Nakon pobjede Baracka Obame: Može li Bosanac biti gradonačelnik Labina?7.11.2008 8:2

Nakon pobjede tamnoputog Baracka Obame na američkim predsjedničkim izborima postavlja se sasvim logično pitanje: Može li Bosanac ili neki drugi furešt biti izabran za gradonačelnika Labina. O ovoj sam temi već pisao u studenom 2007. godine. Tada je Barack Obama bio tek senator iz Illinoisa, ali već spominjan kao mogući demokratski kandidat na predsjedničkim izborima.

No, osim Obame, povod za tadašnji tekst bila mi je i pobjeda Srbina Zorana Jankovića na izborima za gradonačelnika Ljubljane. Janković je tada osvojio čak 63 posto glasova, a za usporedbu, izrazito popularni Mesić u prvom krugu prošlih predsjedničkih izbora nije osvojio ni 50 posto glasova, a IDS je pobjedu sličnu Jankovićevoj ostvario samo 1993. godine, kada je osvojio 72 posto glasova. Nije tajna da su za Jankovića plebiscitarno glasali svi ljubljanski Srbi i Bosanci, no kako oni u glavnom gradu Slovenije ipak čine manjinu, očito je da je Janković svoju pobjedu izvojevao na glasovima autohtonih Ljubljančana. Kakvu li to onda ima karizmu Srbin Janković kada je mogao pridobiti glasove inače ksenofobnih Slovenaca (od svih naroda bivše Jugoslavije Slovenci su bili i ostali najveći nacionalisti i samo ih je činjenica što s nikim nisu morali ratovati tijekom 90-ih godina prividno činila tolerantnijima od drugih).

Şličan slučaj dogodio se i u našoj blizini, na lokalnim izborima 2005. godine. Naime, najviše glasova na izborima za Gradsko vijeće Opatije dobila je lista mladog stručnjaka Amira Muzura, koji je potom izabran i za gradonačelnika ovog nekada jakog IDS-ovog uporišta. Iz imena i prezimena opatijskog gradonačelnika lako je razabrati da njegovi kod kuće ne govore liburnijskom čakavicom i da mu se djed, kao mladić, vjerojatno nije kupao na Slatini.

Crnac je predsjednik Amerike, Srbin je gradonačelnik Ljubljane, a Bošnjak Opatije. Je li onda moguće da jednog dana i furešt postane prvi čovjek Grada Labina? Naime, koliko god se Labinjani (kao i svi Istrijani) vole busati u svoja nacionalno i vjersko snošljiva prsa, vladajuće funkcije vrlo rijetko prepuštaju fureštima. Čak i u doba komunizma, kada je hinjeno „bratstvo i jedinstvo» bilo «in», sve poluge vlasti u Labinu su uvijek držali ljudi kojima je cakavski bio najčešći jezik sporazumijevanja. Sjećate li se ijednog predsjednika Skupštine općine ili Izvršnog vijeća od 1945. do 1990. godine, a da mu prezime nije vuklo korijene iz Labina ili okolnih sela?

Prvi furešt koji je pokušao postati gradonačelnikom Labina bio je Ivan Stanić. U vrijeme svoje najveće popularnosti, 1997. godine, kada je to objektivno i mogao postati, Stanić nije dobio izbore upravo zbog svog porijekla. Birači su mu sve mogli oprostiti, osim činjenice da je furešt.

IDS se voli dičiti svojom multikulturalnošću, ali to je kod njih samo deklarativno, više na razini poze. U istarskim gradovima i općinama u kojima ima značajan postotak Talijana, pravilo je da ukoliko je (grado)načelnik Hrvat, njegov zamjenik mora biti Talijan, i obrnuto. Labinski IDS na svake izbore izlazi u koaliciji sa SDA (mada se to ne usude javno istaknuti) i jedino što labinski Bošnjaci od toga imaju je zagarantirano vijećničko mjesto za Mehmeda Džekića u Gradskom vijeću Labina. No, s obzirom na postotak Bošnjaka u Labinu i slične uzance u Europi (pa i Hrvatskoj), Bošnjacima bi u Labinu trebalo pripadati barem mjesto drugog zamjenika gradonačelnika.

Na idućim izborima gradonačelnik Labina birat će se neposredno. Jedini furešt koji za sada najavljuje kandidaturu je poduzetnik Željko Duić. Duić se jedno vrijeme hvalio da će ga na izborima podržati Hrvatska stranka umirovljenika, a ako se doista kandidira kaže da u kampanji neće nikoga štedjeti, jer „ima informacije o svim njihovim poslovima". (Nenad Čakić)

7.11.2008 (8:46) ma vi niste normalni, uvucite se još malo, samo daj, samo naprijed

7.11.2008 (9:1) Može. Moj prijedlog je gospodin Đekić Mehmed ili mlađi Bojić Frano.

7.11.2008 (9:18) vise covjek koji zivi od socijalne pomoci placa ovoj drzavi poreza nego poduzetnik Duic, a vi ga predlazete za gradonacelnika!!!!!

7.11.2008 (9:19) Koje gluposti .Vi nemate pametnijeg posla?

7.11.2008 (9:20) ako ima toliko para neka plati jedno malo ispitivanje javnog mijenja u labinu..pa će brzo odustat od te ideje..Negri je za njega Kenedi!

7.11.2008 (9:25) Umjesto da ljudi gledaju tko je obrazovaniji, sposobniji, pošteniji i pametniji, oni gledaju da li je čovjek iz Banja Luke ili iz Podgorice. A samo na Duićveu držanju pri poziranju se vidi koji je on čoban.

7.11.2008 (9:35) Daj Čakiću ne pretjeravaj, sad još i na jabuci da rode kruške

7.11.2008 (9:42) svi nesto palamude a znamo ponapred da ids dobiva opet izbore, jer je sacica ljudi koja dodje na izbore, vec odlucila dat glas ids-u, sto je u najmanju ruku jako zalosno.. mi smo zatucani mentalitet i gotovo. i trebamo to priznat, zato nam i je tako kako je. po meni bi dobar kandidat za gradonacelnika bio npr cedomir ruzic. ili tako netko tko je ok i od povjerenja i tko ima neke vizije i planove za buducnost i tko ih moze realizirat a da to građani osjete.. a ne razno razni negriji... to je moje misljenje. mislim da se dosta njih slaze sa time.

7.11.2008 (9:48) duic je sposobniji od svih domaćih to je cinjenica,a to sta su labinjani zatucani do bola to je druga stvar!!!!ma neka je retardiran i najveci lopov, samo da je domoći!!!

7.11.2008 (9:49) pa više je bosanaca nego hrvata u labinu...i onda zašto nebi mogao....to je itako malo bosansi gradič....

7.11.2008 (9:56) svi smo samo ljudi bosanci,hrvatine velike ili bilo sto drugo samo ljudi od krvi i mesa...

7.11.2008 (9:58) dosli ste u labin .ovdje niste niti pedeset godina a vec bi te djelili pravdu domacima jedini koji bi se trebali sramiti to ste vi..a daleko od toga da nema dobrih bosanaca ima ih ali dali bi nekom istrijanu dozvolili da bude gradonacelnik nekog grada u bih...

7.11.2008 (10:2) bolje najhuji labinjan nego najbolji bosanac....

7.11.2008 (10:3) inace nisam bosanac samo dajem svoje misljenje! sve dok se ljudi budu birali prema porijeklu drzava ce nam i biti u takvom rasulu!mislim da bi se ljudi trebali opredijeliti za covjeka koji ima nesto u glavi a ne za onoga kome pise HRVAT na domovnici...o tome se radi.domaci se toliko drze naveliko a ustvari su samo mali ljudi koji se boje konkurencije...pljujete po svima a evo demetlika vam je domoći pa šta od njega i svih ostalih DOMAĆIH političara??? protiv duica stalno,a nitko ga ustvari ne poznaje kao ni ja doduše ali ne sudim onome koga neznam!!

7.11.2008 (10:5) A šta nemamo niti jednog crnca? To je sad in!

7.11.2008 (10:8) ma sta jedan bosanac zna npr.o turizmu o kulturi ili sl.pa pred 5 godina ste tek prvi put more vijeli u sta bi se labin pretvorio u stocni sajam pa neka turisti dolaze gledat stoku...

7.11.2008 (10:11) koje veze ima stupanj obrazovanja i to dali je čovjek sposoban ili ne sa time dali je HRVAT ili BOSANAC??? ako nisam rodjen na moru ne znači da neznam plivat!!!majko moja koje razmisljanje,zalosno!

7.11.2008 (10:12) a sta ima labin sad??? ljetovaliste bez ijednog pametnog mjesta za zabavu zabavnije bi bilo da malo krava donesu na livade rabac mrtvo ljetovaliste!!!

7.11.2008 (10:38) duic je legenda

7.11.2008 (10:40) slazem se za legendu...

7.11.2008 (10:42) ma di ces Bosanca na vlast?

7.11.2008 (10:42) svojni maj !!!

7.11.2008 (10:43) duica za gradonačelnika!!!!!

7.11.2008 (10:44) hocemo duica

7.11.2008 (10:51) Recept za pitu POPRSKULJA ILI POPLJUVARA: Pita koja se pravi tako što stara baba kojoj fale zubi (malo, malo pa zub) rastegne tijesto po stolu, zahvati žlicom malo sira (kajmaka), stavi u usta da malo raskvasi pa onda prska taj sir kroz zube po tijestu. E to ti je pita poprskulja ili popljuvara. Da prste poližeš! ovo je pravi recept za labinsku političku scenu... ...Ruzina...

7.11.2008 (10:52) recept stoljeca!!!hahahahah

7.11.2008 (10:56) smiješno koliko pažnje dajete ovom čovjeku. Još će se umisliti.

7.11.2008 (10:58) umisljen ili ne prava legenda!!!

7.11.2008 (11:40) Duić nije pravi bosanac jer je oženjen za domaću tako da ima pedigre i osnovni uvjet je zadovolje. Iduća kandidatura je Čota.

7.11.2008 (11:42) Ma šta ti Čakiću pokušavaš bit zabavan, a u biti pokazuješ s ovim naslovom kakav si rasist. Trebaju li u Labinu živit samo čistokrvni Labinjani?

7.11.2008 (11:47) Crnca za gradolnačelnika !!!!!!!!!!! Ako ga nema , a koliko znam nema ga , treba ga uvesti pod hitno .

7.11.2008 (11:49) duic duic duic!!!!

7.11.2008 (12:1) ovaj me čovjek uzeo na stopu kada sam išao za rašu.....ljudina.....

7.11.2008 (12:4) ljudina i po!!!! nitko nije savrsen pa tako ni on ali dobar,pametan,velikodusan i sposoban!!!

7.11.2008 (12:29) dosta domoćih jer hi nemoren videt vise,duic je veli slovek i od besedi!

7.11.2008 (12:37) Postoji osnovno pravilo u Americi da se kandidat za predsjednika mora roditi na teritoriju Amerike- Sjedinjenih američkih država. Ako se već uspoređuje Labin i Amerika onda mora vrijediti isto pravilo. Za ovog Duića pričaju da se rodio u Tesliću u Bosni i da je prije bio Đuić, prema tome nema osnovne uvjete da bi kandidirao za labinskog gradonačelnika.

7.11.2008 (12:40) Moram ovo rec, mislim da ste vi iz Foja "caknuti" i ovo sto netko naziva uvlacenje u guzici ja mislim da je vise slucaj hipokriticnih provala. Pisete o tim temama kao da ste neki odabrani nositelji olimpijske vatre a zna se dobro da su vam teme vecinom inspirirane lokalnim tracevima koji dokazano najbolje zapale raspravu izmedu tzv. domacih i furesta ili kakve trece podskupine lokalnog stanovnistva. Ako mogu rec jednu stvar u svemu tome jest to da ste ili u nekoj dubokoj zabludi ili jednostavno meljete kao po obicaju o stvarima koje nisu nikako pisane u dobrom ukusu vec samo da sebi prosirite vec dovoljno napuhan ego.

7.11.2008 (13:34) bosna - bosancima

7.11.2008 (13:59) Neka Duić malo stane na loptu.Šta stvarno mislite da mi u Labinu nemamo drugega dela nego delat eksperimente.Nemojmo se zezati. Tulio je najbolji. Držimo ga.

7.11.2008 (14:15) Ma odakle uopće informacija da se on misli kandidirat,pa nije glup da se ide zafrkavat sa labinskim "velikanima"...on vas svih ... u zdrav mozak mi se čini a vi nasjedate na to!!! duiću skidam kapu!

7.11.2008 (15:6) 7.11.2008 (10:8) ma sta jedan bosanac zna npr.o turizmu o kulturi ili sl.pa pred 5 godina ste tek prvi put more vijeli u sta bi se labin pretvorio u stocni sajam pa neka turisti dolaze gledat stoku... a bas domaći znaju nešto o tome. dokazali su to sa rapcom. u sred sezone poslije pol noći ne možeš naći psa. jer su domaći toliko sposobni da zabrane radno vrijeme poslije 2 ujutro, a živimo od turizma. a neka netko od tako sposobnih labinjana(autohtonih) dokaže da je sposoban kao neko furešti. u labinu tako i tako nema fameje bez nekoga sa strane

7.11.2008 (15:25) 7.11.2008 (15:6) Ma neka dode makar kinez ako ce napravit nesto korisno. Imas pravo, nasi domaci su vise toga sjebali nego bilo koji Bosanac. Kad nece svoji na svoje onda neka dode tudi, bas me briga vise ni za domoce ni za pisljivu tradiciju kad svi samo misle kako sebi natrpat guzicu.

7.11.2008 (15:27) Ni vazno ki će zapovidat samo da ni lašneh ljudi

7.11.2008 (15:43) Mogla bi mozda bit i koja gradonacelnica a ne samo gradonacelnik.Ima u Labinu sigurno neka koja bi to mogla biti.

7.11.2008 (15:45) duicu ti si car

7.11.2008 (15:46) Pa zasto mora bit netko iz Labina?Moze bit netko iz Pazina ako Labinjan moze bit gradonacelnik u Puli!

7.11.2008 (15:55) Gradonačelnik mora bit uzoran građanin... a ne ko ovaj gospodin... čisti šerif..radi šta ga je volja.... da nema veze u Policiji... uopče :-)

7.11.2008 (16:5) ja cu bit gradonacelnica!!!

7.11.2008 (16:9) Ja cu glasat za nju

7.11.2008 (16:12) kritizirate Demetliku,kritizirate Negrija,kritizirate Duića,sutra ćete kritizirati tko zna koga,možda bi bilo najbolje da uopšte nemano gradonačelnika!

7.11.2008 (16:13) Dujic ce se kandidirat jer se on i Tulio takmice tko brze hoda po lungo mare

7.11.2008 (17:40) ajmo...serite serite..kakve gluposti se pišu u zadnje vrijeme

7.11.2008 (17:41) onaj koji vozi skupi auto na bosanske tablice nema šta se kandidirat za bilo šta u ovoj zemlji (istri)...treba bit tiho! s njim bi se trebala bavit carina i policija.. taj se još hvali da je doušnik tajnih službi..domoćemu narodu se spomen na takovi ljudi digiva štomih...nema kraja ovom sranju..

7.11.2008 (17:45) pa čisti šerif da... pa gledaj di čovjek parkira auto.. di god hoće... a nikad nije dobio ni jednu kaznu... to je samo sitnica ... ima još mnogo toga....

7.11.2008 (18:30) pa kazu da uvijek kisi gdje je vec mokro...

7.11.2008 (18:38) Pa zar ne vlada MEHO u Labinu ? IDS je u Labinu a i u Rasi,javljaju cak i u Puli na mjesto da vlada dosao uz pomoc bosanaca .Samo sto Duic ima problem cak i ako bi htio da se kandidira da nije rodjen u Labinu a i Istri,da nije branio Hrvatsku u domovinskom ratu, da mu roditelji nisu isto ovdje radili i crncili,gradili Labin i izdvajali da se izgradi cesta za Rabac koja je prije bila bijela kamena cesta,da nisu izdvajali da se izgrade Hoteli ,pa i Tunel Ucka i ostalo .Nije znaci problem dali je stranac ,ali ovaj Duic je los primjer da bude prihvacen od domacih biraca .Pogotovo ako se uzmu ove izjave u obzir gdje mu ljudi predbacuju da vozi auto na strane tablice BiH a zivi ovdje.Cime se on bavi,kako je dosao do nekog novca uopce nije bitno,samo da se nekoga ipak prihvati treba malo vise,a i karizma a,la OBAMA mu hvali.Osim sto zna nabiti naocale na glavu , i nema nekih vecih predispozicija .Njemu bi bilo najpametnije ostaviti se politike,a ako zeli pomoci ,onda da pomogne nekome kandidatu za kojeg misli da ima predispozicije .Naprimjer sin od Malica,sto tom covjeku hvali,on mozda to nebi htio prihvatit,ali je isto stranac,otac mu je na posten nacin dosao do novca i poznat je svima,zive tu godinama ,a ni ne voze BiH aute .Od njegove moguce kandidature najvise moze profitirati Demetlika jer onda i oni koji ne misle birati IDS kad vide ovakve ce dati glas Tuliju samo za urtu .Duic neka razmisli o tome prije kanidature,osim ako mu nije to dio plana da pomogne Tuliju .

7.11.2008 (18:56) jos samo fali da nam Mujo dođe komandirat na vlast....

7.11.2008 (19:5) Slusajte vako.Kad jedon bosanac ili bilo ka dosljak od bilo kuda(nema veze od kuda i od ke drzavi)navadi po nase gonat i kad se prilagodi i prihvati nase obicaje i kad bude stovan kako jedon slovek va regule od domoceh ljudi onaput moremo ga izabrat za gradonacelnioka ili za co drugo.Ja mislin da je ta put paso i Barak Obama.Bez tega nemore bit jedini gradonacelnik tega groda a najmanje jedon Duic ki je olicenje "postenja" va Labine... Cakic nas smiron jesko sa nekimi temami ke i on zno da ne moreju pasat.Njemu je bitno da popuni kakovo rubriku va svojen djornale i to je se.Bolje bi mu bilo da gre pisat o ljudima ki nesto znojo i ki mogli pomoc ovemu grodu.Nego ca nam smiron podmece nekakve Negrije i Duice....

7.11.2008 (19:5) neka bude gradonačelnica,da barem psovka bude ostvariva i prirodna

7.11.2008 (19:18) Za mene nije bitno od kuda je netko poteko,več kvaliteta jedne osobe za taj posao i ljubav prema čovjeku i sredini u kojoj živi!

7.11.2008 (20:4) E moji Hrvati da nije došla "Vražija kurijera " i dopeljala Bosanci va Labin vi forši ni dan danas nebite znali ni ca je to kafe ni sarma ni burek ili pita a sejno tako i naši sunarodnjaci Šiptari ili Albanci nanka kolači nebite znali storit. Još nešto da ni bilo Bosanci nanka Labina nebi bilo jer hvala Bogu oni so ga storili i skopali jer Vi Gospodo Istrijanska niste oteli storit žulji na rukah nego ste si oteli bit kapeti a sada ih grdite i pljuvate po njimi. Dok su tako veli Hrvoti samo na zeike nikad niš od njih . I još nešto zoš kad je igranka va Labine onda je više Labinjoni nego Bosanci. Zato nemojte lajat "Pas koji laje ne ugriza"

7.11.2008 (20:7) Bosanci so poli nas samo za va kove kopat.

7.11.2008 (20:8) ma on je ilegalac, ne placa porez za sebe ni za svoje zaposlenike,provjerite gdje je prijavljen!!!???............

7.11.2008 (20:19) duic care

7.11.2008 (20:24) Takovi non robe, šegavi, provi kurbini sini ki ćeju Rokvulu zet šolde za fabriku ali ga nećeju pustit da je stori, ki će zmislit Labinsku Piramidu i peljat turisti da je gledaju i zimi i leti, ki će radi svoje vele viture proširit se ceste po labinštini.

7.11.2008 (20:31) 7.11.2008 (20:24) Ja jušto takovi nan robe. Takovi bi i vlastitu mater prodali za svoju korist, a na uštrb susjeda.

7.11.2008 (20:32) dobar ti je komentar. haha

7.11.2008 (20:42) Samo tako Duicu,pokazi im sta je pamet.Navijamo za tebe

7.11.2008 (20:44) 7.11.2008 (20:4) --------ti nisi normalan. Istra je odavno ispred svega ovoga o čemu ti laješ. Štupidin

7.11.2008 (20:47) Za ovega od 7.11.2008 (20:4).Takove gluposti neson cu cili zivot i jos se smijin. Malo se navadi kulturi i povijesti prvo ca posnes ponovo mlet gluposti va tvojeh porukah...

7.11.2008 (22:20) E da samo nam takvi trebaju u vlasti pa čemo na ulicu sa revolverima oko struka kao na divljem zapadu pa bio on bosanac ili amerikanac. Duića pošaljite u ZG za zamjenika Bandiću.

7.11.2008 (22:44) E da,Labin je odavno na divljem zapadu.Treba nam šerif umjesto gradolnačelnika.

7.11.2008 (22:53) U Labinu i labinštini ne može biti nitko u strulturama vlasti tko nije namazan svim mastima i zločestoćama. Oni koji se znaju uvlačiti u ...... drugima mogu biti na vlasti. Pozdrav

7.11.2008 (22:59) Ja predlažem da gradonačelnik bude Cvajo pa da se i on malo obogati!!!!

7.11.2008 (23:0) Dr. sc. Željko Duić, specijalist ginekolog, Klinika za ženske bolesti i porode, Klinička bolnica "Merkur", voditelj Odsjek za infertilitet... našo ja to na guglu, sada mi je jasno što sve labinjanke oče Duića

7.11.2008 (23:14) ma bosanci neka rade ono sto su i do sada radili,a to je brusili domoce zene!!!

7.11.2008 (23:17) ja sam istrijon i vozim dobru vituru i anke zelim biti gradolacelnik labina. zasto da vas krade neki furest kad to moremo mi domoci ljudi.stupide ste svi! niko ne more krasti ka domoci slovek

7.11.2008 (23:46) Zoč se ak ne jovi, ča je va Sloveniji?

7.11.2008 (23:59) sl-o ve-n(i)-(ci),a sta ste mislili1!? nista novo na balkanu,da i mismo balkanci vjerovli ili ne!

8.11.2008 (3:14) Prema popisu stanovnistva u Labinu ima nesto preko 550 Bosnjaka.Toliko ih po slobodnoj procjeni zivi u par kazarmona,sto znaci da su se Bosanci "presaltali" u Hrvate ili Istrijane,vecina njih.Izbori ce biti neposredni,nek se prijavi tko hoce.Mozes se i ti Cakic kandidirati kao prvi Srbin za gradonacelnika,imas poznanstva i medije.

8.11.2008 (9:19) Caki, ne da palis narod, nego ti je svaka tema zlata vredna. Caki, imas moje simpatije..kao novinar!

8.11.2008 (10:14) more bit bosanac gradonačelnik labina ali ne ta sa sliki.

8.11.2008 (10:24) da mi je znat ki to toliko pozno duica i njegovi papiri da znote da ne ploća porez!ma ste brižni,ca neki ki ima dobru vituru va te selendre zajn o znači da dela ki zno ca...ca van je duić kriv ca se peljete va karanpane...delat ili štidijat pa ćete i vi peljat forši co bolje...je hi puno hujeh od duića ma su domoći pa nanke besedi zonjeh!sramota vas more bit!

8.11.2008 (10:25) Slazem se da neki normalni bosanac ili kosovar moze biti gradonacelnik no to nikako ne moze biti netko kao sta je Dujic!!

8.11.2008 (11:21) Ma kakvi Bosanci. U Raši da, ma ne u Labinu.

8.11.2008 (13:44) Dr. Muljaža

8.11.2008 (13:45) duić care!

8.11.2008 (14:17) Opet ista tema. Jeste li se zapitali po koji put je ta tema u vašem listu?

8.11.2008 (14:22) koliko ih ima u labinu to čak ima i smisla...

8.11.2008 (14:44) ljudi moji nemojte se sikirat zonjega neće glasat ni bosanci a kamo li domoći šlovek.

8.11.2008 (15:22) Jo zno ki zos je ovega pljesnu ona giornalista?

8.11.2008 (19:28) Zapravo, Barak Obama je pol beli pol crni.Mati mu je bjele race.Da je Jevrej racunao bi se po materi. Bjelac. U Labinu more vladat samo rodjen u Drzavi kojoj Labin pripada, a da mu je jedan od roditelja ISTRIJAN,po prefer. Majka.

8.11.2008 (21:27) ova je rasprava uvreda za čestite građane labina...foji ne bi trebali toliko provocirat sa takvim kandidatima , zbog našeg mentalnog zdravlja..zar da doživimo još jedan egzodus..ovaj lik je u svakom pogledu margina društva, dno kanalizacije...strašno i neshvatljivo! a foji moraju znati da i novinarstvo mora imati granice ponašanja..to je taj slučaj..!

8.11.2008 (22:16) Ma dajte pročitajte ovaj naslov, hahahaha, rikavam!!

9.11.2008 (0:3) Ne more ni Vlah,a kamoli Bosanac.Kako im se samo prosvercao onaj iz Susnjevice,pa jos napravio "respektabilnu" karijeru.Misterij,misterij....

9.11.2008 (3:53) ma di ste ovoga nasli isti je ko michael jackson,jedini furest moze biti mister Cota!!!

9.11.2008 (12:42) dujiću, što ne bi podržao negrija..!? on je sve što ti nisi..lijep je, obrazovan, zna pričat, izgleda pitomo, demetlika ga se boji, cucurin ga je uzeo za sebe...sve što si ti htio a ne možeš.. ako si prava faca, podrži ga javno!

9.11.2008 (13:27) Pa dali taj Dujic ima kakovu skolu?Ljudi moji,on samo zato sta mu brat radi u policiji moze parkirati auto tamo de je zabranjeno i tako jasno i glasno stavlja nama kulturnim ljudima na znanje sta misli o nama.Veliki auto pa jos BIH registracija po trotoarima samog centra Labina,Rapca...pocele su cistke i u policiji...prvo u Zagrebu pa dalje,vidjet cemo do kada ce lokalni kauboji raditi sta hoce!!

9.11.2008 (14:0) Tko zna koliko ga je koštao ovaj naslov?

9.11.2008 (15:29) Evo danas u nedelju gos. Duić parkiro se na rivi u Rapcu ali ne na parkirno mjesto ,Šta kazat?

9.11.2008 (16:19) 7.11.2008 (20:4) (E moji Hrvati da nije došla "Vražija kurijera " i dopeljala Bosanci va Labin vi forši ni dan danas nebite znali ni ca je to kafe ni sarma ni burek ili pita a sejno tako i naši sunarodnjaci Šiptari ili Albanci nanka kolači nebite znali storit. Još nešto da ni bilo Bosanci nanka Labina nebi bilo jer hvala Bogu oni so ga storili i skopali jer Vi Gospodo Istrijanska niste oteli storit žulji na rukah nego ste si oteli bit kapeti a sada ih grdite i pljuvate po njimi. Dok su tako veli Hrvoti samo na zeike nikad niš od njih . I još nešto zoš kad je igranka va Labine onda je više Labinjoni nego Bosanci. Zato nemojte lajat "Pas koji laje ne ugriza)____ Svaka ti cst istina je da nije Bosanaca nebi bilo Labina.Znate svi pljuvat po Bosancima a kad je pita ili burek u pitanju potukli bi ste se!!

9.11.2008 (16:25) prave da smo sto let zad meriko,pa prema tome neka malo zaspijo još....

9.11.2008 (17:53) Zamislite da dodjete u bilo koju zemlju na svijetu(i u BIH)sa autom HR registracija i parkirate na zabranjenom mjestu...koliko bi Vam auto ostao tamo?Problem je u policiji ali i nacelniku PU u Labinu za kojeg neznam koliko ce ostati tamo di je sada jer tajkunima svasta tolerira...o telefoniranju i da ne govorim,to u Labinu kao da nije zabranjeno!!I sad da nam taj Dujic dodje za gradonacelnika!? Toliko naivni Labinjani ipak nisu,on moze dobit 5% glasova,ne vise.Npr.od Malica sin to ne radi jer ima kulturu!!!

9.11.2008 (18:4) Kada budu pasali Bosanci se ono ca so crnci va Merike onda moro i podeštota stavit

9.11.2008 (18:21) Koje sve gluposti neće ovdje objavit, strašno. Samo bi nam još taj kaubojac falio. Labin je tako i tako u ne baš zavidnoj situaciji, samo bi nam još taj trebao za gradonačelnika.

9.11.2008 (18:51) Bosanac će bit gradonačelnik Labina,kad Elio Pisak dude pjevao na kampanji HSP-a!

9.11.2008 (19:7) treba napravit predizbore - Negrija, SDP-ovca, HSU-ovca i ovu spodobu od tog bosanca..ki pobijedi, si ga podržavaju a ostali kontroliraju Vijeće...jednostavno i učinkovito... ma bi se Tuliju stisnula guzica..:-))

9.11.2008 (19:26) Rijetko dolazim ovdje a kad dođem mogu samo konstatitari - "Bez komentara"! No ipak, ... To što je Obama mogao postati predsjednik SAD-a, nema nikakve veze s mogućnosšću da bi Bosanac mogao postati gradonačelnik Labina. Al mora se o nečemu pisat.....

9.11.2008 (19:30) Ne mogu vjerovat da se ovaj članak uopće komentira. Ti ni nije za javost. Sramota. Žalosno je kakve ljude imamo na kadidaturi, a onda još veća da jedan od njih na kraju stvarno zauzme fotelju.

9.11.2008 (19:58) ...9.11.2008 (19:26) a mere li Srbin ikako biti gradonacelnik Labina? Zasto ne i Bosanac, Talijan, bitno je valjda da ima viziju napretka u glavi a ne koje je nacionalnosti?

9.11.2008 (20:47) uhhhh...šloveka ne poznujem osobno... no imela son prilike cut jedonput njegov naglasak i način konverzacije..... mmmm ?... ja da moran brit do njega ga poslušat kao gradonačelnika,,, raje bin problem soma rješila:))))) al za pogledat ni loš:))))još kad polete bude preplanuo koko bi reka berluskoni...uhhhh fiumanka

9.11.2008 (21:9) Bosanca za gradonačelnika a Demetliku za načelika milicije.

10.11.2008 (0:15) ...9.11.2008 (19:26) A o cemu biste Vi dragi susede radije citali? Dajte neki predlog?

10.11.2008 (1:28) Jacksona za gradonacelnika,respect.

10.11.2008 (7:41) glupost na kvadrat

10.11.2008 (8:28) Burek nison nikad ni jo. Ste culi da je Thompson ispuni pristupnicu za poć va IDS? Imate sliku te pristupnice na http://kmidsliburnija.blog.hr

10.11.2008 (8:35) Ovdje se ne radi o tome da li bosanac moze biti gradonacelnik Labina. Uvjeren sam da kad bi se radilo o postenom i sposobnom covjeku ljudi bi glasali za njega, medjutim g. Duic je sve samo ne posten i sposoban covjek. Pogledajte samo sta je napravio u Krnici... Strasno!

10.11.2008 (9:55) bolje domaći kuhar, konobar, metalac i graficar za nacelnika i gradonacelnika nego magistar bosanac ili nedaj bože purger

10.11.2008 (10:39) Crnac je predsjednik Amerike, Srbin je gradonačelnik Ljubljane, a Bošnjak Opatije. Je li onda moguće da jednog dana i furešt postane prvi čovjek Grada Labina?________ Krajnje je neukusno i primitivno usporedjivati Duica sa Obamom i ostalim. Sramota!

10.11.2008 (13:27) Zahtila tebi će Duići doći fotelje!

10.11.2008 (13:40) (10:39) Nitko nije ni uspoređivao Duića s njima, već se novinar zapitao može li furešt (bilo koji, a ne samo Duić) biti izabran za gradonačelnika Labina.

10.11.2008 (15:14) Ne može i točka finite,ne robi se nanke pitat.

10.11.2008 (15:37) :)

10.11.2008 (16:31) o bom!

10.11.2008 (17:49) Obama je rodjen u SAD koliko ja znam...i mama mu je od tamo.Obama je skolovan i kulturan i usporedjivati njega ili pak gradonacelnika Ljubljane sa npr.Dujicem je zaista stvar neukusa.I gradonacelnik Ljubljane i Obama govore perfektno slovenski tj.engleski a Dujic govori Labinjonski kao moja nona turski....

10.11.2008 (17:59) Mislim da nam je dosta gradjevinske mafije pa tako da nam ne treba Dujic i njegovi slicni.

10.11.2008 (18:49) go home!

10.11.2008 (19:55) tri puta sam bi zenjen i saka me zena varala sa furesti.treba in zabraniti zivjeti u istri jer sve su nam zene zjebali. anke od mog susjeda to ni normalano.mi delamo po celi dan,a oni ih bruse dok nas ni doma.hote ca i pustite nan zenah

10.11.2008 (19:58) hahahaha

10.11.2008 (22:20) ej bosanci, pridite malo i moju zbrusit, ne do mira

11.11.2008 (7:32) Ma Duića je škifo videt.Obična sirovina.

11.11.2008 (8:19) Predlažem da "Novi foji" promjeni ime u neko bosansko,jer tako i tako pišu samo o bosancima,a što se tiče labinjana,ti će rađi pomoći bilo kome nego svome čoviku,susedu.

11.11.2008 (9:30) ca vas ni sron tako škifega šloveka nanke stavit na jedon kulturni đornal kokovi so foji

11.11.2008 (19:19) 11.11.2008 (8:19) može : Labin Palanka

11.11.2008 (21:43) Negrija za gradonačelnika.Ako uspije okupiti ekipu biti će gusto Demetliki.

11.11.2008 (22:18) Duiču nije ovo za tebe.

12.11.2008 (4:14) Sve je moguce.Ne danas.Ne sutra.Ali za deset-dvajset let more i to biti.Za mene mema razlike,samo da vodi dobro.

12.11.2008 (9:49) citiram : tri puta sam bi zenjen i saka me zena varala sa furesti.treba in zabraniti zivjeti u istri jer sve su nam zene zjebali. anke od mog susjeda to ni normalano.mi delamo po celi dan,a oni ih bruse dok nas ni doma.hote ca i pustite nan zenah ..... hahahahahaha , nije do "furesti" majstore , nego je do tebe i tvog susjeda ....izgleda da niste dovoljno dobri u zadovoljavanju svojih zena kao "furesti "...

12.11.2008 (12:8) Ti si 9:49 obican provokator!Ne moras ponavljat receno,samo se potpisi pa cemo ti vjerovat ako ti je do toga stalo.Ja son brusi i domoce i fureste i ne hvalim se time...ti napisi svoju adresu pa te mozda netko usreci i budes konacno sretan...natakne neka dobra dusa tebe i revansiras se zeni....si kapi!?A za Dujica...on sam sebe reklamira-bez izgleda na uspijeh!Demetliki samo skodi ako se s njim druzi,to se vidi iz aviona!!Problem je u tome sta malo ljudi iz Labina gleda iz aviona...a dole zive u mraku vlastite sljepoce!!

12.11.2008 (13:9) duic je car a vi ste malogradjani

12.11.2008 (13:34) more bit i car i kralj ali gradonačelnik labina ne bude.

12.11.2008 (14:33) ma ca si ti brusi domace i furesti kad anke tvoja zenah hodi okolo sa furesti.poznan te i mesto da se folis tu na novi foji pogla ca ti zena dela kad te ni doma.(J.I.)

12.11.2008 (14:40) brusi se

12.11.2008 (17:30) duic je sposoban za razliku od svih onih koji komentiraju ovaj clanak i koji su protiv njega...zato i pljuju po njemu samo jer su ljubomorni

12.11.2008 (22:27) zami si ga doma ko ti je sposoban

13.11.2008 (6:19) Ovo je stvarno preslo granice.Da vam furesti zadovoljavaju zene.Ha! Kako to? Oni znaci nisu dobri samo za kopat va.. .. "Kove".To je zbog toga ca oni ki sedi cjeli dan nema motivacije,a oni ki zida i kopa stvara energiju i mora je nideri potrositi.Tako ti je mala moja kad ljubi B. Probudite se Labinjani!

13.11.2008 (18:18) naravno da Bosanac moze bit gradonacelnik..... Barem se nebi preavile razlike... to je sve isto

13.11.2008 (19:18) za 19.55 nauci jebat pa te nece varat boli bosance briga oni samo bruse svoje kurceve a vi se samo brinit a sto se tice Duica to je teski luzer ma koje bosance on predstavlja pa to je sramota za sav bosanski narod,zivjela pita kompirusa i burek.

13.11.2008 (22:6) A zašto Labin nebi napravio presedan i birao više gradonačelnika: Yesids gradnačelnik Grada Labina, Duić gradonačelnik za bosanski kanton Harlem & Raša te za sve koji nose firmana odijela i majice s krokodilom i smatraju se važnijim od drugih, Gradonačelnik Dabelju Viljam. To ozbiljno predlažem!

13.11.2008 (22:24) To su teme da se narod glodje,a glodje se jer nam lose ide i nemamo novaca.Kriza ce bit i veca.Mozemo za himnu uzet onu pjesmu od Bralica i klape Intrade."...nek te rani kora kruva,kapja vina,zrno soli..."To ce biti stvarnost ako vec nije.Inace pisma je lipa i zove se "Croatijo,iz duse te ljubim".

14.11.2008 (4:50) Udri Mujo po tarabi.Pa morete noc kakovoga Kineza. Labinjani ne daj te se.

14.11.2008 (9:50) (22:6) što ti majmune imaš protiv harlema i raše...ili možda majmunice... nekako mi ženskia ova poruka zvuči.. rašanka

14.11.2008 (18:26) Pun mi je klinac tih bosanaca,a i naših ljudi koji ih podržavaju.Oni imaju veća prava nego mi hrvati,primjerice doma su na prazniuku za bajram ali i za naš božić.Pa sad da jedan njihov bude gradonačelnik. Jeste Vi normalni

14.11.2008 (20:4) ti si jedna obična rasistička budala..hrvatica

14.11.2008 (20:53) Ti od 18.26 bas jadna izjava ma cudi me kako to Istrijani nepodrze Wiliama sa Forza nova ormaj ste svi postali HRVATI prodane duse,kad giram po Labinu svi nesto spikaju po Hrvatski izgubio se dijalekt mladi pojima nemaju pricat cakavicom,pa jos i Dujic gradonacelnik pa slabo mi je to je mafijozo,sram za sve nas bosance,a vi Labinjani ste teska merda jeri ja sam rogena tu prije 36god od rodit koji su dosli iz BOSNE prije 50god i kao ja sam uvijek Bosanka iako u Bosn.nisam bila 2puta u mom zivotu al hvala bogu nezivim vise u tom rasistickom gradu punom luzera PS ozenjena sam za Labinjana,isla sam u skolu u Rijeku i kad bi rekla da sam iz Labina koda imam sifilis,a questo punto dico Zivjela BOSNA.

14.11.2008 (21:41) to je to, krv ni voda. prvo ili pokle se pokožu ki su i ot kudar su prišli. deder pofumoj pucu

14.11.2008 (23:24) vrajža vas je kurjera dopeljala

15.11.2008 (15:45) Ti 21.41 ne kapim ca si ote pravit. Moja nevesta je Bosanka i nuki ca so mi Bosanci o Labinjoni, daj ljudi ne gonajte gluposti svi smo mi sejni vazno je bit slovek. Pozdrav

16.11.2008 (7:14) 15:45, znam kako se osjecate , samo molimo boga da nas cuva od 21:41 i 23:24 idiota.

16.11.2008 (14:21) Ovaj sajt bi terbalo da se zabrani i apeliram na gospodu u urednistvu da ne dozvoljavaju ovakve rasisticke ispade. Ovaj materijal bi se mogao upotrijebiti kao dokaz ako gos. Duic podnese tuzbu a vi gospodo iz Novi Foji mogli biste platiti debelu kaznu ili da vam se zatvori ova stranica. Sramotno je urednistvo ovo dozvoljava jer ovo je krsenje svih ljudskih prava a gospodin Duic nema sansu da ili nece(pametan)da potegne prvi korak. Ovo nije prvi put da citam u Foji ovakve rasisticke ispade- sramota. Jer to je jedna kljucna tocka koju Hrvatska mora ispuniti ka putu u EU. Stvarno je sramota da se ovako nesto pojavljuje- Apeliram na sve koji se reklamiraju u Fojima da reagiraju jer vi ste ti koji stojite iza egzistencije ovih tkzvanih novinara koji neznaju novinarsku etiku. Drugim rijecima podrzavate rasizam. Sam rojena Labinjonka puno leti vonka meje sran da tako nesto more pasat poli vas.

16.11.2008 (21:36) imas pravo i ja sam vani rodena sam u Labinu roditelji BOSANCI,tu gdje zivim uopste me negledaju ko sam i sta druzim se sa svima,u Lab.su me uvijek tretirali kao druga klasa kad nesto trazis nema cim posaljem nekog domoceg ima sve ma to je provincijalan grad zalosno da i danas citam te rasisticke izjave,drago mi je da sam se odselila muz mi je cisti Labinjan al niti slican ovima gore

16.11.2008 (22:28) Cista sa Istrijanka,zivin vanka,ali ne volim umisljenost Labinjana, "bojim se" Bosanaca, kao i Crnaca ali nemam nista protiv njih- samo da gremo svako svojim putem.Pogotovo po skuren. P.S. Imam i smisla za humor ca ne. 14:21 najozbiljnije, super komentar.Poslusajte je.

16.11.2008 (22:59) koko bi bilo da se labinjon kandidira za gradonačelnika va bosne

17.11.2008 (17:4) ne znaš dok ne pokušaš.. tuko glupa

17.11.2008 (17:53) može pičku materinu pa nismo mi amerikanci....

17.11.2008 (19:13) ni jedan bosanac ne može bit gradonačelnik labina

17.11.2008 (20:42) može može.... čekaj još malo pa ćeš vidit..a i ti ćeš biti jedan od prvih koji će dupe da mu liže...hahahahaha

17.11.2008 (20:57) ako je hrvat iz bosne bosanac onda smo mi u hrvatskoj još uvijek jugoslaveni.

17.11.2008 (23:8) ma vi ste svi idijoti...

18.11.2008 (9:47) ajme ljudi uljepsali ste mi dan ovim komentarima.Nisam se dugo ovako nasmijala.Nemogu vjerovat cega sve ima na ovome svijetu.Moji su roditelji Bosanci,od 1955 su u Labinu.Posteni ljudi koje nikad nitko nije trebao vuc za rukav da su nesto duzni,posteno i svojim radom i mukom su odgojili i odskolovali dvoje djece,placali sve sto je trebalo,svaki doprinos,zive i dan danas u miru i skladu sa svojim susjedima i sugradanima medu kojima ima i domacih i furesta.I sta da vam kazem ljudi ponosna sam sto sam Bosanka sto su me roditelji odgojili onako kako jesu,a vi gospodo pljuvatori sramite se vi ste sljam i talog ovoga drustva i nemojte si ni slucajno ni pokusat dozvoliti da se zovete "domocima" ili kako god jer pravi DOMOCI SLOVEK nece se nikada spustati tako nisko da na takav ruzan nacin pljuje po nekome.Pravi Istrijani su ljudi velikog srca koji prihvacaju svakog ko je ok.A buduci da u svakom zitu ima kukolja kako gfa ima medu Bosancima tako ima i medu svim ostalima.

18.11.2008 (18:9) Ma smiješno zaista.Šta neznate da su bosanci svi veliki glumci,ca se oni kape ca je bilo pred 50 let va labine. Demetlika je super šlovek,šempliče,skroman i ima vajka llepu besedu. Da pride bosanac na vlast on bi si labinjani poslo delat po svete a tu bi se nakotili somi bosanci . ma Foji ca svašta pišete....pazite malo,ako nimate co pametnega onda pustite pađinu proznu.

18.11.2008 (22:41) i drugi imajo đip pa ga ne parkirajo spreda slastičarni va rapce.a bosanac duić se nešto kurči pa ga pusti tamo da ga si vide kako jaran izlazi iz đipa.

19.11.2008 (4:22) Evo gos.Chakicu,postavili ste pitanje i imate 173 komentara za dobro ili zlo,lipo i ruzno.Sto ste zkljucili?

19.11.2008 (10:13) sta bis ti od 18:9 dao da mozes tako kao i duic... ali stari ti nisi u stanju to napravit i postic, i zato suti. nek se covjek kandidira za gradonacelnika, kladim se da bi bilo bolje nego s tulijom koji je totalno nesposoban i politicki premazan da je to cudo... bitno da ti vrijedjas ono u stilu jaran i sta ti ja znam, a najobicniji seljo beljo si.

19.11.2008 (11:38) Duic ili Demetlika isti vrag.A vi se palite za svaku glupost koja nema veze sa mozgom .A gospodinu koji je pisao komentar 18.11.u18:09 bih porucila da mi se cini da ni on nezna ni sta je bilo pred 50 godina u Labinu a nazalost jos manje zna sta je danas.A sto se tice toga ko se kotio nek si pita mater kad ga vec nije abortirala sta joj bi da ga okoti.

19.11.2008 (11:56) koji duić.adriano kiršić takovi stovlja va mići žep

19.11.2008 (13:5) E Labinjani jeste seljaci

19.11.2008 (14:32) e a ti si neki veli građanin

19.11.2008 (16:10) ja sam zakljucio u biti bilo tko da bude bit ce bolji od tulija..

20.11.2008 (0:17) kova je za se kriva ???bjota ura de se ni nikad ni oprla

20.11.2008 (7:39) e da nema nas bosanaca ki bi vam brusi vaše žene

20.11.2008 (10:37) o moj dragi i lijepi Boze...Mogli ste za gradonacelnika stavit Djanija Bisteku..covjek zna koliko je zvakaca zaljepljeno po cesti..Kao da je bitno ko si i sta si..Mogli smo dovest stvarno kakvog kineza...Mozda bi pomogao razvoju ovog zatucanog Labina..zivimo zaostalo za svima!

20.11.2008 (10:45) a ca bosanci vi mislite da van domoći ne bruse ženi bite se trdo prevarili

20.11.2008 (12:57) Najbolji bi bio gosp. Ž.Duić samo neka javno pokaže potvrde o plaćenim porezima i doprinosima u Labinu .



Zadnje vijesti: