Ministarstvo će legalizirati Liburnu: magarci ostaju na Donišnici 11.5.2008 14:8

Istarska županija i Ministarstvo zaštite okoliša donijeli su odluku o legalnom korištenju prostora rezervata Liburne, te legalizaciju objekata. Do izvršenja odluke sve životinje ostaju u rezervatu. Rezervat će postati internacionalni centar zaštite izvornih pasmina magaraca, a služit će i za promociju kulturne baštine. Udrugu je, prema riječima Ivana Perka, podržalo preko 25.000 ljudi, a planirani prosvjed je zbog istog protekao mirno, uživanjem u prirodi. Udruga i dalje nastavlja s radom te je već za drugi tjedan najavljen dolazak više od 1.500 djece.
«Magarci ne napuštaju raško polje, a s načelnikom Općine Raša Pinom Knapićem i građanima koji su prijavili rezervat Liburnu želimo sklopiti ugovor o partnerstvu da u poljoprivrednim površinama oko nekadašnje TE Vlaška osnujemo rezervat u kojem će se pored magaraca proizvoditi i zdrava hrana, naravno pod vodstvom Pina Knapića i grupe građana, pa možemo onda Pina predložiti i za Nobelovu nagradu za biokemiju», rekao nam je Ivan Perko. (Tekst, foto i video snimak: Roberto MATKOVIĆ)




11.5.2008 (15:10) Svaka čast gospodine Perko! Pozdrav iz Zg Dubrave.

11.5.2008 (15:17) Hehe , pa gdje si Mile nisam znao da i ti volis tovare. Bravo, za dobru stvar si se uslikao :-)

11.5.2008 (15:25) Previše magarca je otišlo iz rezervata da bi mu vjerovali da ih on štiti!

11.5.2008 (15:26) bravo magarcici!!! tu i trebate ostati!!!

11.5.2008 (15:30) HA HA ovaj put narod je pobijedio...svaka cas svima koji su podrzali i dali potporu gospodinu Ivanu Perku, a ti načelniče Općine Raše (Josip Pino Knapić) lagano si POPUSIO U OSTVARIVANJU SVOJIH PLANOVA....desert_dr@gon....

11.5.2008 (15:33) Nije htio poticaj od države jer je navodno sramotno mali?!?A je li u pitanju neki drugi razlog? Pino je kakav je ali zakon se mora poštovati i to ste upravo vi na ovim stranicama nebrojeno puta komentirali.Sada za dobrobit magaraca svi ispadamo magarci.

11.5.2008 (15:38) Čuj ti od 11.5.2008 (15:33) , mi jesmo magarci samo iz razloga što na izborima glasamo uvijek za jedne te iste idiote. U tome je problem. Čovjek se barem nečim bavi, za razlku od nas ovdje koji smao lupamo bez veze.

11.5.2008 (15:52) Mnogi se ljudi nečim bave i kad dođu do administrativnih barijera,(pogotovo kod navedenog ministarstva) nisu dovoljno lukavi da iskoriste simpatičnost magarca i nesimpatičnost Knapića za vlastitu promociju i legalizaciju objekata.

11.5.2008 (15:54) 11.5.2008 (15:52) Pa tako se i treba snaći. Neke je stvari dobro promovirati

11.5.2008 (15:59) Bravo Perko, svaka cast. Ocuvajmo nase... Zivio nam Perko

11.5.2008 (16:6) Zato nam i je ovako.S jedne strane imamo nesposobne političare koji su isplivali tko zna od kuda,s druge strane one koji se snalaze na razne načine, a u sredini je pošten čovjek koji uvijek nahebe jer misli da u ovom društvu može prosperirat na legalan način putem postojećih institucija

11.5.2008 (16:13) Bravo za g. Perka,samo da bi se sve pizdarije koje zakuhaju naši nesposobni političari tako brzo i učinkovito rješavale!

11.5.2008 (16:17) Perko se hvali da godišnje Rezervat posjeti 20000 ljudi. U početku je to bilo par tisuća, međutim posljednjih par godina se u novinama barata sa ciframa od dvadesetak tisuća. Moj mali je posjetio Rezervat. Platili smo 10 kn, čuo sam da strane grupe plaćaju i po 20 kn. Sada sami izračunajte koliko je to novaca, koji nigdje nije evidentiran. Sada tome pridodajte donacije Ministarstva, Holcim i razne donacije... Što se radi sa tim novcem? Šta nije u stanju tim novcem urediti farmu da na nešto liči? A na ove priče o rušenju su prvo nasjeli novinari, a poslije građani! Bilo je više nego očito da će sve proći u najboljem redu!

11.5.2008 (16:24) Svaka reakcija je na ovakve stvari je opravdana. Šta vam je legalna krađa bolja?

11.5.2008 (16:26) Reci to onima(16:13) koji imaju hektare i hektare vlastitog zemljišta koje je do izrade novih prostornih planova bilo građevinsko, a danas je zeleni pojes i od svog tog zemljišta nema im sin gdje izgradit kuću. a ne mogu napraviti ni štalu ako bi se željeli baviti stočarstvom

11.5.2008 (16:33) A po kerubinima i svećenicima ste mlatili da nelegalno zarađuju,a ovdje se tek sada spominje novac.Ma šta mislite da Perko to radi iz čiste ljubavi prema magarcu.

11.5.2008 (17:15) Zasto pekar prodaje kruh, da TI nebis bio gladan ILI da zaradi ???

11.5.2008 (17:17) Perko barem zabavlja djecu, Pino živcira svih pa zarađuje.

11.5.2008 (19:35) Perko radi i stvara vrijednosti za sebe, ali i za ostale.. a što bi imali svi zajedno od prodaje takvih prirodnih vrijednosti bilo kojem strancu??

11.5.2008 (19:40) Komentar 16:17 rekao si da je karta 10 - 20 kn strancima i da dolazi 20000 ljudi godisnje. to ispada oko 250000 kn godisnje... a koliko kosta rad i odrzavanje zivotinja??? to onda i nisu neki novci...

11.5.2008 (19:42) Foresti ne stimujo lejo,ne stimujo nas kada se hi uhiti,se potuze preko Uski va Zagreb pasujo liso "ajmo dalje".

11.5.2008 (19:57) Perko i tovori su na sigurnom-uh laknulo mi je

11.5.2008 (20:29) nije mi jasno kakve veze imaju kerubini i svecenici sa magarcima. neka nasih magarcica tamo gdje jesu, bar ce im se moja djecica veseliti!

11.5.2008 (20:43) Ma to bi sam htjeli da se o njima piše. Najbolje bi bilo da bude ovdje stalno tema kerubini i to na vrhu.

11.5.2008 (21:39) 11.5.2008 (16:17)ma platoli bi mi i više da tovari slični tebi budu nedre kamo neće samo brojat kako drugi zarađuje. Šta misliš da će se Perko obogatiti a ti ćeš osiromašit šta si dao 10 kn srami se tipično labinjonska razmišljanja nedaj bog da ki co dobro dela. Ma kada bolje razmislim ti si sigurno Pino ili forši Marčelo ka je sa Šćirom sve i zakuha sramite se stvarno ste osvjetlali obraz IDS-u

11.5.2008 (21:59) Ma ja smo znon da ni teh furešti mi bi se somi pojali med sobon. Bravo Ivan nauči Pineta kako se dela i pametno si se reka.

11.5.2008 (22:48) čestitke

12.5.2008 (0:33) Lokalna malograđnska grupa je ovdje definirana na principu koliko tko zarađuje, u ovom slučaju koliko zarađuje Perko na magarcima? Suština je zapravo u pitanju koliko bi se moglo zaraditi sa tim sadržajem da je on pravilno revaloriziran i više uključen u labinsku turističku ponudu, koja je općenito vrlo jednolična i slaba. Potecjali tog magarećeg rezervata, kao i pr. Skitace su jedinstveni, toga drugdje nema. Prema tome ne radi se o konkretnoj konkurenciji u hotelima koja se broji u zvjezdicama ili u broju bazena fitnes i velnes centrima, već se radi o jedinstvenim sadržajima koji su reprezentativni. Prošli tjedan bio sam po prvi put u tom rezervatu, iako gospodina Perka znam godinama. Otišao sam tamo iza na onu veliku livadu, samnom su bila dva moja mala susjeda, najprije su ona dva lipicanca gore sa slike potrčala prema nama u galopu a potom i ona tri manja konja, odjednom je 5 konja bilo pored nas na dohvat ruke. Klinci koji su bili samnom bili su ushićeni. To su jedinstveni doživljaji, ovi moji mali susjedi odmah su navečer htjeli vidjeti i imati svoje fotografije sa konjima i magarcima. Tada kada sam ja bio tamo bio je pun autobus djece koja su došla prije nas i otišla poslije nas. Svi su bili oduševljeni tamo, razgledavajući i dodirujući te magarce. Razgovarao sam sa gospodinom Perkom pokazivao mi je fotografije. na mjestu gdje je on sagradio barake- štale bila je nekada dvokatna zgrada- valjda ekonomija sagrađena još u vrijeme Italije koju su partizaneri srušili u drugoj polovici 50-tih prošlog stoljeća. Na 2/3 postojećih temelja te zgrade gospdin Perko je sagradio barake a 1/3 je tamo neiskorištena. Pričao mi je kako je imao plan sagraditi nadstrešnicu i urediti taj prostor tako da bi ljudi tamo mogli sjediti, skloniti se od sunca, popiti piće iz plastičnih boca iz frižidera, dok se njihova djeca tamo bezbrižno igraju. Ja sam sjedio tamo ispred baraka nekih sat vremena i uživao sam u dobroj atmosferi koja je bila svugdje oko mene. Očigledno tamo nikada nisu sjedili lokalni vlastodržci, lokalni birokrati koji rade u lokalnim turističkim zajednicama i koji tvrde da se bave turizmom, jer da su tamo sjedili valjda bi shvatili da to definitivno jeste potencijal vrlo kvalitetne i ekskluzivne turističke atrakcije a ja do sada u prorotivnim prospektima Labina i Rapca ili na internet stranicama nigdje nisam vidio snimke ili linkove na internet stranice Liburne, što je katastrofalan promašaj jer je ovo reprezentativan jedinstveni sadržaj. Umjesto što se ljudi pitaju koliko Perko zarađuje na svojim magarcima ljudi bi se trebali pitati kako zaraditi na desetak puta više na tim istim magarcima? Od takvog pristupa bi imali svi koristi. Jedan dio lokalnih budala bi bio stvarno sretan da je Perko pokupio magarce i preselio ih na lokalciju oko ZG kako je najavljivao, s obzirom na činjenicu da je protiv njegovog projekta najviše radio upravo lokalni raški načelnik Knapić, koji je trebao raditi upravo obrnuto tj. pomoći svim sredstvima da Perko do kraja realizira svoj projekt. (ak)

12.5.2008 (1:43) Mislim da je previše politike u ovome. I mislim da Perko nije u pravu. Kaze da troši novac na hranu i vodu za tovare, a tovari imaju vodu besplatno, a i trava im nije dugo... Činjenice stoje: građevine su bespravno sagrađene, a tovare treba prepustiti struci (veterinarima i osobama koje mogu pomoći da se rasplodi još puno tovara). Mislim da gosp. Perko nije ta osoba.

12.5.2008 (7:2) adriano, ovo je prvi put da se u potpunosti slazem s onim sto si napisao!!svaka cast!

12.5.2008 (7:11) Istina , ak svasta napise i naporno je to citat , ali ovaj se put i ja slazem . Tovare treba vise iskoristit u turizam . Ljudima koji vole prirodu i zivotinje je to zanimljivo . Doma to nemaju .

12.5.2008 (7:42) Tako je, ovaj put je ak. potpuno u pravu. Što se tiče Perka i zarade (sigurno nije velika),ali Labinjani ti se moru oprostit samo uspjeh NIKAD.

12.5.2008 (8:25) (1:43) - ti si ili Pino ili neki konj. Idi tamo i vidi šta se radi a nemoj pričati o onome što ne poznaš. ADRIANO - ovakav komentar nisam od tebe očekivao ni u snu. Čitajući ga stalno sam očekivao ono famozno ali... svaka čast. RAZUM NAROD SU POBIJEDILI.

12.5.2008 (9:12) Dobro, jeli bio prosvjed ili nije bio?

12.5.2008 (9:38) Piše u tekstu...

12.5.2008 (9:42) Pino Knapić je očito mislio da je Raši dovoljno imati "slapove" na điru ,iznad Krapnja kanjon ,i pogled na Rašku dolinu te nije potrebno imati u ponudi još tamo neke magarce.Kad čovjeka pitaju što misli o LNG terminalu,on pametno odgovori da nije još o tome razmišljao kao ima se vremena i tema je nova,piše se o tome i priča 2 godine .A Knapić ima vremena ,takvi su vam pjesnici njima se nigdje ne žuri,ako neće LNG nama-Raši ,hoće Raša terminalu LNG,po onoj o Muji i brdu .Pitanje je ima li on uopće neki plan,ako ga ima dali on može nešto sam poduzeti a da ne pita deMe-tliku za dozvolu.I ako ne može da mrdne bez dozvole od de-metlike pa koju onda potrebu ima Raša za takvu osobu koja je samo figurativna .Kao što je naveo AK , na njegovoj Općini se nalazi i Skitaca koja bi se mogla bolje promovirati,pa i ove magarce ,onda 2 autokampa potencijala ima,samo trebaju ideje ,treba se i raditi a ne pisati pjesmice od kojih Raša i njena Općina nemaju neke koristi,ali netko prima plaću i da ne radi ,rezultat se ne može provjeriti jer plan nije ni zacrtan ,po tome Pino može vladati 100 godina a da ne bude prozvan za neučinjeno i obećano .

12.5.2008 (9:46) Ja bi predložio Pina ne za nobelovu u biokemiji,nego za nobelovu za očuvanje zaštićenih a ugroženih vrsta životinja.

12.5.2008 (10:3) Adriano Kiršić, pročitajte malo ostale medije - prava je istina da se u 2 medija naveo link na web stranicu rezervata Liburna. Kao i da je ovo sve bilo u zaista dosta medija. Sto se tiče prosvjeda,on je bio zamišljen kao okupljanje, ali to okupljanje je bilo kroz više dana.

12.5.2008 (10:12) Tako je, ovaj put je ak. potpuno u pravu. Što se tiče Perka i zarade (sigurno nije velika),ali Labinjani ti se moru oprostit samo uspjeh NIKAD.

12.5.2008 (13:59) zasto se brisu komentari? ovo uopce nije u redu! pustite ljude da kazu ono sto misle! bravo za perka!!!

12.5.2008 (14:7) Neka kažu što misle, ali bez vrijeđanja. (Admin)

12.5.2008 (14:29) Ovo je sve skupa bila jedna velika predstava za medije i građanstvo koje je nasjelo. Od rušenja u odijelu do odustajanja od rušenja, pa od sazivanja prosvjeda pa do otkazivanja...

12.5.2008 (15:20) Ti 12.5.2008 (14:29) si zaista presmiješan. Šta si ti radio u nedjelju i u životu, vjerojatno ništa

12.5.2008 (15:21) nije to nikakva predstava. perko je vizionar i srušit će pineta. perka za načelnika!!!!

12.5.2008 (15:24) Nitko nije na ništa nasjeo.Da se nije htjelo, ne bi se ništa ni pokrenulo, što je inače sindrom Labina. Samo se htjelo skrenuti pozornost na neke druge stvari,a ne samo po istome. Pino dobiva medijski prostor uvijek i kad ne zaslizuje,zašto ga netko drugi ne bi dobio. Barem se nešto Perko radi.

12.5.2008 (15:34) perko obećaj ako te izaberemo za načelnika da ćeš porušiti sve one nadozidane kokošinjce u donjoj raši???

12.5.2008 (16:4) Će reć da se neki ne slažu sa Kišićen pa će se ovaj put složit. Treba reć pošteno da Kiršić ima 90% pravo ma su štupidi ki ne znojo poslušat i pročitat se ca se napiše. Ljudi ne kape da ni problem složit se ili ne složit već je problem mislit z glovo ko na ramene nosiš.

12.5.2008 (16:15) ma lako je ljudi blebetati. evo npr. - treba ljudima povećati plaće! treba udvostručiti mirovine! treba ukinuti nezaposlenost! treba zatvoriti sve zagađivače! ljudi trebaju živjeti barem 200 godina! ne smije se tući žene! struja treba biti besplatna! svi trebamo biti lijepi i pametni! i tako dalje, i tako dalje. i siguran sam da će se svi složiti samnom bez izuzetaka, osim onoga za žene :). i šta onda? ako nisam dao konkretan prijedlog kako doći do rješenja, a nisam - znači da blebećem. isto je s ak.

12.5.2008 (16:29) Bravo Preko samo tako napred ne moj pustit da Knapić i tebe uništi koko ca je i RKUD.

12.5.2008 (17:54) Leji so za seh ne samo za Labinjana,ako se lejah ne darzimo kega vraga non treba governo.Tu van je jena stura Istrianska parola:leja je leja ki ne verva leje , leja njemu sere.

12.5.2008 (18:51) Perko vas je sve zdriblao kao Ronaldinjo.

12.5.2008 (20:11) vi koji ste protiv tovara ste veći tovarine od njih. Bolje da se priča o njima nego o ostalim budalama na neko vrijeme

12.5.2008 (22:5) ma nismo mi protiv tovara nego protiv budala

12.5.2008 (22:56) ma tovari i dalje sediju va općine Raša

13.5.2008 (0:12) istina 12.5.2008 (22:56)

13.5.2008 (7:21) Pobjeda tovara nad tovarima

13.5.2008 (10:29) 7:21- tvoj komentar je definitivno najbolji

13.5.2008 (11:33) Sve i da Tuđman odluči oživiti i ilegalno uzgajati istarske tovare ili neku istarsku autohtonu pasminu (nema veze koja sorta životinja) zdušno bih ga podržao da očuva istarsku tradiciju.

13.5.2008 (14:32) e Tuđman više nemere, ni legalno ni ilegalno

13.5.2008 (16:37) vadit tovare? nek pocnu vadit stalete po RASE. kakva sramota.gore nego divlji zapat.

13.5.2008 (16:56) Danas se priča po Raši da Pino odustaje od načelničkog mjesta. Možda je to dobro ako ga zamijeni netko kao Perko, tko voli raditi i ima puno entuzijazma i energije da u ovoj zapostavljenoj Općini nešto napravi.

13.5.2008 (21:13) Onda će Raša postat rezervat a rašani kao indijanci.Magaraca će biti kao u priči pa će Raša biti pravi magareći grad.Zar ne kužite da vas je Perko izmanipulirai i da vam je lagao.Pročitajte Glas Istre od utorka i izjavu ministrice Marine Matulović Dropulić.Knapić nije cvijeće ali nije ni Perko.Ljudi mislite svojom glavm.

14.5.2008 (8:55) Slažem se. Perko tvrdi da je razgovarao sa ministarstvom, i da ima sve dozvole, ali ih ne želi nikome pokazati. Evo vam dio članka iz jučerašnjeg Glasa Istre...." Na pitanje je li i kada ministrica razgovarala s Perkom te je li mu obećana pomoć, Gojević nam je pisanim putem odgovorila da takvog razgovora nije bilo. - Gospodin Ivan Perko nije razgovarao s ministricom Marinom Matulović Dropulić......." Toliko o istini.

14.5.2008 (11:13) Perko, na tebi je da se izjasniš. Imao si moju podršku i sada ja od tebe tražim da mi kažeš da nas nisi povlačio za nos. Izvoli...

14.5.2008 (11:26) Lukav je to igrač! Od samog početka bilo je jasno da od rušenja neće biti ništa, manipulira sa medijima i sa građanstvom. Rezervat je u redu, on mora tamo ostati, ali treba i neke stvari regulirati, urediti tu farmu da na nešto liči, staviti u opticaj karte da se prodaju agencijama i turističkim zajednicama. Moram priznati da imam osjećaj da lagano "mulja" sa tim rezervatom!

14.5.2008 (12:30) magarci da - muljanje ne!

14.5.2008 (13:48) Najveći um što ga je ljudski rod dao Albert Einstein jednom je prilikom napisao monumentanu misao "Bog je produkt ljudske slabosti!"

14.5.2008 (15:44) A čiji je produkt IDS

14.5.2008 (16:3) I IDS je produkt ljudske slabosti. To znači da se IDS može uspoređivati s Bogom. Opa, kakav turbo extra monumentalan zaključak. Veći i od piramida....

14.5.2008 (17:29) Ovaj gore je procitao taj jedan citat i odlucio ga napisat u svim postovima.

14.5.2008 (19:45) Dobar citat je dobar citat. Ma koliko mi pričali o tome....

14.5.2008 (21:53) A jesi čuo ovu misao.Im ih mnogo koji su produkt probušene "gumice" ?

14.5.2008 (23:9) Ja mislim da su svi produkt probušene gumice

15.5.2008 (22:16) legalizirat i placat porez na dobit

16.5.2008 (7:9) Rezervat magaraca Liburna = prokopana dolina kojoj je u potpunosti izmjenjen prirodni oblik, mjesto na kojem se iskrivljuju povijesne činjenice, najobičniji suhozidi čije ziđe tvori tzv. dvore prodaju se kao liburnosko naselje što je totalan apsurd i nebuloza, zirka starih predmeta i alata koja se nalazi unutar jedne od baraka više podsjeća na odlagalište starina koja je loše zaštićena od propadanja ali i loše prezentirana. Da li se netko uopće pita gdje to blago spava, u kakvom su im stanju staje? Najlakše je blago putiti da šeće dolinom, a koji puta i da pobjegne na državnu cestu zbog loših zaštitnih ograda. Rašku arhitekturom mještani već desetljećima devastiraju nad kojom čine svojevrstan damnatio memoriae, no niti sam rezervat nije daleko od povijesnog kulturocida koji nastaje lošom prezentacijom i promocijom povijesti koja se na području samog rezervata odvijala stoljećima unazad. Smatram da se u ovih deset do petnaest godina, koliko navodno postoji sam rezervat s mnogobrojnim donacijama i neoporezivim ulaznicama moglo jako puno napraviti kako vezanu uz samu promociju rezervata, tako i po pitanju sveopćeg izgleda. Osobno nemam ništa protiv rezervata dapače, neka on još desetljećima promiče ovaj kraj, ali sve u skladu sa zakonom, u skladu sa prirodom i u skladu s poviješću. MLADEN BAJRAMOVIĆ

16.5.2008 (8:30) Dragi naš Bajramoviću, da nije Perka nebi bilo ničeg ovog o čemu sada pričamo, a ako ti znaš i možeš bolje siguran sam da če Perko prihvatiti tvoje zamisli. Mene i druge Rašane smeta tvoja izjava da naše mjesto devastiraju građani??? Živiš u Raši i znaš dobro šta se dešava. Ako hočeš, počni od tebe (odnosno tvog oca) koji je isto tako izgradio šta je mogao i smatrao za shodnim. Sigurno to nije učinio zato ga naruši neku arhitekturu nego iz osobne potrebe. Ljudi si (ako već neće Općina legalizirati) stvaraju okruženje kakvo im odgovara i treba pa i na rizk rušenja. Živiš u dvosobnom stanu, kao večina i to je malo mjesta za prosječnu četveročlanu obitelj pa se malo nadograđuje koja soba malo se natkrije ulaz i to radi svatko kako mu odgovara jer nema reguletive. Tako si i Načelnik izradi (kod mame) neku konobicu. Kad mogu svi pa mogu i ja i ti, šta ima veze? Od prvog Načelnika smo očekivali da se napravi nešto i do danas se nije napravilo ništa pa tako imamo da susjed susjedu na ulazu u stan izgradi svoje parkiralište (slučaj Beganović) ili da jedan ozida ogradu ušavši drugome i vrt i sl. pa i građevinska inspekcija ima posla a zemlja oko kuća opće nije naša. Mladene, nisu više 30-te kada je u ovakvom stanu živijelo 5-6 pa i više osoba. Ja imam stan kao i ti i želio bi sagraditi garažu, pokriti i zatvoriti ulaz te u vrtu nadkriti dnevni boravak, ukratko želio bi neki veći standard i nisam sam. Sve bi želio izvesti legalno a nemože. Centar mjesta si mogu uzeti kao muzej i neku ostavštinu ali ne gdje ljudi žive i žele svoj komfor.

16.5.2008 (14:2) Ne slažem se s tim da i u dvosobnim stanovima u Raši ne može živjeti petero ljudi pa se mora nadograđivati prostorije u vrtovima.Stanovi jesu takvi kakvi.Jesu kad su se prodavali većina nas te je iste stanove kupila i znali smo da je to to.Oduvijek su u malim stanovima živjele obitelji s više članova i sve je bilo ok,a sada odjednom nema mjesta pa ajmo bespravno gradit,dograđivat dnevne boravke itd po vrtovima sve nelegalno,bez dozvola.Pretvarat zgrade i okoliš u rugla kako se kome prohtje i uništavat sve ono po čemu je Raša poznata kao takva.Žalosno je da se to dozvoljava i da se nešto ne pokrene da se tome stane više na kraj,da se to sa strane gospode s općine podržava nego da se postupi pravilno kako zakon dozvoljava.

16.5.2008 (14:5) Ma stanite više na kraj toj divljoj gradlji po Raši.Prošećite ulicom Maršala Tita od Inde do kampeta i dalje i vidite šta se radi sramota.

16.5.2008 (20:21) Vjerojatno bi ljudi i stali sa gradnjom ali bi trebalo da netko (???) nešto poduzma. TREBA već jednom donijeti regulative šta se može i kako a ne samo apriori zabraniti i srušiti. Općina je trebala tako važne odluke donijeti odavno, ali ni sada nije kasno da se utvrde smjernice i pomalo da se ljudi upoznaju sa nekim budućim stanjem pa če se mjesto kretati u tom razvojnom smjeru a ako nema nikakvog pristupa onda anarhija u gradnji normalna.

16.5.2008 (20:32) 16.5.2008 (14:2) - da, u 44 kvadrata može živjeti i 10 ljudi. Pa čovječe živimo u 21. st. meni treba 100 kvadrata. Hoču svoje "carstvo" u svoja 4 zida a ne želim otići iz Raše - zar je to neki grijeh. Što se tiće Perka mislim da nije uredu jer se treba, kako je netko prije rekao, pokoriti instituciji Načelnika ali činjenica je da je i Općina znala za problem "tovara" i to trebala (po službenoj dužnosti) uvrstiti u planove na bilo koji način ili imati neko rezervno rješenje.

16.5.2008 (22:40) Stara poslovica kaže da riba smrdi od glave. Po pitanju Raše to stoji.

17.5.2008 (1:36) 16.5.2008(20:32) Gospodo ako vam treba za živjet 100 kvadrata i hoćete svoje "carstvo" onda gradite ali legalno i sa dozvolom,a ne narušavat izgled Raše zbog vašeg komoditeta,pazi ovo gospoda bi svoje cartsvo.Potraži ga na nekom terenu i kupi zemljište sa dozvolom i gradi carstvo.Svašta

17.5.2008 (11:3) 17.5.2008 (1:36) Budalo jedna nemaju svi love kao i ti.

17.5.2008 (16:44) 17.5.2008 (1:36) - majmune koji izgled Raše? Ako ti je ovo izgled onda su Perketove štale Raški hotel. Pa ja i govorim o tome da treba legalizirati i dati mogučnost gradnje a to što netko može a netko nemože je druga priča.

19.5.2008 (10:55) Drago mi je da je sve tako ispalo. Tek sam danas saznala (bila sam na putu,behz pristupa ikakvim medijima) i drago mi je što je naš dragi općinar Pino po....o To mu je i trebalo..a ubuduće neka pazi kako diže buru jer ima i on na kraju vrta baraku bez dokumenta

19.5.2008 (10:55) ma nije to niš loše Pino, imaju i drugi



Zadnje vijesti: