Labinski Talijani traže da se Labin preimenuje u Labin-Albona, Bošnjaci ih podržavaju1.8.2008 9:17

Vijeće talijanske nacionalne manjine Grada Labina zatražilo je od Gradskog vijeća da u saborsku proceduru uputi zahtjev za promjenu naziva grada Labina, te da se on preimenuje u Labin-Albona. Labinski Talijani su za svoj zahtjev dobili podršku i od Vijeća bošnjačke nacionalne manjine, pa je to postao i jedan od zaključaka zajedničke sjednice Vijeća talijanske i bošnjačke nacionalne manjine, koju je u sklopu akcije „„Promicanje demokracije" organizirao Labin - Zdravi grad. Naime, Grad Labin je svojim projektom Labin - Zdravi grad uključen u Hrvatsku mrežu zdravih gradova, koja ove godine obilježava 20. obljetnicu. Povodom tog jubileja provodi se medijska kampanja „Povezani zdravljem" kojom se najširoj javnosti želi pokazati rezultate dvadesetogodišnjeg djelovanja.

Cilj kampanje je, među ostalim, ojačati društvenu i političku odgovornost za zdravlje, ukazati na postojanje i mogućnost djelovanja kroz institucije sustava, struku, politiku i civilno društvo u obnovi socijalnih mreža i jačanju zajednica kako bi one mogle brinuti o svakom svom članu. Kampanja se provodi tokom cijele 2008. godine, a Zdravi gradovi i Zdrave županije nosioci su pojedinih tema mjeseca. Budući da je Labin - Zdravi grad nositelj teme mjeseca srpnja „Promicanje demokracije", organiziran je zajednički sastanak oba vijeća nacionalnih manjnina.


Tullio Vorano, Eni Modrušan i Mehmed Džekić.

Susret uopće nije započeo u opuštenoj atmosferi, jer je Tullio Vorano, predsjednik Vijeća talijanske nacionalne manjine, uputio niz zamjerki na odnos gradske vlasti prema njima. Prigovorio je da ne dobivaju materijale ni pozive za sjednice Gradskog vijeća i da im iz Gradskog poglavarstva još uvijek nije stigao odgovor na dopis koji su uputili još 24. prosinca prošle godine. Vijeće talijanske nacionalne manjine od Poglavarstva je tada zatražilo preinaku turističkih oznaka u Starom gradu. Naime, oni smatraju da nakon što su nazivi ulica napisani dvojezično, da bi to sada trebalo učiniti s turističkim oznakama. Drugi zahtjev im je u uvodu spomenuo preimenovanje naziva grada Labina. No, Vorano je rekao da ima i pozitivnih stvari, poput redovitog prihoda iz Proračuna i kvalitetnog praćenja njihovih aktivnosti u lokalnim medijima, Novim fojima i Radio Labinu.


Predstavnici Vijeća bošnjačke nacionalne manjine.

Mehmed Džekić, predsjednik Vijeća bošnjačke nacionalne manjine je u ime njihovog vijeća podržao zahtjev Talijana za promjenu naziva grada Labina, te podsjetio na aktivnosti bošnjačke zajednice u zadnjih godinu dana, od kada postoje vijeća nacionalnih manjina. Dvije folklorno-kulturne manifestacije, izložba slika u Narodnom muzeju, obilježavanje Bajrama s raškim Bošnjacima, festival bošnjačke kulture i kuhinje, kompletiranje biblioteke s bošnjačkim autorima, odlazak u Srebrenicu i do kraja nerealizirana radio emisija samo se neke od aktivnosti labinskih Bošnjaka, kojih bi bilo i više, reći će Džekić, kada bi od Grada dobili još sredstava. Za razliku od Talijana, labinski Bošnjaci od svoje matične države ne dobivaju ništa, pa im preostaje samo 36.000 kuna iz gradskog proračuna.
Samed Mujanović je podržao zahtjev Talijana za postavljanjem dvojezičnih natpisa, ali naglasio da je puno važnije od toga da te ulice budu uređene i lijepe. Rekao je da je talijanska manjina u odnosu na bošnjačku u Labinu u prednosti, ali da tako treba i biti s obzirom na tradiciju. Mujanović je Talijanima uputio zamjerku što nitko od njih nije bio na festivalu bošnjačke kuhinje iako je manifestacija bila otvorenog tipa te da bi se on rado odazvao na dane talijanske kuhinje, kada bi bili organizirani.
Labinski imam Hazimj ef. Bećirović, koji je rodom iz Srebrenice, pozvao je i Talijane u konvoj za Srebrenicu na odavanje počasti žrtvama maskara iz 1995. godine.


Predstavnici Vijeća talijanske nacionalne manjine.

Potom je Tullio Vorano predložio jedan zajednički projekt labinskih Talijana i Bošnjaka. Naime, budući da Zajednica Talijana već dvije godine obilježava sjećanje na veliku rudarsku nesreću iz 1940. godine, kada je poginulo 185 rudara, Vorano je predložio da se tim povodom, na hrvatskom i talijanskom jeziku, izda knjiga zapisa Desanke Persi, koja je nekoliko godina obilazila Bosnu i tamo razgovarala s obiteljima poginulih labinskih rudara.

Na prijedlog Eni Modrušan, moderatorice skupa, dogovoreno je da će svako Vijeće predložiti tri predstavnika koji će operativno raditi na zajedničkim projektima labinskih Talijana i Bošnjaka, donešena je zajednička izjava da je položaj manjina u Labinu zadovoljavajući, da će predsjednici Vijeća ubuduće dobivati materijale za sjednice Gradskog vijeća i da će se tražiti povećanje sredstava iz proračuna za oba vijeća. (Nenad ČAKIĆ)

1.8.2008 (9:13) labin albona? ma vi st emunjeni. hote va toliju i pustite nas na mire.

1.8.2008 (9:20) Ma ča ne bi bilo bolje Labin Albona Bosnabin? Tako će svi bit kuntenti. Problem će bit ako se spamete još kakove nacionalnosti ubacit svoje ime jer neće bit mesta na tabeli.

1.8.2008 (9:27) Albona šeher Labin

1.8.2008 (9:53) Ljudi moji ma ča nimate drugega dela.

1.8.2008 (10:18) ma šta su pukli?

1.8.2008 (10:18) Ma sta se oni sjete?! Tulio! I nek bude Albona iznad Labina! kakva glupost! Opet cemo mjenjat prezimena u taljansku izvedbu! Okupatori!

1.8.2008 (10:20) a ja ćun se prezivat Palisca koko i moj nono Zane!?

1.8.2008 (10:31) Forsi nan tolija do kakov soldin za to ime

1.8.2008 (10:41) Podrzavam , jer ako svaki grad u istri ima dvojezican naziv zasto bi iznimka bio Labin- Albona

1.8.2008 (10:42) Neka bude i Albona jer naši noneti do 1950. nisu znali za Labin nego za Albonu, to su nas Hrvoti prekrstili! ! !

1.8.2008 (10:43) Da se drugi bacaju u fonju i ti bis se bacio za njima?! Pravi "labinjan"! Ke kozha zhe?

1.8.2008 (10:44) Ca je Labinjoni, kamo je sada ta vasa medjunacionalna i vjerska tolerancija?

1.8.2008 (10:46) Od vajk je nas grod bi Albona, i neka tako i bude! Pitojte nasi stori!

1.8.2008 (10:46) Mislim da je riješenej problema u kompromisu. Nek se stari grad zove Albona, Harlem i okolica Novi šeher a Kature nek se zovu Labin. Vinež, Rabac, Ripenda i ostala mjesta svakako imaju svoje nazive.

1.8.2008 (10:56) potpisujem

1.8.2008 (11:8) sramota, umjesto da rješavaju neke važnije probleme oni se ovdje misle o nazivu za grad. Kakvog to uopće ima smisla ? Dan kad/ako se Labin preimenuje u Labin Albona, to će biti trenutak kad se naša labinska vlast najdublje uvukla u nečije dupe.

1.8.2008 (11:14) ma ja bim isto dao prijedlog da se Labinu promjeni ime u Graškograd ili neko drugo cool ime. neka digne ruku ko se slaže

1.8.2008 (11:52) United Labin of Albona - to je pravo ime (united sdp i ids, united talijani i bosanci, united rudar i jok, united novi foji i radio labin, united Patrik i Lemon, united Remzo i Bepi, united valamar i maslinica, united mito i korupcija)

1.8.2008 (12:4) Bin Al- Labin

1.8.2008 (12:6) S obzirom na broj Talijana u Labinu logićnije je da se Labin zove Labin-Ljabin-Labinstan

1.8.2008 (12:13) Ima puno labinjana u New York-u pa se ne zove New Labin York.

1.8.2008 (12:13) Ovo je vrhunac idiotizma - sami znaju da ce sa time potaknut svakojake idiote da se dignu na zadnje noge, ali ne bitno je mijenjat imena. Ajmo lijepo sakeh 10 let kambjivat imena, pa se moremo zvat malo Pula pa malo Rijeka pa Labin Albona Kurac Palac. Ma kako se samo sjete teh gluposti

1.8.2008 (12:17) Imam 55 godina i vecu glupost od ovoga prijedloga nisam nikada cuo.Dvojezicnost mogu shvatit ali promjene imena grada to je van svake pameti.Pa to bi mogao zahtijevati svaki grad na ovome Svijetu.(pojedinci u svakom gradu)Pa ljudi moji vi neste normalni,grad pun problema a cime se vi bavite!?Bravo 11:52...ti si sve rekao!

1.8.2008 (12:22) hahahaah :) vidi se koliko je vlasti dosadno :P slazem se sa (11:52)

1.8.2008 (12:24) Sav ovaj čušpajz - boranija - sataraš - kalendraka - ukuhano povrće, sve i svašta ili kako ćemo to već zvati gore je zapravo IDS u različitim varijantama ili podfrakcije IDS-a koji zamagljuju stvarnost i svojim temama žele skrenuti pažnju javnosti sa bitnih tema u Labinu. U nizu prezentiranom gore ima više svinjarija. 1. svinjarija je da je "Zdravi grad" (čitaj bolseni) kvazi građanska udruga vođena od strane gradske pročelnice tj. pod direktnom kontrolom vladajuće politike. Druga njezina politička determinanta je činjenica da se upravo toj kvazi udruzi dodjeljuje apsolutno najveći dio proračunskog novca tj. lokalna politika kroz kvazi udrugu raspoređuje proračunski novac, što u potpunosti determinira njezin rad, kao što se isto determinira i rad svih drugih udruga koje ne dobiju proračunski novac pa i zbog toga ne mogu autonomno djelovati. 2. svinjarija je što možemo pretpostaviti da je događaj gore najvjrovatnije bio održan u vrijeme radnog vremena gradskih službi tj. gospođa Modrušan nije radila svoj pročelnički posao a svoj posao nije radio ni gospodin Vorano u gradskom muzeju, već su oni "pametovali" u "zdravo - bolesnom gradu" u vrijeme svog radnog vremena. Oni ovakve situacije upće ne primjećuju, to je njima normalno, oni žive u nekom obliku lokalnog komunizma gdje je njima dozvoljeno baš svašta. 3. svinjarija je to da Vorano podvaljuje novo ime Labinu - Albona. Tako se isto istarska javnost bavi aktivnostima kojima Kajin i IDS-ovci žele onemogućiti koncert Thomsonu u Istri. Sve to služi samo za homogeniziranje IDS-ovog izbornog tijela pred lokalne izbore, naravno pod uvjetom da građani više uopće "puše" blefove lokalnih politikanata. 4. svinjarija je što se na labinskom groblju bošnjaci pokopavaju protivno lokalnoj uredbi o gradskim grobljima, koju je donijela ta ista labinska vlast IDS-SDP. Uredba bi trebala vrijediti za svih ali je bošnjaci ne poštuju, što im lokalna kamarila vlast IDS-SDP dozvoljava, kao i rukovodstvo labinskog komunalnog poduzeća a licemjerno u svemu tome je što ta ista kamarila vlast IDS-SDP neće promjeniti uredbu o labinskim grobljima u kojoj bi zapravo trebalo pisati da svi u Labinu trebaju poštivati gradsku uredbu, osim bošnjaka koji na labinskim grobljima mogu raditi što ih je volja...?? Kada netko "gurne javno" ovu temu u medje onda je taj netko "netrpeljiv" do predstavnika drugim lokalnih manjima iako se suštinski radi o političkoj prostituciji lokalne vlasti IDS-SDP, što je njezin stvarni karakter. 5. jedino nije svinjarija navedena gore da se stvarno ne može doći do materijala za gradske sjednice Vijeća i Poglavarstvava Labina , kao ni do zapisnika- javnih izvješća sa preciznim podacima sa tih sjednica. Drugdje je sve to uredno arhivirano na internetu, u Labinu gradska kamarila vlast ne daje tu dokumentaciju na javni uvid. I to je načuin vladanja lokalne kamarile na vlasti, iako je to suštinski kršenje građanih prava. (ak)

1.8.2008 (12:32) a ca bi se moglo zvat ALBOS?

1.8.2008 (12:48) Forši bi se za takove stvora trebala poštivat demokracija i storit referendum , baren tako gre va normalneh državah . Siguran son samo da se to neće napravit jer mi se paro da smo već prodani za moli beci .

1.8.2008 (12:53) Ko je Pula/Pola, Vodnjan/Dignano, Rovinj/Rovigno, Fazana/Fasana, Novigrad/Cittanova, Umag/Umago, Porec/Parenzo, Svetvincenat/Sanvincenti, Brtonigla/Verteneglio, Buje/Buie ...itd. ne kuzim u cemu je problem... medjutim da nemaju pametnijeg posla - ocito nemaju... Ne mojte zaboraviti to pred izbore!

1.8.2008 (13:0) jedino ca valja va Labine/Istre su talijoni storili... npr od arene u Puli do primjera moderne arhitekture ko ca je Rasa. A poglej ca su bosanci od nje napravili... ca su lepse Vilete ili Kature? Stari grad ili Rabac? ...nemojte pizdit kontra talijoni kada je glavni problem va bosanci, hercegovci i siptari.

1.8.2008 (13:3) a ja ćun se prezivat Palisca -hi hi, i ja onda s tobon

1.8.2008 (13:6) talijoni su storili puno tega, slažem se, ali postoji i druga strana medalje- zabrana pričanja na hrvatskom jeziku, promjena prezimena, zabrana plesanja baluna itd. itd.

1.8.2008 (13:8) Vilete------ su napravili Talijani

1.8.2008 (13:16) Bravo bravo AK... Zaboravio si napisati za onu kuću od Demetlike... MUTO!!!!! Dosadio si i Bogu i narodu sa svojim propovjedima...

1.8.2008 (13:22) Tullio ne tuli. Ma ca ste munjeni,va Albone zive albonci.

1.8.2008 (13:36) Seher-Labin!!Kad vidim koje "face" to traze dodje mi za povracat.Albona vec postoji na Crnom moru u Bugarskoj.Tocno se zove Albena i jako je lijepi turisticki grad,puno ljepši od Labina.Kad vec spominjete Kajin i otkazan koncert Thompsona,imam pitanje:Dali bi Kajin digao glas da mu u Arenu dodje pjevat Bora Corba,deklarirani cetnik???Dok se drugi bave razvojem nasi politicari lupaju gluposti!

1.8.2008 (13:43) Moze se Labin zvati ovako ili onako,glavno da se ispred imena grada nepise-SELENDRA!To u Istri nitko nema,dakle unikalana SELENDRA!

1.8.2008 (13:51) cuj vise je bosanci va labine nego talijoni to je pod br jedan. za pocetak nek bude labin bih, pa pokle albona+bih=labin. to ce si kapit..

1.8.2008 (14:13) Na ovoj sjdnici po ovoj vrućini nemaju pametnijeg posla od preimenovanja Labina u Albonu.Neznam o čemu naši velikani,turistički radnici razgovaraju u inozemstvu na službenim putovanjima.Ja putujem dosta u Italiju i talijani traže naše auto karte izričito da su gradovi na hrvatskom jeziku.pozdrav velikim kulturnjacima.

1.8.2008 (14:38) ovi vjećnici na slici koji žele naziv LABIN-ALBONA su u menopauzi i ova velika vrućina im je udrila u glavu-ča ne moreju već jednom sve prepustiti mladima.

1.8.2008 (14:40) ...a da se zove "slepo crevo"!?

1.8.2008 (14:43) Ne brkajte dvojezicne nazive Pula/Pola, Vodnjen/Dignano, Porec/Parenzo i slicno sa promjenom imena grada. Dalje,kojeg se vraga Bosnjaci u to mijesaju? Znam da ih u Labinu ima vise nego talijana ali cemu njima podrzavati talijanski naziv grada...ako se vec ulizuju talijanima neka nauce barem jezik... prvo labinjonski pa talijanski koji neznaju ni beknut. Bez uvrede,to je prosto fakat! Sam naslov,zatim ti ljudi koji su se sastali mi lici na ljetni teatar...imaju ga vecina gradova ljeti na Jadranu pa Eni Beucic hoce to napravit i u Labinu!

1.8.2008 (14:48) Pa i oni traže dvojezični naziv, o tome je riječ, i usporedba s ovim gradovima je na mjestu.

1.8.2008 (14:56) radi se o PROMJENI IMENA a ne dvojezičnosti.

1.8.2008 (15:18) ko je mehmed đekić reka da se treba zvat albona onda neka se zove,valja šlovek zno koko je nekadar bilo

1.8.2008 (15:25) Dvojezičnost je u radu,ali promjena imena to je ludilo.A da se promjeni u Tulijovo?

1.8.2008 (15:42) Tulijovo bi bilo greska jer bi morali nakon izbora mijenjat u Bivse Tulijovo!Past ce na izborima 100%!Tragedija je za njega u tome sta na takav scenario ni ne pomislja!

1.8.2008 (15:59) hehehe, (15:18),nejbolji komentar,još se ne moren prestat smijat

1.8.2008 (16:6) Pa zasto se nebi zvao ALBONA..........to je ime gradu u originalu....i sta se ta halabuka tako digla oko toga, i kome se ne svidja ne mora ga zvat Albona,neka ga zove Labin ili sta god vec hoce. Na ovim su prostorima kroz stoljeca profilirale svakave vlasti...i cim se jedna ZASTAVA spustila,a druga digla,svi su bili za..a da i ne pricam o komunistima.koji navodno nisu smjeli u crkvu,zbog partije,a sada su u crkvenom zboru...i prvi na oltaru.Ako se to moze,onda zasto nebi bilo promjene imena LABIN-ALBONA

1.8.2008 (16:10) Labin -Albona to je ono pravo, viva

1.8.2008 (16:15) ma dajte pliz. labin je vajka bi skulja , dal se zvo albona ili labin..

1.8.2008 (16:16) čekaj, labin je hrvatski grad i sad manjine u njemu traže da se ime grada promjeni ? to nema baš smisla :/

1.8.2008 (16:25) labin-burek-albonezum...

1.8.2008 (16:26) a zašto ne "tulionezum"?

1.8.2008 (16:45) Trebali su promjeniti naziv u Labin-Albona-DeConte.

1.8.2008 (16:57) A zato oni LJuna kanto Albona, Albonaa.....

1.8.2008 (17:33) Ki nima dela i fali mu gluposti,na ten hi portale nojde!

1.8.2008 (17:37) kade je tu problem ako to nekega kontento , ca ni i hujega kade treba glovo razbijat almeno se tu šparanjojte i pustite nešto ca ima i smisla

1.8.2008 (20:16) nema se sta dodavat albona, nema, sa cete mi sada mjenjat ime grada kada se tako zove vec ohoho

1.8.2008 (20:58) ma kao da vas boli briga da li ce se i kako promjenit ime nasem gradu...dođete tu se prepucavat i pljuvat po vlasti ......get a life...

1.8.2008 (21:0) ko so Taljoni zobronili govorit hrvoski, non ki smo ziveli va gorenjem Laninu-Albona i smo znali samo Taljonski, so zabronili govorit Taljonski kada so zaprli Taljonsko skolo, ja son ponovi osmi razred osto son reka jeno besedo po taljonski zadnji don skole, grod se je zvo Albona, prvo nego Labin, to bi rec da "neki" so ga vec kambiali, alora zvat Labin-Albona ni nic slabega, anci je bilo vreme, osto doboto si drugi grodici va Istre so to vec storili, boh

1.8.2008 (21:15) bosanci se uvlace u guzicu

1.8.2008 (21:37) jos jedna bedastoca u nizu...a ma dajte molim vas...te nacionalne manjine pocinju vrlo iritirati...cak ovi talijani prednjace

1.8.2008 (21:50) Istria se je pocela budit,Albona je jime mojega gruda,nosi ga je 2000 lit se dok ne so balkaci prisli 1950.leta s pomocu domoceh ko operanta so kanbiali jime na Labin,kako ca su anke kanbijali imena sen istriansken gruden.

1.8.2008 (22:33) Ma kede se vi gubite. Ca ima veze kako se grod zove. Va svete je primjerah koliko ćeš da se grodi zoveju na dve fozi i to po domoće i po furešto. Historijo ne moremo hitit pod nogi i zobit. Ja va Labine živejen od kada son se rodi i nikad neson ime nikakovega problema z jedinen furešten. To ca je tu nekad bila Tolija ne moremo kambijat i zato nesmemo se jodit na ti ljudi ki bi uteli da se grod va ken živeju zove i na njihoven zajike. A moremo bit i pošteni i reć da je Tolija tu poli nas puno tega storila ali smo mi više od pol tega zatrli. Zato ljudi pamet va glovo perche la vitta va avanti.

1.8.2008 (22:40) Bio sam u Trstu na susretu Lega Nord Trieste ,i bila je mala Festa , nikoga nisam cuo da trazi od njih naziv Albona,a da sam znao da bosnjaci isto zele naziv Albona-Labin dao bi i njima na znanje da podrze svoje u Istri i bosnjake ,tko zna mozda bi oni nagovorili i sve one kineze da daju svoj doprinos izmjeni imena grada .Vise bi ja organizirao podrske na skupu Lega Nord i bez icega za dzabe ,nego sto je Rockwool privukao na otvorena vrata i to jos uz besplatni prijevoz i zakusku .Mozda je rockwoolu kriva taktika bila sto nisu sklopili pakt sa MEHOM pa uz otvorena vrata pozvali "mrga band" i umjesto onih sendvica dijelili cevape , pitu i burek,dobru sljivovicu i domace vino .Onda bi broj posjetitelja premasio broj stanovnika labinstine ? I u Trstu se spremaju na slican cin, misle jedan dio grada nazvati u Mao-ce-tlst(posto kinezi neznaju izgovorit "R" )tako da nisu pozeljan gost u Picnu na danima otvorenih vrata, dok jedan drugi dio grada misle nazvati (pozarevac -trst) .

1.8.2008 (22:42) Bila je Istra i pod austro-ugarskim carstvom,kako je onda prijedlog za naziv Labina ? Labinburgstadt ?

1.8.2008 (22:47) 21:50...ti si provokator na ovim stranicama br.1....osim toga ti si i primitivac br.1...zaista bi zivot bio previse lijep bez takovih poput tebe.Kladim se da ti je 8 razreda osnovne skole maximum!?A i to si paso tako-tako....se ca si napiso od gramatiki do "tvoje povijesti" je dokaz da si joko brizan!!

1.8.2008 (23:8) Josip, 01-08-2008 16:10 Bože, pomogni im! čovjek bi pomislio da u ovim vrućim danima jaki toplotni udari mogu na trenutak štetiti ljudskom zdravlju. to se, čini se, dogodilo spomenutom talijanu i bošnjaku. još mogu razumijeti talijana vorana, ali mehmed se javlja da bi labinu trebalo dati naziv albona. to nema nikave veze s razumom! posrijedi je politikanstvo nekih talijana, a neki bošnjaci traže bodove za ids. zamislite, kad bi zagrebu dodali laška (vlaška) ili ves, rovinju odnosno Rovignu dodali ruvegno, ili ga bi slovenci dodali ime ljubljane u emonu... kako je u labinu minorni broj stanovnike talijanske etničke skupine onda su u pomoć pozvali brojnije bošnjake... kažem vam, politikanstvo i stoga bi takvu ideju i prijedlog trebalo odbaciti

1.8.2008 (23:10) A da vratimo i imena svim bosnjacima koji su se prije 600 godina zvali Meho=Zvonko,Husein=Arsen itd......

1.8.2008 (23:14) 21:50...ne kapi nanke da je živ. neka gre va Italiju. sreća da je malo takoveh.

1.8.2008 (23:51) (2314)Istina boli ca ne.

2.8.2008 (1:25) ma kada toliko kritikirate, koko se je zvo Labin pod Austrio??? pod Venezio??? Pod Franzuzi (anke ko malo vremena)??? je bi veka Albona, ili ja ki son rojen va storen grode (prvo nego so prisli Jugovici)ne znon ca govorim, sada recite koko se je grod zvo prvo nego 1918, i cemo finit za vajka??? ja istina boli!!!!

2.8.2008 (1:26) Ma koja Alb(v)ona? Koliko ja znam taj naziv se može povezat s starim gradom ali nikako sa cijelim Labinom i ne vidim logike da se sad to mijenja (spaja). Bit će da su prostorije za sastanke klimatizirane pa ovoj grupici ljudi (vidim ima i bošnjaka ovdje šta mi ima još manje smisla) paše da se malo sakriju od ovih temperatura.

2.8.2008 (1:30) 23:14 forsi bi trebalo poslat cuda od njih na drugo bondo, i ne mislim samo na Bosnjake

2.8.2008 (1:38) 22:47 forsi imam vise nego ti, se ca vas ne piazo stavljate pod "provokator", to je bilo popularno za vreme Juge, ti fali ca ne???

2.8.2008 (4:26) Al-mona

2.8.2008 (4:55) 10:18 ma šta su pukli? Jesu sine!

2.8.2008 (5:13) Mili bože ćuda velikoga, Tako zdravi grad a tolko bolesnijeh komentara

2.8.2008 (5:17) Mili bože ćuda velikoga, što, sotona u tom gradu stvara, zdravi grad,a bolesnijeh komentara

2.8.2008 (6:34) A da se grad nazove LABIN HRVATSKI? More i LABIN HRVOTSKI. I onda povodom proglašenja novog imena napravimo veliki koncert na stadionu NK HRVATSKI RUDAR sa zvijezdama večeri, duetom THOMSON - KAJIN, mogli bi nam zakantati na tanko i debelo...

2.8.2008 (8:15) Kada bi to bio najveci problem nebi toliko gluposti klepetali. Imaju ja mislim i pametnijega posla za rjesavat. Ja sam rodjena pod Italiju, moj pok,otac ni nikad rekao da je Talijan ni Labin zvao Albona. Imala sam ime i prezime na Talijanski pa su ga 1956. "skratili". Sada bi opet htjeli Albonu. Neka zovu kako ce ali neka ostane LABIN. Ako ne cemo referendum, da vidimo ki ce dobit. Na ulazu u Pulu vidi se Rijeka-Fiume, a za Trst pise samo Trieste - gdje im je Pula. Velika greska a tako stoji odkada su napravili nove prilaze (ili petlje, ili sramotu) Puli. Da ne zaboravim, nisam napravila ni talijansko drzavljanstvo-ne treba mi. Labinjonka.

2.8.2008 (8:54) ...bravo labinjonka - gospođo svaka vam čast!

2.8.2008 (10:27) Hoćemo Alonu pogledajte Rovinj sve je dvojezično zašto ne u Labinu puno ljudi govori talijanski djeca uče u školi i koji se ne smetraju labinjanima uče talijanski možda biste se i začudili ko sve uči.

2.8.2008 (10:28) Svakako to treba napravit.

2.8.2008 (10:37) Ako pokušaju samo pokušaju promjeniti ime, pokazat ćemo revolucijom koliko nas ima u Labinu. Istrijon i Hrvot!!!!!!

2.8.2008 (11:14) Albos

2.8.2008 (11:25) ajde ti u 1,26....vidi se da ti treba psihijatrija

2.8.2008 (12:6) krasna zemljo ISTRO mila dom naroda HRVATSKOG

2.8.2008 (12:13) prvo treba bosance tornat nazad od kud su prisli..otkut oni imeju pravo da anke oni odlucuju o imenu groda?? simi lizu postoli vrah ih ze...bolje ne snimi imet posla...

2.8.2008 (12:37) Bosanci nisu kruške i jabuke da ih premještate kako je vama volja. Nisu došli ovamo jer su se sami pozvali. Većina je ovdje i rođena a u ostalom ima ih više nego Talijana.

2.8.2008 (12:40) Pa nisu Bosanci prdedložili promjenu već Talijani. Bosanci neće ni odlučivati o tome jer u Vijeću koliko ja znam ne sjedi niti jedan Bosanac.

2.8.2008 (13:2) Ja mislim da se treba zvati Ajde-bona. A bosanci trebaju ucit talijanski. To oni rade namjerno da bi destabilizirali barem ovaj dio Hrvatske. Djekicu, prekini vise sa tim glupostima i odi praviti krumpiruse. Ovih nekoliko metuzalema sto su se rodili u "Alboni" neka zadrze lijepa sjecanja. Puno je vise nas koji smo se rodili u LABINU i hebe nam se za Albonu. To je ist kao onda kad je Franjo promijenio ime Dinamo u HASK, pa Croatia. Puno je vise bilo onih koji znaju samo za Dinamo. Zato, Labin forever. Rasa foreve (a ne Arsia)

2.8.2008 (13:21) Umjesto da se borite za očuvanje našeg dijalekta i to uvedete kao predmet u školama vi bi hrvatsko-talijansku dvojezičnost i talijanske škole...Pa ako već toliko želite biti talijani idite od kud ste došli...jako jednostavno...svaki narod u svoju državu!

2.8.2008 (13:34) Ljudi delat, delat a ne svirat kurcu kako će se ca zvat. Vi kako da samo cekate kada će se tu pojavit neki diškorši od nacijonalnostima pa da pocnete srat jedon po drugen. Sramite se!

2.8.2008 (15:56) Albona se treba počet koristit kao ime Labina

2.8.2008 (15:59) U Trstu i cijeloj Italiji ne kape ni tubo nijednog Istrijana kad govori ili pokuša da progovori Talijanski,naš narod govori taj jezik nešto kao što (pardon na izrazu ako nekog vrijeđa) šiptari kad govore Hrvatski ,još i gore.I sada bi ti isti mijenjali ime Labinu ? Mora da su im udarili svi ti plinovi koji se labinštinom mogu namirisati u glavu,mada kažu nisu štetni po zdravlje ? Vidimo to iz priloženog prijedloga .A to što ih i Meho podržao to s politikom nema nikakve veze,jer bosanci ili po novom bošnjaci po prirodi problematike i ne mogu drugačije,moraju njegovati dobre odnose sa svima i to je OK,samo ne "laje" Meho zbog Talijana nego da ostane na vlasti još koliko i IDS bude vladao,a vladaju bogami i previše .

2.8.2008 (16:17) Tako je. Labin-Albona Hrvatska je zovu samo hrvati,niko na svijetu zna za hrvatsku cijeli svijet je zovu croatia,coracia,croazia,kroatiche,ecc,ecc

2.8.2008 (17:28) Ča zajebavate,ma kad su pridevale talijanske penzije ni vam nič talijanskog smetalo i kad ste prali talijanske pijate,a sad talijanske guzice...sad ste si hrvoti, ma da ne bi

2.8.2008 (17:57) LaBinLaden

2.8.2008 (19:22) Labin ostaje Labin. Bit će Albona, kada Talijani stave na Trieste natpis Trst.Budale

2.8.2008 (19:59) (8:15)Vidin da si trda harvutica,nimas rispeta za nic i jedinega drugega,pravis da sisi kambiala jime 56.leta na harvusko tu je tvoj dirit.Ma mi ki se cujemo istriani nimamo nikakovega dirita da nas grud dobije jime Albona kako ga je nosi za 2000 lit se do 1956.leta,ako si stuta samo malo ces se potrudit da nojdes kakof libar i sturo carto giografiko.P.S.respetoj ko ces bit respetana.

2.8.2008 (20:17) koje su ovo nebuloze, ne razumijem kako se ovakva sranja mogu uopce nalaziti kao tema u javnosti. koma, jad i saka bijede

2.8.2008 (20:22) Vi ste sejni koko Srbi! Samo bite delali demonstracijone i gvere!

2.8.2008 (21:46) 19:59...opet ti kenjas stupideci na zajike kega ni tovari ne kape.Ti si najvece trubilo na ten portale.Ona dama o ke govoris rispeto i sebe i druge a ti siromah svojemi komentarami som sebe skoces va usta.Hoj psyhijatru magari mi se vidi da tebe vise ne more jedini pomoc!

2.8.2008 (21:50) Medju trdim istrijanima ima nekih 10% trdih budala.Jedan od njih je i ovaj djukac od 19:59.Njegov je stil pisanja prepoznatljiv...budalu je lako prepoznati!

2.8.2008 (21:54) Ako Djekic i kompanija misle da su pametni neka grejo va BIH,tamo pametnih fali za si regulat drzavo.Svoje selo neka nazovejo Albona,mozda in Berlusconi posalje humanitarno pomoc.

2.8.2008 (22:41) Da gremo na referendum Albona dobije 80%...

2.8.2008 (22:59) Neka mi izvini (19,59), ja nisam nikoga uvrijedila ni ruzno rekla. Prema tome bilo bi lijepo da se i on tako ponasa. Ja si sama nisam promjenila ime i prezime nego su onda svima mjenjali. Hvala (21,46) sto me brani iako nije bilo nista lise napisano. Ja sam tvrda Labinjanka i Istrijanka, i necu da budem Alboneska (jos mali pa Albanesi). Pozdrav

3.8.2008 (0:34) ti ponizavas Albanesi? znaci, siris rasnu mrznju i netoleranciju. mislis da si vise vrednija od njih? tako je i hitler mislio za druge nacije. poverina, stoj kuco!

3.8.2008 (2:44) YouTube pod nazivom Nova Jugoslavija.Pogledajte pa cete mozda konacno shvatiti tko smo i sta smo i pocnite zivjeti vec jednom jer vi ste samo pioni u partiji saha.

3.8.2008 (3:39) Umjesto da trošite naš novac na ovakve gluposti bolje bi vam bilo da napravite 10-15 parkirnih mjesta u starom gradu i maknete aute s igrališta.

3.8.2008 (9:24) Brižni ljudi. Još malo pa ćemo morat opet dignut Labinsku republiku protiv ti Talijuni. Je bi moj nono, ma ku kabijuju ime va Albona, vero ću poć i ja..

3.8.2008 (9:56) Jadnici, svi ste vi ovdje revolucionari, a plašite se svoje vlastite sjene. Koliko prolivanja žuči, za nešto što jadni neki od vas nisu razumijeli. Istarska Županije je inače dvojezična, tako da to nije ništa novo. Grad Labin je valjda u toj Županiji. E sada kakve to ima veze dali će na ulazima u grad pisati uz naziv Labin i Albona. Kao što to već ima Umag, Rovinj, Vodnjan, Novigrad.....Neka piše, zašto ne. Ne mijenja se time naziv i ime grada. Vi ste (barem velika većina) rasisti, i bolesnoga uma. No to nije ništa novo, u ostatku Istre vas ionako drže za budale. Ovi komentari nekih od vas samo potvrđuju da su debelo u pravu.

3.8.2008 (11:36) ...9:56 i ostali ne mješajte pojmove! što je pojam rasa i o kojim rasama pišete? zar je nacionalnost rasna oprjedjeljenost?! albona ili labin? koji su to bakrači i tko ih je tako bistar izmislio? sigurno ovi na slikama gore! o žalosti, o gluposti, o bijede...

3.8.2008 (11:49) Ostatak Istre bi proda budonti za lepu besedu od Talijuna. Mi smo Istrijani, ne Talijuni. Bravo, zubi son. Trst je naš!!! Neka ga pišu i po hvotski.

3.8.2008 (12:29) MI nesmo ni Hrvoti ni Talijoni mi smo ISTRIJANI ,kemu tu noneti nisu rojeni on nemore to kapit,a nanke mu ni to za zamerit. Ku piše na hrvocki vero more i na tlijonski!

3.8.2008 (12:56) Krasna zemljo ISTRO mila dom naroda HRVATSKOG,ja san to vajka kanto i dokle god san na oven sviti cu tako kantat.

3.8.2008 (14:40) (19.59)-zoc si pusti da se 56 leta kambjo ime gruda-zoc si muco 50 let-ne bi se po toj tvojoj toliji nošlo puno prezimena kokove nose naši ljudi-ti se još ne cuješ harvot-ca si ti -istrijon-to ti je državljanstvo???-budi kao i ja istrijon i harvot

3.8.2008 (15:29) samo me zanima, koliko je u zajednici taljana pravih taljana, a ne onih koji su rodom taljanom a znaju par rječi na taljanskom ?

3.8.2008 (15:47) Šćavon - Albon, bi se Labin moga zvot - oli forši i Štupidon, perke tu živeju samo štupidi! Kršonac!

3.8.2008 (15:48) i nemote!

3.8.2008 (15:49) 12:29 a ca si ti? da nesi kakov brek!

3.8.2008 (16:31) Ha,ha...bubne sirotan da bi na referendume bilo 80% za Albono i ostane ziv.Po komentarima se vidi da vecina nije za to.Napisao sam na pocetku da u svojih 55 godina nisam cuo vecu glupost od prijedloga da sa Labin zove Labin-Albona.U tih par dana sam razgovarao sa mnogim ljudima raznih profila i vjerujte mi,na samo da su protiv nego i velika vecina smatra da je to glupost nad glupostima.Pa ljudi moji "novokomponiranih talijoni" je u Labinu oko 250(dvijestotine i pedeset).Od kud im obraz da traze da se Labin zove i Albona?A ova grupica neradnika koji kazu da su Bosnjaci to podrzavaju.Pa ako su se tu rodili neka budu Labinjoni i onda nesto traze u vezi sa Labinom.Ili misle kako su im Labin i Istra pruzili gostoprimstvo da ce im sada Italija sta udjelit!?Sram bilo i Eni Modrusan koju placamo mi gradjani Labina da bi radila na dobrobit grada a ne gubila vrijeme na takove gluposti koje donose samo podjele i svadje.A Djekic,taj nije nikada ni u jednom sistemu radio.Bosnjaci(ne svi) sa njime na celu bi isli i u pakt sa vragom samo da ne moraju radit i da napakoste postenim Labinjonina i Istri u koju su dosli gologuzi.Posle sto godina ni nas jezik nisu naucili.Sramota!

3.8.2008 (16:40) 12:29...ti si velo nic koristi.Tebe bi se sramili i hrvoti i talijoni.Sramim te se i ja ka son HRVOT i ISTRIJON!!Ipak bez takovih primitivaca bi zivot bio dosadan...a i kemu bismo se mi normalni ljudi smijali da ni takoveh kako ti?

3.8.2008 (16:48) Zbog takovih kao ti 9:56 ostali dio Istre nas smatra budalama.Nije budala budala vec je budala onaj ko je notorna budala a pravi se pametan.Ti si primjerak takovih!

3.8.2008 (17:44) (16;40)Forsi anke ma mi istriani smo trdo orgoljuzi s njin. P.S.ko ne mores trpet teplinu odugnise vonka s kuhinji.

3.8.2008 (18:4) U kuhinji sa klimom nije toplo...vidi se po komentarima da je mnoge vrijeme pregazilo.

3.8.2008 (20:10) Labin ce se zvat Albona kad neki nas labinjon va merike bude prezident SAD-a!(nikad)

3.8.2008 (22:43) Stari Labin=Albona Podlabin=Titograd

3.8.2008 (22:55) A Rabac - Moskva!

3.8.2008 (23:59) Kršonac???? mesto se zove po naše Kršon, a čovik ki tamo živi je KRŠANAC. Bit će da ti nisi baš provi Kršanac, je*alo majku!

4.8.2008 (4:11) Labin se zvao Alvona ili Albona for skoro dvije hiljade godina pa sada se ljudi cude kad netko predlozi da se zove Labin-Albona. Zasto ne?

4.8.2008 (6:57) I Istra se zvala Histria, ajmo i nju preimenovati.

4.8.2008 (7:26) REPUBLIC OF ISTRA i odman punopravna clanica EU Ukljucujuci Liburniju do Rijeka sa otocima Cresom i Losinjom i svim onim lipim malim otocima I good bye Croatia i sva balkanska vukojebina

4.8.2008 (10:23) Samo vi delajte kontra glovi. Davajte opet talijunska imena. Pogledajte malo film Crveni i Crni i spametite se ca su non talijuni delali. Ča vajka će non furešti komandirat??

4.8.2008 (10:23) Neka si va Tulije kambijevaju imena

4.8.2008 (12:52) 7:26....u toj vukojebini kako kazes,bi ostao ti i takovi poput tebe koji u Europi nemaju sta trazit.Tamo treba ipak radit i postovat ono sta te okruzuje...bit tolerantan a ne totalitaran poput tebe.Rijeka,Cres,Losinj...ce sami odlucivat o sebi a ti odluci o sebi pa mores zajno portit na zapad kopat kanoli ili na istok cuvat ovce.Prvo tega si stori passaport,mores i istrijonski ako takov postoji.

4.8.2008 (13:10) dečki, va vrtićah fali mesta, dom zdravlja je u rasulu, drogiranih da i ne spominjen ... bilo to va Labini ili Alboni

4.8.2008 (13:19) Zarukani STOJ ! Ostali naprijed.

4.8.2008 (15:0) 13:10....svaka ti cast,sve si rekao.Kakav Labin ili Albona, vrijeme je da vlast pocme rjesavat tekuce probleme...a ima ih vjerujte jaaako mnogo.Oni se bave glupostima...a ovi Bosnjaci bi trebali imati malo vise postovanja prema sredini koja ih je primila kao svoje...da im je bolje u BIH,davno bi bili tamo...nebi ni dolazili.A jedan djukac non-stop lupa gluposti da je Albona postojala pred 2000 god....kakvih 2000 godina,nemoj se sramotit!

4.8.2008 (16:20) Prvo su nan talijoni komandirali,a sada Harvoti ŽALOST I TUGA ali to je istina .Si šoldi hode ki zno kamo ,a mi nimamo jeno pošteno cesto!

4.8.2008 (16:33) moj dom je hrvatska,ja dižem zastavu,,,,,,,,,,,,,dimnjaci bez dima.........prljavo kazalište.

4.8.2008 (16:43) 16.20...tvoji soldi lako nekamo hode kada si nic koristi i ne delas.Za cesto pitaj Demetliko.A Hrvatska ima super autocesto.I zapadna obala Istre ima super ceste a vec idu u gradnju autocesta.Zasto?Imaju sposobne politicare bez obzira na stranku!

4.8.2008 (21:47) 4.8.2008 (16:43) Mona !

4.8.2008 (21:47) JA štabela je cesta,Istarski Y.LA STRADA DELLA MORTE.Tako je zoveju Talijoni, a Harvoti CESTA SMRTI.

4.8.2008 (21:50) Harvocka ima auto put za Dalmociju ,ki zno zoc ga Istra nima!

4.8.2008 (22:9) MI koji se osječamo Hrvatima,pustimo to Istranima da riješavaju!

4.8.2008 (22:12) Nisam rođ,Labinjan ni Istrijan puštam tu odlku ,onima koji to jesu!

4.8.2008 (22:39) Vorano će van to da reši, to povijesno pitanje presudno za celokupni razvoj Labina i regije, europe čak. Seren malo, ali kada si ovi gore dozvole srati javno i ozbiljno, onda moren i ja ovako sakriveno. I to šta seru to ni običan ljudski drek, to je ona škifi i smrdljivi i retki proljev.

5.8.2008 (2:58) Forca Vorano nemoj njin cedid.

5.8.2008 (8:30) Svi gradovi u Istri imaju i talijansko ime pa i Labin treba imat .

5.8.2008 (9:45) Ali ti drugi gradovi su šutjeli 1921. godine!

5.8.2008 (12:6) 21:50...Hrvocka ima i auto put do Rijeke a koliko ja znam to je Istra.Autocesta Zagreb-Split dodje na 25 km od Splita,dalje jos nema.Zapadna obala Istre ima poluautocestu a sad se gradi i autocesta...makni se iz provincije(Labin)pa ces nesto i znat!

5.8.2008 (12:8) 21:47...ti si se to predstavi?Pa kad si Mona,neka ti bude.

5.8.2008 (16:14) 4.8.2008 (7:26)-bravo majstore,tako treba...ja bin zajno potpiso! Tolerancija nas je i dovela do tega da malo pomalo so si furešti se zeli,pitanje vremena je kada će se cela Istra preimenovat...Kad nešto praviš da ti smeta,eko zajno si rasista,treba poštivat,a ki nas poštiva?! rugajo se naše tradicijonalne muzike i običajima...Treba osnovat Zajednica istarske manjine,a drugo je već se većina!!

5.8.2008 (18:59) Mi moramo biti tolerantni jer ako ne smo rasisti. A drugi pridu poli nas , neki su nas maltretirali i ponižavali,a drugi se neće asimilirati i još bi nam nametnuli njihov jezik (btw i istarski dijalekt je čakavsko narečje koji dio hravatskog jezika). A sada Talijani i Bosanci (manjine) bi odlučivali za nas većinu. Baš ste tolerantni.

5.8.2008 (19:5) Dirajte sve ali mi Šumber ne dirajte, eventualno možete dodati Schonberg, jer talijana osim obitelji Bello nije nikada bilo u Šumberu ... svaka ploča u Šumberu talijanska bit će uklonjena

5.8.2008 (19:17) ja son za to da se tradicija ispoštuje i da Labin ima dvojezični naziv. Tj. kao i drugi gradovi va Istre. Sramota je da mladi ne znaju da se je njihov grad oduvijek (oko 1700 godina najmanje) zvao Albona, a da je Labin tek od nedavno, slavenzirano.

5.8.2008 (19:56) Stari grad se je zvao Albona a ne i Podlabin. Ča bi se trebao zvat sotto Albona.

5.8.2008 (21:48) Čita di Šoto Albona e Šopra Labin - vičino Šumber Hrvocki. eko, tako bi si živi znali ki - ča - kamo - kuda - e perke.

5.8.2008 (21:58) Ma ljudi moji dragi , ma ča ste se si pomutili! Ma neka je somo jes, pit i jebat i jebeš se drugo. Ma ča mene briga ku će zvat figa ili pička, bitno je da ja jeben i da ne buden jeben a drugo jebeš se. Pozdrav. Boh. Ciao.

5.8.2008 (22:7) Ma ja recen da bi Labin treba postat republika. To je najbolje. A i Istra bi mogla poć ten pute. Šlovek od Markoci.Živia drug TITO.

5.8.2008 (22:21) Vazna poruka za neke komentatore.Grad Labin sprema sredstva kojim ce se u domu zdravlja zaposliti psyhijatar koji ce u Labinu imati itekako puno posla.Umjesto na ovom portalu lijeciti cete se tamo de treba.Normalni i kulturni ljudi ce nadam se konacno odahnut.

5.8.2008 (22:41) a tebe 22:21 ćemo stavit na čelo udruge komentatora u kurcu, a onda će konačno tvoji doma odahnut.

6.8.2008 (4:44) (15:0)Potrudise malo noc ces libar historija za Abona,ne gledaj samo od 1945. do danas,pak pravi ki je sunjav.

6.8.2008 (9:17) ne znam za vas, ali već ako im je stalo do labina- većina tih članova je iz starog grada. bilo bi im bolje da su pokrenuli inicijativu da se zabrani promet i parkiranje na fortici. suvišno je reći koliko ona vozila uništavaju starogradsku jezgru i put do ceste, ali povrh svega neopisivo je ružno vidjeti na koje sve načine ljudi ostavljaju aute. nekada, koliko se sjećam gore je bio čak i restoran. a danas, ništa. moraš čekati red za se probiti između autiju kako bi vidio bar obrise rapca, ili gračišća, ili barbana, ili učke.. vorano & co - pensate ci sopra un po.

6.8.2008 (13:15) 22:41....ti imas sanse da se izlijecis jer si se odmah prepoznao i javio.Investicija u tvoje izlijecenje nije propala investicija.Moram te razocarat,na celu udruge bolesnih komentatora primaju samo takove poput tebe.Mijesat zdrave i bolesne zaita nitko ne prakticira...no ponavljam,za tebe sanse jos ima! P.S.Nekad davno smo mi svi bili u kurcu no takove kao ti ja nosim-na kurcu!)

6.8.2008 (14:47) samo provojte va rabac stavit nesto talijonsko, porto di albona i te fore, ja son prvi ka ce to maknut ca.

6.8.2008 (20:10) Izgleda da za neke va Labine pocne povjest od 1918.leta kad smo spali pod itolijo, ili pole 1945. kad smo bosance poceli peljat ovamo da delajo va kove.Pod tolijo so nan ondašnja talijonska vlost ganbijevala imena i prezimena PRISILNO! non scijavima kako so onda zvoli seh oneh ki neso bili talijoni, deca moji to se more oprostit ali zobit nekadmaj. Zato živejmo si skupa va mire koko do sada nemojmo poteza dijovla za rep as on pride i som.

7.8.2008 (8:12) mislim u kojim snovima zivimo.. istra italija? dvojezicnost? istra drzava? ljudi......probudite se

7.8.2008 (13:26) 6.8.2008 (13:15) Vidi ti pedera!

7.8.2008 (15:35) ne dirajte mi samo rabac, a vi u labinu ko cete se zvat magari i labinska bosanska drzava....

7.8.2008 (16:0) 13:26....Kad nekome kazes-nataknem te,tocno se zna na sta se misli.Barem pametni znaju!

7.8.2008 (16:33) već sam vam rekao: ime se NEĆE mijenjati.

7.8.2008 (19:40) 16:33...vec su ti svi rekli:ne kapis da si ziv!

7.8.2008 (19:45) Ti 16.33 stvarno nic ne kapis.Procitaj gore drugu recenici,tamo jasno stoji-PROMJENA NAZIVA a ne dvojezicni naziv!

7.8.2008 (21:41) Ti 16.33 stvarno nic ne kapis.Procitaj gore drugu recenici,tamo jasno stoji-PROMJENA NAZIVA a ne dvojezicni naziv!.... što je pjesnik htio kazati?

8.8.2008 (22:27) Pjesnik je htio kazati; ako se usvoji takva odluka da će svi u Labinu morati promjeniti sve dokumente, a institucije i firme da i ne govorom. Predlagači na žalost neznaju ni sami što su predložili i kakve će sve implikacije i troškove takva odluka donijeti. A vladajuća koalicija u Labinu da bi im se dodvorila zbog skorašnjih izbora prihvatiti će njihov zahtijev. Talijani su upravo iz tih razloga podnijeli zahtijev upravo sada jer znaju da će im proći.

8.8.2008 (23:38) Da li su Labinjani prohujali s vihorom što se njihovih glava tiče?

10.8.2008 (23:12) Treba stavit rampu kod Lože za placu San Marco , koja bi se otvarala na karticu,a posjedovali bi je samo stanari!

11.8.2008 (13:29) Treba rampe postaviti i u mnoge gave!

11.8.2008 (13:54) U mnogim glavama vec postoje rampe koje im brane pristup pameti a kartice nema niti ih ikada bude!!!

11.8.2008 (14:20) demetliki je voda do ušiju pa ne zna kaj bi sve smislio da spasi izbore...labin - albona, labin..zar to uopće ima veze ...dvojezičnost u istri ok, ako to satutom stoji, ipak su u istri hrvoti, talijoni i slovenci autohtono stanovništvo...albona labin, ma ....idemo dalje ...ali to je slamka za koju se ides hvata...ko fol talijani i bošnjaci se udružili..ja znam samo jedne talijane i bošnjake koji su se udružili...brico iz starog grada ismet i mariza signoreli..e tu je proradila kohezija..a ovo drugo je trik alla demetlika...

13.8.2008 (10:40) ja se slazem s titolom Labin-Albona!moj pokojni nono mi je uvijek pricao o Alboni,a tako bi se i razlikovali od Labina u Dalmaciji!vratimo se nasim korijenima!!!!!!!!

25.8.2008 (10:9) Osama-bin Labin

25.8.2008 (10:9) Albanska manjina ce traziti da se preimenuje u Labin-Albana...



Zadnje vijesti: