom u njihovom vlastitom sportu ( kickboxing može čekati ), bilo bi dobro da svaki klub pripremi ekipu. Čitajte komentare.Dečki prođete li Budokai klub možete očekivati i Olimpijsku medalju. Pitanje je još aktualno - kad će medalje

16.10.2007 (11:58) kako rano pisete,ocito da ste ljubomorni na budo kai klub tako da ni spavat ne mozete! kad vec pljuvate po tim deckima pa dogovorite meceve.i jedni i drugi ste borilacki sport.

16.10.2007 (12:41) Drage kolege, nisam imao namjeru uključiti se u raspravu ovoga tipa međutim u zadnjim komentarima razvila se je rasprava o tobožnjoj netrpeljivosti između bodokai kluba i judo kluba. Ta dva kluba ili ako hoćete sporta nemaju previše dodirnih točaka osim što imaju zajednički pridjev borilački. Samim time postajanje jednog kluba ne isključuje postojanje drugoga kluba u Gradu Labinu, pa prema tome, mislim da nismo ni konkurencija jedni drugima. Judo, kao izrazito etičan sport, uči vas poštovanju kako prema prema protivniku na tatamiju tako i prema okolini u kojoj djelujete. Vodeći se tim načelom doista mislim da nismo ničime uvrijedili kolege iz budokai kluba, ali ni kolege iz ostalih sportova. Stoga, rasprave na tu temu su doista besmislene i neprimjerene. Mislim da bi nam svima bilo puno korisnije da trošimo energiju na konstruktivne rasprave o poboljšanju stanja u labinskom sportu. Lijep pozdrav svima Tomislav (judo klub IPPON Labin)

16.10.2007 (15:40) Naš voditelj nije bio ni punoljetan kada je počeo sa organizacijom kluba (tada je to bio karate klub) , i tako mlad znao uspostaviti prijateljstvo i suradnju sa voditeljem tadašnjeg Judo kluba, koji je u to vrijeme bio daleko stariji, iskusniji , povratnik iz Amerike , poduzetnik sa restoranom . Zajedno su poduzimali akcije (Šaka i vještina u ONO i društvenoj samožaštiti ) , zajedno i trenirali u OŠ M.Vlačić . I danas su dobri prijatelji i surađuju. Nakon 30 godina naš voditelj je smireniji i iskusniji.

16.10.2007 (16:38) Sutra Mladi Rudar u 20,oo sati igra jednu od najznačajnijih utakmica za plasman u I-B ligu u Buzetu protiv Buzet BUP-a. Podrška sa tribina je dobro došla, možda bude i presudna pa svi koji imate slobodnog vremena a Rudar vam je na srcu sutra navečer put Buzeta.

16.10.2007 (16:42) Nije stvar o ljudima nego o sportovima .Budokai i judo ne mogu stati u istu rečenicu .Judo je olimpijski sport i predmet na Kineziološkom fakultetu .Ima svoje Europsko i Svjetsko prvenstvo a Budokai je jedna podverzija borilačkih vještina s još nekoliko nepriznatih podverzija kao semi konktakt ,light kontakt itd. U Labinu je budokai obiteljski biznis .

16.10.2007 (20:42) NAJNOVIJA VIJEST ..... ODABRAN JE TAJNIK SAVEZA SPORTOVA..... NAJBOLJI KANDIDAT SA NAJBOLJIM PROGRAMOM JESTE BUDUĆI ČLAN OBITELJI PALISKA - MLADI GOSPODIN VERBANAC!

16.10.2007 (21:10) Ko je tebi kriv što je tvoj tast jebivjetar pa nećeš bit izabran

16.10.2007 (21:29) NAJNOVIJA VIJEST - KOMENTAR (19:42)_____________________________________________je klasicna podvala i laz tek je veceras zakljucen natjecaj za tajnika a ovo sve lici na velikog spletkarosa poznatog siroj labinskoj sportskoj javnosti koji se takodzer javio na natjecaj i svijestan da u srazu sa Verbancem nema nikakvih sansi pokusava ga diskriditirati ovako niskim i prozirnim metdama.

16.10.2007 (21:34) Pa nije on loš, ako ništa drugo bar je fanatik za sport...

16.10.2007 (21:51) i diplomirani ekonomista, što nije zanemarivo u situaciji u kojoj je savez nalazi...

17.10.2007 (10:15) Malo edukacije. Jednom majstoru budokai-a je judo samo 5% vještine - kao i boks, karate itd..Vježbali smo kod pionira tog sporta na našim područjima (Srednja Evropa). Ne želimo slati takmičare na judo prvenstvo jer je u Labino judo klub. Kick-boxing je suvremeni sport koji se sastoji od 7 disciplina – muzičke forme , aero kickboxing , semi kontakt, light kontakt, full kontakt, low kick i K-1 style. Na svi evropskim i svjetskim takmičenjima od 1980. Labinjani su nastupali u semi , light, full kontakt i voditelj u K-1 style. No međutim zaobilazi se pitanje kad će te Olimpijske medalje u Labin. Budokai radi na slijedeći način. Posudiš kombi (Dionelo Vidalić ) otiđeš na Svjetski Kup u Beč – 7 takmičara – spavaš i jedeš tri dana besplatno kod prijatelja iz Beča (Axel Weisenbacher) pokupiš tri srebra – bitno je pobjediti kolege Valerija Kličkova- ostale je lako, i vratiš se doma sa srećom koju ti neće platiti niti jedna dotacija. Međutim veća je sreća davati . Budokai klub je spreman kompletnu dotaciju 25.000 kuna dati Vašem športašu koji će slijedeće godine nastupiti na Olimpijskim igrama u Kini.

17.10.2007 (10:52) Slušaj. To da li je neki određeni sport olimpijski, nema nikakve veze sa tim da li će neki Labinjan koji se bavi tim određenim sportom nastupiti na olimpijadi... Postoje i neolimpijski sportovi a budokai-a ni tamo nema...

17.10.2007 (11:1) više mi je dosta tega budoku-kick-šviknem-te-znogu-va-glovu (ne)sporta. ljudi moji, ca ne morete mucat i zet to ca van se do. ne znon ku postoji kakova speronca da dobijete vise, morete dobit samo manje, a koko tu gonate, nanka to ne zameritote perke od vas ni jedinega sportaša

17.10.2007 (13:3) Kakav je to svjetski kup kad na njemu nastupaju predstavnici klubova? Na svjetskim kupovima bi se trebali natjecati reprezentativci. Ili je možda budokai klub Labin i reprezentacija Hrvatske?

17.10.2007 (13:32) Čitajte komentare i odgovarajte na pitanja.Kad će te olimpijske medalje u Labin ili mislite reći da niste sposobni kao treneri .

17.10.2007 (14:11) MISLIM DA TRENERI JUDA SU NAJJACI LJUDI U LABINU.....

17.10.2007 (14:15) Trebaju mi za kalutat drivo

17.10.2007 (14:17) Inače reprezentaciju čine i porodice: Ivica , Janica i njihov tata , samo što oni donesu četiri medalje sa Olimpijskih igara.

17.10.2007 (14:27) Da ali uz potporu HOO i Hrvatskog ski saveza. Čekaj, da li postoji Hrvatski budokai savez? HA,HA,HA! Šala mala.

17.10.2007 (14:33) Komentar od 13:32-------------------------------Kako ne kužiš. Nogomet je olimpijski sport. Rukomet je olimpijski sport. Judo je olimpijski sport. Brdski biciklizam je olimpijski sport. Budokai nije ništa. I ne znači da pojedinac koji se bavi olimpijskim sportom mora otići na olimpijadu da bi njegov sport bio olimpijski. Ali oni bar imaju tu priliku. Ako su među najboljima (Valner) otići će. A član budokai kluba neće otići nikad, baš nikad na olimpijadu. Kužiš, nikad. Niti kad bude najbolji od najboljih. Niti onda. Nikad. Vjerojatno je i Kličko (i njegovi kolege) kad je skužio kakvim sportom se bavi, prešao na boks. Jer mu je to bila jedina prilika da stvarno nešto postigne u sportu. A to što vi radite, svaka čast. Lijepo je kad Labin ima ljude koji su najbolji u nečemu. Pa makar to bio i budokai ili kickboxing. I grad vas mora financirati. Ali kao udrugu građana a ne kao sportski klub.

17.10.2007 (14:45) Ja,mislim da su ipak budokajci fizički jači(ipak oni rade teretanu svaki da),ali su ti judaši svakako inteligentniji-samozatajni su i tihi i zato svaka im čast.Inače nemam ništa protiv tog budokaja.

17.10.2007 (17:15) Ja mislim da su svi koji istinski treniraju Budokai kao i oni koji treniraju Judo ok ljudi,i da nema veze olimpijski-neolimpijski sport(vrtite se oko besmislice) jer jedino ovdje važano je cijeniti trud tih sportaša.Ipak su ti sportovi jako kompleksni,zahtjevni i sveobuhvatni, ali sad ste ovdje svi skupa počeli pretjerivati i pisati besmislice.

17.10.2007 (23:14) Poštovani komentatori,poštovani čitatelji!Možda je ipak vrijeme da okončamo ovu žustru raspravu oko juda i budokaja.Svakao bih preporučio da ponovo pročitate komentar mog prijatelja Tomislava i trenera u judo klubu(komentar 16.10./12,41).Judo je dakle po svojoj filozofiji plemenita i miroljubiva vještina koja je formirana 1882. u Japanu.Osnivač juda (prof.Jigoro Kano)bio Dr. filozofskih nauka,a svojevremeno ministar sporta u Japanu.Dakle učen čovjek,na što smo mi judaši ponosni!Neću Vas gnjaviti vrijednostima juda,jer zaista poštujem sve sportove ,tako i budokai vještinu!Evo malo povijesti borilačkih vještina na labinštini.Prvi počeci juda počinju povratkom Lučana Šumberac iz Amerike,ranih sedamdesetih god.Meto je bio moj učitelj i uzor kojeg sam i još uvijek poštujem kao učitelja koji je odgojio desetke odličnih judaša.Duh japanske tradicije još uvijek je primjetan u judu.Poštovanje prema protivniku(u borbi),poštovanje prema starijem!Nekako u isto vrijeme povratnik iz Australije Bruno Šumberac osniva karate klub stil BUDO KWANG TO SO.Neka me kolega Bepi ispravi ako sam izmjenio naziv vještine.Treniralo se u Snašićima.Bepi je bio također jedan od prvih učenika Bruna Š.Šumberac se ubrzo vraća u Australiju,a klub preuzima Bepi.Ima jedna anegdota koje se sjećam kao dvanaestogodišnjak.Bepi i Hudi nisu se baš slagali u pogledu daljnjih smjernica,te su ostvarili realnu borbu iz koje je Hudi izvukao deblji kraj te izašao iz kluba.To se desilo u dvorani OŠ Matija Vlačić(cca 79.)U to vrijeme judo klub "Meto" i budokai klub "Sigurnost" bratski su djelili dvoranu,odlično se slagali i poštivali.Bila su to divna vremena,puno mladenačkog entuzijazma i poleta.Vježbalo se srcem i dušom.Zajedno sno učestvovali na raznim manifestcijama,čak smo i zajedno glumili aktivne statiste u filmu "Crveni i crni"(1984.)Kao što je judo klub "Meto" bio poznat na prostorima bivše države,tako je iz budokai kluba izniklo više odličnih boraca,a po mom sjećanju,osim Bepija,to su bili Rozelina,Sakib,Alićajić(moj prijatelj i trener u judo klubu),svakako uspješni Šurković.To su osobe s kojima sam djelio poštovanje i poznanstvo.Dakle u ova dva sporta djelujemo punih 30 godina.Ponavljam -30 godina.Dakle svih tih godina između naših voditelja vlada kolegijalnost i poštovanje.Druga je stvar što se svako od nas bori i trudi za dobrobit svoga kluba.Pa u očima nekih,izaziva različite konotacije!Ispisao sam ovu kratku povijest borilačkih vještina na labinštini ponajviše zbog mladih i pomalo "nabrijanih" komentatora koji teže sukobu naših klubova. By the way,dok Bepi i Moreno ugodno i srdačno čavrljaju prilikom svakog susreta na ulici-ništa od toga!!! POZDRAV SVIM SPORTAŠIMA LABINŠTINE! moreno judo klub "ippon"

18.10.2007 (7:17) Bravo Moreno! Odličan i nadasve edukativan post. Paliska

18.10.2007 (12:39) I nadam se da je time ova trakavica na Remzetov tekst gotova.

18.10.2007 (13:35) Nije, čekaj dok ih opet ne napali nekim svojim upisom ovdje. Jer je devedeset posto njegovih. Ali mu je metoda "učinkovita", baci udicu, a vi se pokoljete. Niste čuli za riječ IGNORACIJA????

18.10.2007 (13:48) IGNORACIJA...............To je odbrambeni mehanizam za bezidejne ljude i ljude koji nemaju nikakve argumente već se isključivo služe paušalnim procjenama, insinuacijama i neutemeljenim objedima kao što je ovaj od 13:35 sati. Ja sam svaki svoj post ovdje potpisao, za razliku od ovoga gospodina koji ima patološku potrebu diskreditirati me na bilo koji način, pa i ovako. PsV-RZ

18.10.2007 (15:10) A ja mislim da riječ IGNORACIJA niti ne postoji. aže se ignoriranje. To je kao da za kupanje kažeš kupacija ili za trčanje trkacija! :-) O nepismenosti...

18.10.2007 (15:35) Tako, da se vratim na pitanje od 13:35. NISAM čuo za riječ IGNORACIJA, jednostavno zato što ta riječ ne postoji.

18.10.2007 (15:36) Istina. Provjereno.

18.10.2007 (15:50) verbanac ides ko lud

18.10.2007 (15:56) gorko buzetsko pivo

18.10.2007 (17:36) VERBANAC, čestitke na izboru za tajnika Saveza sportova Grada Labina!!!

18.10.2007 (18:51) IGNORACIJA - mozda je covijek sa srpskog govornog podrucja ili govori srpski

18.10.2007 (18:57) Zasto nema Osmića u sastavu?

18.10.2007 (19:41) Zato jer smo izgubili 11 razlike...

18.10.2007 (21:6) to je tek početak biti ce još poraza.

18.10.2007 (23:13) Vjerojatno zato što Osmić ne trenira.

19.10.2007 (9:15) Čudno. A mislio sam da su među jačima ove godine.

19.10.2007 (10:18) Posebno je zanimljiv osvrt novinara G.I. na buzetsku utakmicu: "Svladavši, ili bolje rečeno »uništivši« svog velikog rivala iz Labina ..."

19.10.2007 (10:38) Zanimljivije os uzvještaja iz G.I.,je pročitati još jednom prethodnu kolumnu u poglavlju RU STARI RUDAR. Zalihić je još u kolovozu predvidio šta će se desiti. Mladi Rudar sa ovim trenerom ne more naprijed to je sada svima jasno, osim upravi kojoj će trebati još par poraza da to shvati, ali ni na to neće dugo čekati. Točno kako je napisano: udvarati će se starijim igračima velikom minutažom a Banović i Osmić će na klupu.

19.10.2007 (13:31) Pardon kolege.Odgovor na komentar od17.10 (23.14). Trebalo bi dobro čitati komentare. Sve je već ranije rečeno. Prvi kontakt u borilačkom sportu (i prvi pojasevi) imao sam sa olimpijskim Tae kwan do na Gornjoj Vežici u Rijeci.. Prva grupa počela sa radom u Snašićima (prijatelji Davor Miletić,Pino Batelić,Dorijano Ružić itd.). Godinu dana kasnije – dečki su ujedno trenirali i nogomet u Martinskom – trener je bio Nini Načinović- zagrijavanje je vodio Bruno Šumberac, pa su dečki primjetili da radi vježbe iz karatea. Tada je u igru ušao i Bruno Šumberac koji je sa nama bio 2 mjeseca .Dosta nam je pomogao. Formirali smo karate klub. Pošto je puno mladh iz Labina dolazilo na trening u Snašiće došli smo trenirat u OŠ „ M.Vlačić“.Tadašnji tajnik Siz-a za sport nije nam htio dati dotaciju jer se nismo takmičili pa smo uspostavili kontakt sa Rijekom – Branko Žgaljardić- Svjetski prvak u Full-contaktu. Tada su počela takmičenja u Kickboxingu. Prvi borci Danijel Vnuk i ja. Zvijezdice u klubu žele ostati zvijezde bez takmičenja, žele se vratiti na stari način vježbanja bez takmičenja, -lijepo su savjetovani da je Snašićima dvorana slobodna – još je i danas ali dečki neće vježati. To je bio bliski susret. Ljudi će pomislit da je tu bilo svašta.Ako se tako riješavaju problemi dečki iz kluba će imati bliski susret sa članovima IO saveza sportova i dotacije koliko hoćeš. Od toliko velikih takmičara iz kluba spominjete neka imena koja su dolazila i odlazila iz kluba. O bitnim stvarima o klubu pitajte članove koji su postizali vrhunske rezultate, i koji još uvjek rade u klubu. Statiranje u filmu „Crveni i crni“ gdje se išlo po političkoj direktivi nije isto kao glavni lik u akcijama filma.Jedina stvar s kojom se slažem je da smo surađivali i bili dobri prijatelji, što ćemo i ostati, što se naših takmičara tiče. Moreno,ipak Ste u ta vremena bili samo dvanaestogodišnjak, dok sam ja vodio kompletnu problematiku kluba. Nakon razgovora na sajmu otišao sam na službeni put u Bosnu, još jedna pobjeda Labinjana, izrađena kabina za veliki traktor koju sam ja konstruirao. Zato se tek sada javljam. Hvala. Bepi.

19.10.2007 (14:6) Ajme majko...

19.10.2007 (14:22) Bepi,sve OK.Falile su mi neke kockice u mozaiku,sad znam više.Čestitam Ti na poslovnom uspjehu! moreno

19.10.2007 (14:46) Ja ne mogu vjerovati šta to ovaj čovjek piše. Totalna pomutnja. Bože dragi!

19.10.2007 (14:48) Da, još nešto. Pismenost i gramatika na nivou petog razreda osnovne škole.

19.10.2007 (15:4) Baš mi je drago zbog kabine. A-ca!

19.10.2007 (15:50) u više navrata se među komentarima ove rubrike pojavljuju uspjesi u konstruiranju nekakvog traktora, nejasno je dali se radi o skrivenoj simbolici ili samo o želji da se čitateljstvo cjelovito informira?

19.10.2007 (16:16) i traktor i budokai su NEolimpijski - to je veza

19.10.2007 (16:17) Buzetsko pivo -Stori Rudar 33:22, 11 razlike.A sad se ide u Umag .Treba dobit i Arenu doma ,a u klubu raspad sistema ,mladi talenti napuštaju klub zbog klupske politike koja favorizira starce.Ajmo majko.Šta kaže glasnogovornik?

19.10.2007 (16:47) Nemoj samo paušalno.Koji to mladi talenti napuštaju klub. Ime i prezima. Hvala.

19.10.2007 (17:40) Elvis Osmić. Hvala.

19.10.2007 (17:46) Jel to množina ili jednina. Ja sam mislio da ide pola ekipe obzirom na mladost iste. H i tebi sinko.A u vezi Osmića prvi glas.Jedino ako mu ti nisi menađer pa znaš.

19.10.2007 (17:49) Da ne bi bilo zabune Ja (od 17:40) nisam On od (16:17). Za Osmića pouzdano znam da ne trenira od utakmice sa Zagrebom a razlog je trener Milevoj koji ga sustavno zapostavlja i degradira u igri.

19.10.2007 (18:9) TKO JE GLASNOGOVORNIK KLUBA..NEKA SE MALO OGLASI DA JE ŽIV..NEKA KAŽE ISTINU

19.10.2007 (18:14) A ja sam mislio da je službena verzija-bolest.Očito se tu nešto ne slaže.

19.10.2007 (18:17) Šćulac javljaj se, jesi li glasnogovornik ili nisi ??

19.10.2007 (19:5) Vladimire, čestitke i aplauzi!!!

19.10.2007 (19:22) Hvala. Vladimir !!

19.10.2007 (23:26) Ako Osmic otide dovest ce se nekog sa strane.Pa klub je pun love,samo sta niko nezna.Vec su u pregovorima sa 2 igraca iz starackog doma Rasa.

19.10.2007 (23:39) Trebao bi se i Milevoj skinut i odigrat koju utakmicu.U trenerskim vodama mu ne ide bas,jer su mu sve ekipe koje je vodio ispale iz lige.Kao igrac mu bolje ide."mozda". selo kaze

20.10.2007 (1:5) Osmić kao igrač-nije loš. Dapače. Ipak sam mišljenja da treba malo poraditi na sebi. Treneri se mjenjaju a igrači ostaju. Uostalom protiv trenera kao i protiv presjednika vlade treba uvijek malo "puhati", da se nebi umislio. Ovim komentarima o Osmiću ispada da poslije njega nema više ničega.? Molio bih da me upoznate koje je ekipe vodio g. Milevoj a koje su ispale iz lige. Ja osobno znam samo za Rovinj. Inače "strašna ekipa".

20.10.2007 (8:48) Pa to i jeste problem jer je u Hrvatskoj do sada vodio samo Rovinj i to po ocjenama sviju jako loše. M. Rudar je prošle sezone vodio užasno. I svi to toleriraju i prave se blesavi.

20.10.2007 (9:22) Ako je MR pun love, onda koliko to love ima CIMOS-Buzet ili Umag koji imaju po 3 profesionalca u svojim redovima.

20.10.2007 (14:18) Ako klub ima love neka vrate domace igrace,Petrica i Grujicica.Ocito su oni skuzili da tu nema kruha pa otisli na vrijeme.

20.10.2007 (14:36) milevoj je trenirao čini mi se 3 kluba u italiji a zadnji taljanski klub bio je ženski ajme majko kluba .imao je rezultata i u italiji ali mu je u klubu uvijek bilo puno stranaca ,u rovinju su ga igrači 2 puta skoro izbacili a u m rudaru ima tutora( pomoćnika) da se ne izgubi

20.10.2007 (15:57) Nisam mogao ni sanjati da Labim ima toliko rukometnih trenera? Jer da bi netko kritizirao i donosio sudove o Milevoju kao treneru, mora valjda i sam biti upucen u trenerski poziv (rukometa). A vidim da vas ima jako puno koji to znate. Ako to nije tako, onda mlatite praznu slamu, i pisete stvari o kojima pojma nemate, to jest mislite da lopta skace zato jer je zaba u njoj. I toliko veselja, zato što je Rudar izgubio u Buzetu, za to zaista treba biti dobro isfrustriran, i imati puna muda sperme, a kada ona udari u glavu, nastaju neki od "clanaka" na ovoj stranici.

20.10.2007 (18:26) O tome koga je trenirao u Italiji g.Milevoj je sam iznio u intervjujima G.I. koje je dao od svog povratka, a o umješnosti u vođenju ekipe lako je prosuditi ako se posjećuju utakmice.

20.10.2007 (18:40) Mislim stvarno bi bilo dosta sa tim "katastrofičnim" izjavama tipa " u klubu rasulo", "mladi napuštaju klub","sve ekipe koje je trenirao ispale iz lige". Dajte ljudi argumentirano. Ime i prezime, broj itd.Čemu sve to?

20.10.2007 (21:25) Sve je to OK, argumentirana kritika i slične floskule, ovdje se iznose mišljenja/zapažanja temeljem javnosti dostupnih činjenica. Ako to smeta nekome i to je OK. Evo još jednog zapažanja/kritike; predsjednik je još prilikom izbora na skupštini kluba obećao obnavljanje inernet stranica MRK MR. Još uvijek ništa, možda za to postoje objektivni razlozi ali kritika ide na obećano a neizvršeno.

20.10.2007 (21:43) mislim da će web stranica biti vrlo brzo aktivna

20.10.2007 (22:43) veselim se tom danu. Šteta za večerašnji min.poraz u Umagu. Najvažnije je da su naši su dali sve od sebe, ostalo su okolnosti.

21.10.2007 (11:17) ostalo su okolnosti.________ kao loš trener npr. / Milevoj-Batinić odlazite; džokeri Datos-Peruško dolazite.

21.10.2007 (11:54) slažem se s(11:17)a i manje koštaju

21.10.2007 (12:32) Mozda bi mogao Bepi bit trener M.Rudara ,a Milevoj budo kai

21.10.2007 (12:39) Datos for coach!!!!

21.10.2007 (15:5) Ovo što pišete mrtvo je slovo na papiru sve dok Tulio ne vrati Zalihića. Bez njega klub ne more u prvu ligu, to je jasno sada i maloj dijeci; ma koliko se svi uspinjali i obećavali to. Majstor je majstor, vjerojatno su se sada u to uvjerili i u M. Rudaru. Ne prolaze se Buzet i Umag samo na terenu, ima tu još stvarčica koje očito samo Zalihić zna. Istina, kod njega nema demokracije, već samo on i samo on ali djelotvoran je; kad krene u prvu ligu on to i ostvari. Ako se sjećate, zimus je u G.I. obećao da je u stanju sa domaćim igračima za dvije godine ući u prvu ligu. Pa pustite ga, njegovo je obećanje sto puta sigurnije po tom pitanju nego ovih sadašnjih članova uprave koji su to na početku sezone obećali a očito su već miljama daleko od tog cilja. Vraćajte majstora pod hitno, nek spašava šta se spasiti može. BIVŠI RUKOMETAŠ.

21.10.2007 (15:9) A ca pravi glasnogovornik?

21.10.2007 (15:42) htio bi znati koji su domaći igraci, labinjani,istriani ili iz hrvatske

21.10.2007 (15:56) Koliko se ja sjecam u obecanju se radi iskljucivo o Labinjanima, ali nisam 100% siguran. Sjecam se da je spominjan Muskovic.

21.10.2007 (16:18) Labinjana ima malo ,pa i da se svi vrate (oba dva)nema ih

21.10.2007 (16:31) Pa i danas igraju sve Labinjani osim Pejića. Uz ova dva to je još jedan viška.

21.10.2007 (16:42) koliko ih može igrati prvu ligu,ako ako stariji puste igrati zbog obaveza prve lige

21.10.2007 (16:52) A otkud ja znam kakva je Remzetova koncepcija, valjda on najbolje zna na koga je i kada(u kojoj ligi) računao. Činjenica je samo da je ono što je komentator od 14:57 napisao provjerena istina. Uz sve, to je napisao čovjeku koji je bio "unutra" i zna stvari bolje od nas dvojice. Ne znam koliko godina imaš, i ja sam bio mlad ali se sjećam da je Zalihić prvi put krenuo u prvu ligu sa smiješnom ekipom i tek drugi dio je to ličilo na nešto kada su došli Franković i Mileta.

22.10.2007 (0:13) dobro dečki, jel se sna je li konačno odabran tajnik saveza sportova ili ne? Remzo, reci nešto. Sigurno se Tulio konzultirao s tobom

22.10.2007 (8:59) prema izvješću G.I. sa utakmice u Umagu: "U 42. minuti je došlo do gotovo petominutnog prekida zbog reakcije gostiju na nepravilan rad semafora?!", izgleda da je bilo poprilično "ostalih okolnosti" koje su utjecale na konačan rezultat.

22.10.2007 (9:57) Savjet velikim trenerima i sportskim radnicima . Iako svi vjerujemo u točmost onoga što smo vidjeli čuli ili opipali naša percepcija nije točna jer je ona interpretacija a ne fotografija okolnoga svijeta. Nemojte biti podložni perceptivnoj udešenosti –tj. kada čovjek očekuje da će se nešto desiti tada zbivanja oko sebe promatra na taj način. Nemojte razgovarat samo sa svojim prijateljima. Malo psihologije je potrebno u vašem radu.

22.10.2007 (18:12) Najbolje bi bilo vratiti Miletu.

22.10.2007 (19:22) Zašto se u labinskoj školskoj dvorani ne demontiraju radijatori koji su postavljeni uz sam rub igrališta i česti su razlog ozljeđivanja školske djece i igrača, a grijanje rješi toplim zrakom?

22.10.2007 (19:32) Dole radijatori !!!!! Topli zrak naprijed!!

22.10.2007 (19:48) A gdje bi treneri za vrijeme treninga grijali guzice !!?

22.10.2007 (20:44) Da,najlakše je ispijati pivo i pljuvati po trenerima!Koji je tvoj domet u nekom sportu?

22.10.2007 (21:51) slažem se u vezi prethodne opaske za radijatore i uvjeren sam da dvojac Ružić-Demetlika mogu ovo pitanje rješiti u najkraćem mogućem roku. Naravno kad bi to željeli.

22.10.2007 (22:3) Neće oni ništa rješiti, da su htijeli mogli su to odavno. Kao i sramotno ozvučenje dvorane. Gdin.Šćulac je pokazao kako animator utakmice može podignuti atmosferu u dvorani, ali čemu trud kad se jedva razaznaje govor.

22.10.2007 (23:1) kao prvo nogomet je uvijek na prvom mjestu jer je najpopularniji sport i u labinu i u svijetu,ostalo je sekundarno.drugo,sta se tice zabadanja nosova roditelja i ostalih clanova obitelji u rad trenera,evo primjera kad je jedna bezobrazna stara gospođa koja ima kafić na stadionu napala iizvrijeđala profesora ratka benazića jer on nije uzeo njezinog unuka na neki turnir.nije to jedini primjer,ima jos toga u labinu,gdje treneri guraju pojedince zato sto je od nekega vecega sin i nema veze da li je ovaj drugi igrac bolji.sta se tice osmica mislim da je to igrac koji zaslužuje vise pažnje od velikog trenera milevoja.dajmo da igraju mladi dečki,a ne isluženi starci bez motiva.takvih ima i u labinskom nogometu,gdje im mladi igrači željni igre i dokazivanja sjede na klupi.mislim da ne grešim sa ovim komentarom.

23.10.2007 (7:42) dvorana se NEĆE srediti niti se NEĆE ulagati u nju dok se ne vrati u vlasništvo Grada Labina. A i onda je pitanje...

23.10.2007 (10:51) kao prvo nogomet je uvijek na prvom mjestu_________ možda kod tebe, kod Bepija je budokai, kod Moreneta judo, u Zadru košarka, u Dubrovniku vaterpolo, u Milanu,Barceloni.. nogomet ali u Labinu uvijek rukomet. O medaljam sa velikih natjecanja (priznatih), o reprezentativcima je deplasirano govoriti...Najbolje govori broj gledatelja. Usporedite u subotu, iako će Fonović rukometu smanjiti za barem 100 a isto toliko dodati nogometu, rukomet će biti ispred. Ovo je Labin, grad rukometa.

23.10.2007 (11:10) A i tenis nam sve bolje ide. Mislim da i u tenisu ima potencijala što je TK Rabac dokazao. Baznik i Perić imaju iskustva s turnirima, a Vule je odličan igrač. Ima i tu mladih potencijala koji mogu pomoći poput Matuhine koji odlično napreduje. L

23.10.2007 (11:12) neka tulio sagradi labinsku ARENU rukometa baš bi bilo zgodno dobio bi velike političke poene

23.10.2007 (11:17) i tenisače u dvoranu neka i oni igraju cijelu godinu

23.10.2007 (11:53) I boćare i atletičare...

23.10.2007 (15:14) silva treba bit predsjednica rudara,ona i njezin cincek su zakon,da nema njega rudar bi ispao u 1zupanijsku.benazic je odlican rukometni i nogometni strucnjak ali je silva bitnija u klubu ...silva uz tebe smo...

23.10.2007 (15:31) Modrusan odlazi, Silva dolazi!!!

23.10.2007 (17:57) Mama od Cinceka je napala i izvređala Benazića .To sa i ja čuo .

23.10.2007 (18:6) tenis u dvoranu da imamo gdje prakticirati svoj sport kada stigne žola zima, i da imamo gdje igrati u vrijeme najvećih vrućina i navečer pod reflektorima. Go Labin Indoors! L

23.10.2007 (18:12) Labin treba jedan pošten balon za tenis na lokalitetu iza stare pošte. Tenis ima dosta uglednika simpatitera koji su sposobni i privatnom inicijativom realizirati taj projekat, naravno uz infrastrukturnu(lokacija, dozvole i priključci vode i kanalizacije, komunalna naknada i sl.) podršku grada.

23.10.2007 (18:19) Pa ko vam brani da napravite balon ili zemljane terene u Labinu .Zna se tko igra tenis ,ne igra ga sirotinja nego Baznik i njegov sin ,Perić i njegov sin ,Duić ,Frleta i ostalo društvo .

23.10.2007 (18:26) Tenis i sve ostale sportove bi igrala i sirotinja samo kada bi imala gdje. Pa danas su i nogomet i rukomet postali sportovi djece bogatih roditelja. To treba pod hitno prekinuti jednim socijalno-sportskim programom. Baznik & company ne trebaju graditi dvoranu ako neće ali trebaju platiti ako će igrati. Ali danas samo plaćaju djeca koja se žele baviti sportom. Nitko ih ne pita dali imaju za platiti..ako ne mogu, na ulicu.

23.10.2007 (18:29) NADOPUNA PRETHODNOG KOMENTARA: Ovo za Baznika je samo inercijom uzet sinonim. Taj čovjek je vjerojatno dao daleko najviše novaca u labinski sport od svih privatnih poduzetnika i to u sve klubove a ne samo u Mladi Rudar gdje je dopredsjednik. Da je samo 10 Baznika u labinskom sportu sve bi cvjetalo.

24.10.2007 (17:34) Idite na www.net.hr i obavezno pročitajte KOLUMNA SLAVENA BILIĆA - Bolesne roditeljske ambicije

24.10.2007 (19:31) orijent-rudar 1-2,strijelci vale i lepinjica,ma ta vale ne zno nic,MA NIS NE KAPI ONAJ KA ZONJEGA RECE DA GRE VA PAZIN

24.10.2007 (19:45) Čestitke Rudaru. Valjda im nije Andrej Prskalo namjerno pustio koji od ta dva gola. Bruno

25.10.2007 (8:9) Ovo o Slavenu Biliću je dobro. Kako se treba raditi sa djecom i na što treba paziti Bepi se slučajno dotakao u komentaru od 4.10 u 11,58

25.10.2007 (8:16) Ali slučajno.

25.10.2007 (11:54) bravo rudar bravo silva ca si rodila cinceka da nam brani kako mucak

26.10.2007 (9:42) Kad će nova kolumna? Sve me strah šta će bit tema...

26.10.2007 (13:2) A gdje su komentari? Šta se čeka nova kolumna ili...?

26.10.2007 (13:24) udario po tuljiju

26.10.2007 (13:59) Pa nije baš udario. Više ga je pohvalio kako je rješio probleme...

26.10.2007 (15:27) Hoćemo novu kolumnu!

26.10.2007 (16:14) Kupi Foji pa si je čitaj!

26.10.2007 (19:23) mislim da je svima jasno da datos mora igrati srednjeg, a ne onaj nepokretni i spori pejic. svima osim milevoju! ako to nije primjetio u umagu,onda kod okuliste. uz to on je i dusa te ekipe i sve se vrti oko njega.

28.10.2007 (16:44) VRACAJTE MAJSTORA!!!!!!

29.11.2007 (18:24) ma daj

29.11.2007 (18:26) Prijatelji sporta..nisam mislio niti komentirati niti hvaliti bilo koga a niti kritizirati a pogotovu sportaše grada Labina,nisam iz Labina malo poznam koga po imenu i nije fer kritizirati.Sve bi vas pozdravio i oni koji su malo više zlobni bolje uhvatite se posla i napravite nešto dobro i pozitivno a nemojte omalovažavat tuđe uspjehe i rad.Onaj tko radi traje a da bi trajao treba puno raditi,ovo se posebno odnosi na budokai iz Labina, i dečki svaka vam čast bili ste i ostali dosledni onome što ste počeli prije 30 godina i, danas imate pravo da se ponosite i da slavite a ja vam u svoje ime i ime mnogih građana grada rovinja iskreno čestitam..Pozdrav

22.2.2008 (8:43) super ste

13.4.2008 (19:16) sve je ok i ja se bavim sa tim sportom,i mislim da je najbolji na svijetu............................

30.6.2008 (15:23) ppppppppppppppaaaaaaaaaaaaaaaaaaazzzzzzzzzzzzzzziiiiiiiiiiii ppppppppppppppppppppppppaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11